Un bărbat din Marea Britanie a primit de la Wizz Air despăgubiri după ce și-a anulat vacanța cu familia în Portugalia.
Bărbatul a trimis executori judecătorești la Aeroportul Luton pentru a încasa banii care i se datorau după ce zborurile familiei sale au fost anulate în ultimul moment. Russell Quirk a declarat că a fost forțat să cumpere zboruri noi pentru ziua următoare, relatează Daily Mail.
Cum a reuşit un turist să obțină despăgubiri uriaşe de la Wizz Air, după ce compania i-a anulat zborul
După ce a așteptat luni de zile pentru ca Wizz Air să îi ramburseze banii, Quirk a mers în instanță şi apoi a trimis executorii judecătorești la aeroport.
Wizz Air i-a plătit bărbatului 4.500 de lire sterline.
Quirk a rezervat inițial zborurile de la aeroportul Luton la Faro, în ianuarie anul trecut, pentru o vacanță de familie, în mai, împreună cu cele trei fiice și soția sa. În dimineața zborului, a primit un mesaj de la Wizz Air în care era anunţat că zborul a fost anulat.
„Nu a fost nicio explicație, nicio alternativă oferită și nici scuze”, a spus el pentru BBC.
Hotelul fusese deja plătit, iar bărbatul a fost nevoit să rezerve un alt zbor pentru ziua următoare care a costat 2.500 de lire sterline. Zborurile sale inițiale costaseră doar 700 de lire sterline.
După ce s-a întors în Marea Britanie din vacanță, Russell Quirk a încercat să obțină despăgubiri de la Wizz Air, apoi a abordat subiectul „pierderilor sale indirecte” – costurile suportate sau pierdute din cauza anulării.
Wizz Air a ignorat în mod repetat pretențiile sale pentru aceste costuri, iar după proces executorii judecătorești au fost trimiși la biroul Wizz Air de pe aeroportul Luton.
În final, Wizz Air a plătit banii.
„Cred că ei au crezut că voi renunța. Aceste companii fac procesul atât de dificil, atât de obstructiv încât majoritatea oamenilor renunță. Trebuie să te lupți pentru drepturile tale în calitate de consumator”, a mai spus bărbatul.