Basarabeanul Ivan Jelihovschi ar putea fi desemnat unul dintre cei mai mari țepari din Iași. Ca să nu își onoreze comenzile, găsește cele mai penibile scuze
Patronul firmei Inside Doors din Iași este cunoscut pentru zecile de țepe date clienților. Acesta, după ce le preia comenzile, le solicită un avans – de obicei, jumătate din valoarea produselor –, iar mai apoi, ori nu mai răspunde la telefon, ori amână clienții cu scuze penibile. Mai mult, oamenii țepuiți au trimis zeci de reclamații către Oficiul Județean pentru Protecția Consumatorului.
UPDATE: După apariția articolului în Cotidianul BZI, Ivan Jelihovschi a transmis reporterilor că a returnat banii celor doi clienți.
„Am rezolvat tot, am dat banii. Va rog sa nu mai apară nimic. Eu am rezolvat tot, nu mai sunt probleme”, a transmis Ivan Jelihovschi.
Basarabeanul Ivan Jelihovschi ar putea fi declarat unul dintre cei mai mari țepari din Iași! Un bărbat așteaptă două uși din august 2024
Alin Daniel Cojocea, un bărbat din Iași care lucrează în Spania, l-a contactat în august 2024 pe Ivan Jelihovschi, după ce a văzut mai multe videoclipuri cu produsele firmei Inside Doors pe TikTok. Acesta a transmis reporterilor BZI faptul că, după ce a stabilit o comandă de două uși și accesorii pentru acestea, din valoarea totală de 12.910 lei, a achitat – la insistențele basarabeanului Jelihovschi – un avans în valoare de 5.000 de lei.
„În luna august 2024, l-am găsit pe Ivan Jelihovschi pe TikTok. Am vorbit cu el; toate bune și frumoase, mi-a trimis modele de uși, mi-a trimis tot. L-am întrebat cât costă, a făcut socoteala și mi-a spus: 12.910 lei. Am zis bine, am bătut palma. L-am întrebat cum facem cu plata și mi-a spus că trebuie să îi transfer banii. L-am întrebat cât să îi transfer și mi-a spus că ar trebui să îi transfer jumătate din sumă, deci valoarea era 12.910 lei, deci 6.455 de lei. I-am spus că nu pot să îi dau toți banii până nu merge măcar să îmi ia măsurile la uși. I-am făcut un transfer de 5.000 de lei și l-am întrebat pe ce dată vine la montat. El mi-a spus că se uită în agendă și îmi spune. Mi-a spus că data este 4 septembrie 2024 pentru livrare și montaj. I-am spus că e perfect așa, are și el timp să își facă treaba, am și eu timp să vin în țară, că eu lucrez în Spania”, a povestit Alin Daniel Cojocea, clientul țepuit.
Din 2024, Alin Daniel Cojocea a primit din partea lui Ivan Jelihovschi doar amânări
După ce a trecut termenul stabilit, Alin Daniel Cojocea l-a sunat din nou pe Ivan Jelihovschi pentru a afla când îi vor fi livrate produsele. Însă, basarabeanul i-a oferit doar scuze penibile. Ivan Jelihovschi i-a spus clientului că nu poate livra produsele din cauză că șoferul s-a îmbătat și i-au fost furate sculele.
„Au trecut și lunile septembrie, octombrie, noiembrie, decembrie 2024. L-am sunat, l-am contactat, mi-a spus că, ba în câteva zile rezolvă, că el tocmai încărca ușile. După, când l-am sunat, mi-a spus că: «acum trimit șoferul, acum vine șoferul». L-am întrebat unde e șoferul și mi-a spus că s-a îmbătat. Atunci, m-am enervat și l-am întrebat cum facem, că tatăl meu stătea deja de 3 ore la casă să aștepte mașina cu uși, și a început iar: «să vezi, că s-a îmbătat șoferul; uite, acum, mi s-au furat sculele», și multe alte scuze. La Crăciunul din 2024 i-am spus: «băi Ivan, dă-o în mama ei de treabă, te-am înțeles din toate punctele de vedere, suntem oameni. Și tu poate ai copii, ai familie, da` am și eu. Spune-mi, tată, când e ziua de montaj». Atunci mi-a spus: «într-o săptămână, te rezolv». Am mai așteptat o săptămână și nu s-a întâmplat nimic. Îl sun, nu mi-a mai răspuns. Ba că acum e cu Crăciunul, acum e cu Revelionul. Bun, am trecut și peste asta, am zis, mă, hai să fie un an fericit, nu cu supărări, fără nimic”, a mai spus Alin Daniel Cojocea.
