Moment important pentru studenții de la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași! Este vorba de un chestionar intitulat ”Cât de mulțumit/ă ești de UAIC?”. El este aplicat anual pentru a evalua percepția studenților într-un mod sistematic și pentru a înțelege mai bine ce doresc de la „Cuza”. Este important pentru reprezentanții universității să cunoască aceste aspecte, pentru a îmbunătăți activitățile care presupun interacțiunea cu studenții
Chestionar intitulat „Cât de mulțumit/ă ești de UAIC?”, aplicat pentru studenții Universității „Alexandru Ioan Cuza” (UAIC) din Iași. Vrem să aflăm opinia ta cu privire la calitatea serviciilor oferite de Universitate, prin intermediul următorului chestionar. https://www.uaic.ro/satisfactie-studenti. Completând acest sondaj, ai posibilitatea de a transmite în mod anonim un mesaj direct către universitate. Ești mulțumit? Ai sugestii pentru îmbunătățire? Răspunsul tău poate aduce o schimbare!”, arată reprezentanții UAIC din Iași.
Universitatea „Cuza” din Iași lansează un chestionar pentru a afla dacă studenții sunt mulțumiți de serviciile oferite
Pe de altă parte, cei ce la „Cuza” arată studenților:
„Vei fi îndemnat/ă să îți oferi opinia despre calitatea educației, a infrastructurii, interacțiunea cu angajații și serviciile care îți sunt puse la dispoziție: burse în străinătate, cămine, burse de studiu, consiliere etc”.
Chestionarul este aplicat anual pentru a evalua percepția studenților într-un mod sistematic și pentru a înțelege mai bine ce doresc de la UAIC.
Completarea chestionarului durează în jur de 10 minute
Rolul acestui chestionar pleacă de la faptul că este important pentru reprezentanții Universității „Cuza” să cunoască aceste aspecte, pentru a îmbunătăți activitățile care presupun interacțiunea cu studenții la nivelul facultăților sau la nivelul bibliotecilor, oferta cursurilor de dezvoltare personală și profesională, condițiile de cazare în cămine și pentru a se centra mai bine pe nevoile studenților.
Așadar, Universitatea „Cuza” din Iași demarează un chestionar pentru a afla dacă studenții sunt mulțumiți de serviciile instituției, atât pe zona academică dar și ca infrastructură.