Un pub prezentat ca o afacere de succes este bombardat cu reclamații ce au ajuns și la Protecția Consumatorului. Este vorba despre BeerHub Bergenbier (BHB), fostul Corner Sport. „Am comandat în cursul zilei de 11 februarie un meniu de la restaurantul BHB, prin aplicația Food Panda, însă am primit un mic piept de pui și o frunză. Am sunat la ei pentru că mi s-a părut o bătaie de joc”, a povestit clientul localului. Acum vrea să-i fie returnați banii. Încă din 2011, firma se află pe pierderi. În 2018, societatea nu avea angajați. Marian Tomulescu, administratorul BHB, nu a putut fi contactat pentru a oferi un punct de vedere
Unul dintre cele mai cunoscute pub-uri din Iași a devenit ținta clienților nemulțumiți de serviciile oferite. Este vorba despre BeerHub Bergenbier, situat pe strada Țuțora, nr.2A, chiar vizavi de stația de tramvai – zona Podu Roș. Săptămâna trecută, un client a comandat un meniu, cu livrare la domiciliu. Însă a avut o surpriză, motiv pentru care a formulat plângere la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorului (CJPC) Iași.
„Am comandat în cursul zilei de 11 februarie un meniu de la restaurantul BHB, prin aplicația Food Panda, însă am primit un mic piept de pui și o frunză. Am comandat piept de pui, cartofi și salată coleslaw. Era o bucată care nu avea nici 100 de grame. Am dat 20 de lei. Am sunat la ei pentru că mi s-a părut o bătaie de joc. Au spus că le pare rău, că au uitat să actualizeze site-ul. Meniul nu ar mai fi fost de actualitate. Ce vină am eu, nu este site-ul meu. Am mai fost de câteva ori la ei, servirea nu este grozavă, dar mâncarea era ok. Problema e de atitudine. Am făcut și o reclamație la Protecția Consumatorului, am primit număr de înregistrare, aștept acum răspunsul”, a declarat Dragoș Aionesei, fost client la BeerHub Bergenbier.
Nemulțumiri pe pagina pub-ului
La capitolul recenzii, BeerHub Bergenbier a început să scârțâie, mesajele lăsate pe pagina de socializare a localului fiind edificatoare.
„Nu recomand! Personal foarte nepoliticos, comanda la domiciliu nu a mai venit, nu a răspuns nimeni la serviciul clienți. Foarte neprofesionist”, atrage atenția Sabina Jacob.
„Comanda a fost greșită, mâncare rece. Când am sunat să sesizez problema, mi s-a transmis că voi fi sunat în 5 minute. Au trecut 30 minute și niciun semn, și nici nu răspund la telefon. Prin urmare, nu recomand”, spune Vlad Jay.
„Am făcut o comandă de coaste afumate și o pită, plătită online. Pita nu am primit-o, lipsea un sos, cartofii «copți» la tigaie, dar desigur că pe bon reiese totul. Sun să adresez problema, iar domnișoara îmi spune că va discuta cu cei de acolo. După mai bine de 30 de minute, niciun răspuns… Pare-se că mă voi adresa OPC-ului, că nu e prima dată când pățesc din astea…”, adăuga și Andrei Tudor, la finalul anului trecut.
Afacerea e pe pierdere
Localul funcționează prin intermediul societății Corner Sport Bar SRL. Noul concept al barului a fost realizat în 2018.
„BeerHubBHB este o interpretare modernă a unui loc ce îmbină relaxarea vorbelor lângă un pahar din băutura preferată și a preparatelor originale și sofisticate, cu energia evenimentelor artistice urbane. Totul într-un decor avangardist cu o personalitate puternică”, se arată în descrierea afacerii.
Conform ultimelor date financiare, societatea este controlată de către Marian Tomulescu (33 la sută) și Elisabeta Cristina Iosub (67 la sută). Încă de la data înființării, din 2011, societatea funcționează pe pierderi. În 2018, cifra de afaceri a fost de 1,2 milioane lei, pierderi de 4.390 lei, datorii de 1,6 milioane lei, cu „zero” angajați. Reporterii BZI au încercat să obțină un punct de vedere din partea administratorului, dar acesta nu a putut fi contactat.
„Voi transmite mai departe”,a spus un angajat al pub-ului.
Până la închiderea ediției nu a fost transmis un punct de vedere.