După sărbătorile de iarnă, Alin Daniel Cojocea l-a contactat din nou pe Ivan Jelihovschi pentru a-l întreba când vor fi livrate ușile. Disperat și enervat la culme de situație, bărbatul din Iași i-a spus basarabeanului că îl va reclama la Oficiul Județean pentru Protecția Consumatorului.
„Am intrat în ianuarie 2025, îl sun pe Ivan Jelihovschi. Îmi spune: «hai, că într-o săptămână te rezolv», am zis: «băi, Ivan, chiar nu suntem oameni de cuvânt? Când mi-ai cerut banii, ți i-am transferat, și tu acum ce faci? Îți bați joc de mine? Eu te reclam la OPC, sincer». Și atunci, a început: «bă, nu, te rog, să mor, ascultă-mă, într-o săptămână, îți dau, îți fac, crede-mă, că, uite, m-au lăsat oamenii, sunt praf. Am rămas fără oameni, depinde de oameni». Și eu i-am spus că: «pe mine nu mă interesează ce ai tu sau ce nu ai, pe mine nu mă interesează plângerile tale sau durerile tale, pentru că o firmă serioasă nu spune nicio durere nimănui. Nu îmi spune mie durerile tale, că nu mă interesează asta». Acum, de o săptămână, îl sun și nu s-a rezolvat nimic, din contră. Mi-a spus: «fă reclamație, fă peste tot, fă cum vrei». Eu i-am spus că nu mi-e greu să fac reclamație, dar nu cred că îi convine lui. I-am spus că: «în locul tău, m-aș băga într-o bancă» (n.r. – să facă un împrumut), iau 1.000 de euro de acolo, plătesc omului și am terminat treaba. El, atunci, mi-a spus că: «da, că nu am cum. Uite, acum trebuie să îmi intre niște bani. Acum trebuie să îmi vină mașina». De luni, 31 martie 2025, inclusiv azi, 3 aprilie 2025 (ieri – n.r.), tot îl sun și degeaba, îmi tot spune că mă sună înapoi. Ba e la depozit, ba e într-o ședință, ba e cu un client. L-am anunțat că îl dau peste tot, că îl sun și pe Cristian Popescu Piedone, la București, pentru că nu se mai poate cu el. A văzut mesajul meu, dar nu a mai spus nimic. Omului nu îi este frică de nimic”, a declarat Alin Daniel Cojocea.
Este important de menționat că Alin Daniel Cojocea nu este singurul ieșean țepuit de Ivan Jelihovschi. Cotidianul BZI a publicat nenumărate articole cu privire la înșelătoriile date de basarabean.
Și Bogdan Munteanu a fost țepuit de patronul Inside Doors: „Am depus reclamație la OPC”
Patronul de la Inside Doors SRL, Ivan Jelihovschi, a încercat să îl țepuiască și pe Bogdan Munteanu, un alt bărbat din Iași, însă acesta a trimis reclamație la OPC, iar în cursul zilei de ieri, 3 aprilie 2025, basarabeanul i-a returnat avansul de 2.100 lei. Cu toate acestea, Bogdan Munteanu a dorit să povestească situația prin care a trecut pentru a trage un semnal de alarmă, iar oamenii să fie mai atenți atunci când plătesc pentru comenzile pe care le fac.
„Pe Ivan Jelihovschi l-am găsit pe TikTok; am văzut videoclipurile publicate de el, am luat legătura cu el, mi-a dat numărul de telefon, l-am sunat și m-am văzut cu el la un sediu din Metalurgie. Acolo am făcut un formular de comandă, i-am arătat modelul de ușă pe care mi-l doresc. Mi-a spus că, în termen de 2 săptămâni, maxim 4 săptămâni, se face livrarea și montajul. Toate acestea s-au întâmplat pe data de 20 februarie 2025. L-am sunat după ce a trecut termenul, l-am sunat în fiecare zi și mi-a spus, ba că vine a doua zi, ba că s-a stricat mașina de carotat uși. Mi-a trimis o poză, probabil una trucată sau vreo altă poză de pe undeva, de la altă comandă. Eu i-am plătit lui Ivan Jelihovschi un avans în valoare de 2.100 de lei, din totalul de 3.200 de lei cât era valoarea comenzii. Termenul a trecut, l-am tot sunat să vină, nu a mai venit. L-am sunat continuu, în fiecare zi. Luni, pe 1 aprilie 2025, am făcut reclamație și la OPC, la Iași. Am înțeles că sunt mai mulți în situația asta. În urma reclamației, Ivan Jelihovschi m-a sunat astăzi (n.r. – ieri, 3 aprilie 2025) și mi-a virat avansul pe care l-am plătit. M-a sunat să îmi spună că mi-a virat banii și să îmi retrag plângerea. Eu i-am spus că nu retrag nimic, pentru că sunt mai mulți în situația asta, iar lumea trebuie să știe să se ferească. Am mai vorbit și cu alte persoane, care mi-au spus că încă așteaptă banii. Chiar dacă mi-a transferat înapoi banii, eu nu retrag nicio plângere. Probabil, dacă nu făceam această plângere, nici nu mai vedeam banii, și mai sunt și mulți alții în situația mea”, a spus Bogdan Munteanu.
