Breaking News
Începând cu data de astăzi, 3 ianuarie 2024, îmbarcarea călătorilor în mijloacele de transport care circulă în zona metropolitană se va realiza exclusiv prin ușa din față.
Călătorii au obligația să valideze biletele la momentul îmbarcării, iar posesorii de abonamente sau bilete aflate în perioada de valabilitate au obligația de a le prezenta conducătorului auto.
Această hotărâre este reglementată prin Hotărârea nr. 8/2023 a Adunării Generale a AMTPI, a transmis CTP Iași.
Deci sunt plătiți în plus șoferii cu măcar 500 de lei?
Adica sunt si sofer si controlor? Sujeti poola deagi sefi di CTP
In baza cărei calificări șoferii sunt și controlori? Nicăieri în lume nu mai vezi așa ceva. Vreți să renunțe oamenii la mașini, iar voi creșteți tarifele și puneți niște condiții aberante? Mai bine le faceți stații moderne pentru a aștepta autobuzele și reduceți intervalele de așteptare.
Pentru cei care cauta calificari, tin sa va aduc la cunostinta ca in state civilizate din vest ca Franta, Anglia, Olanda s.a., aceste lucruri reprezinta o normalitate! Soferii verifica si totodata opresc cursa daca cineva depaseste limita platita si coboara persoanele respective din autobuz. Vreti o tara ca afara, incepeti cu lucruri simple…stiu ca e greu
Și cei care plăteau cu cardul in autobuz cum fac, stai după fiecare sa bage pinul,sa selecteze ce fel de cursa,etc. Va dura o veșnicie îmbarcarea călătorilor, astfel crescând și timpii de întârziere a autobuzelor pe traseu. Daca se continua așa cu aceste idei geniale, autobuzele vor circula mai mult goale, iar în maxim 3 – 4 luni se va renunța la transportul metropolitan. Felicitări vitelor care ați gândit așa ceva !
Fereasca Dumnezeu! Va dati seama cat va dura sa urce 20 de oameni doar pe usa din fata???? Eu i-as invita pe cei care propun astfel de solutii sa calatoareasca o luna, zi de zi cu aceste mijloace de transport. Sa urce din statii diferite, la ore diferite. Iar pe cei din oras care iau decizii, i-as pune sa stea pe peroanele inguste de 1 metru in timp ce calatorii urca si coboara, la ore de varf….doar asa ar putea lua decizii intelepte si functionale. Restul….se numeste treaba pe genunchi….