Peste 70 de reclamații au ajuns la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorului
Menționăm că zeci de reclamații cu privire la țepele date de Ivan Jelihovschi au fost trimise, în decursul timpului, către Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorului (CJPC). Reprezentanții instituției au transmis faptul că acestea au fost redirecționate către IPJ.
„În anul 2024, au fost înregistrate 49 reclamații împotriva Inside Doors. În anul 2025, au fost înregistrate 22 reclamații până în prezent (n.r. – 3 aprilie 2025). S-a încercat modul de soluționare pe cale amiabilă. Acolo unde nu s-a reușit, reclamațiile au fost redirecționate la IPJ”, a declarat șeful OPC Iași, Florin Onofrei.
Mai mult, este important de precizat că, la nivelul Inspectoratului de Poliție Județean (IPJ) Iași, au fost înregistrate mai multe plângeri, iar polițiștii de la Serviciul de Investigare a Criminalității Economice (SICE) au deschis un dosar penal sub aspectul comiterii infracțiunii de înșelăciune.
Contactat de reporterii BZI, Ivan Jelihovschi a negat totul; acesta a declarat că nimic din ce au povestit cei doi ieșeni nu este adevărat.
„Ce? Nu este nimic adevărat. Stați numai puțin, stați, stați, că vă sun”, a spus Ivan Jelihovschi, patronul de la Inside Doors.
Precizăm că patronul de la Inside Doors nu a mai revenit cu niciun apel până la închiderea ediției.
Este cât se poate de clar că basarabeanul Ivan Jelihovschi ar putea fi desemnat unul dintre cei mai mari țepari din Iași. Ca să nu își onoreze comenzile, găsește cele mai penibile scuze; unui client i-a spus că nu poate onora comanda pentru că șoferul de la livrări era beat.
Afacerile nu se fac prin telefon din Spania, aveți prea mari pretenții pentru România.
Dacă statul le creează atâtea facilități moldovenilor,la facultăți nu plătesc nimic,firme dacă deschid au facilități,piețele sunt plini de ei,numai țigări bautura, sunt pline blocurile de ei,în Pallas numai de ei dai
Nu mai ai loc de ei in tara ta. Ba te si sfideaza.
Sugeti polonezul la basarabeni
Va da polonezul la lins un basarabean pulos
Basarabenii analfabeți să stea la ei acasă sau să mearga în Rusia, o limbă pe care ei o vorbesc la perfecție.
Nici un român nu suportă basarabenii.
Nu înțeleg de ce statul e pupincurist cu orice altă naționalitate, numai cu românii, nu.
Ca si toanta aia de ieri de la Rediu, si acest erou diasporean arata masura prostiei transfugilor. Tolomacii astia sunt atat de usor de dus de nas incat nu poti sa nu te amuzi, gratis, de prostia lor. Nu contract, nu factura proforma, nu chitanta, nu virament bancar. Fușăraie la ieftinica. Iaca, fraierilor, v-ați luat-o. La mai mare ! Tiktok-ul e de voi hahahahahahaha…
Nu mai faceti afaceri, cumparaturi, etc. absolut nimic de la basarabeni!
Cei care se informeză de pe TikTok au IQ egal cu al unei coropișnițe.
Da` si voi minte de gaina. Dati bani asa, fara sa intrebati inainte. Nu vedeti un contract, nu cautati o recenzie, nu il cautati pe administrator sau firma pe internet, asta meritati. Va bucurati ca va da usile cu 20-30% mai ieftine ca in alta parte dar nu va puneti intrebarea daca le mai primiti vreodata. Mai scump de atat nici ca se putea, si cu banii luati si platite inca o data la altii. Cinste voua, cu oameni prosti si creduli se construiesc imperii.
Octav Popa de la agenția Expert Casa imobiliare da țeapă la lumea și semnează contracte fictive …nu semnați cu ei…țeapă totală
Pederast , gandon , concile cum sant majoritatea moldovenilor , urasc romanii , dar ii iubesc numai cand e vorba de ajutoare , cetatenie , tepi , burse si alte avantaje