Guvernul maghiar a aprobat Strategia Naţională de Dezvoltare a Turismului, punând astfel o bază solidă pentru redresarea sectorului, a declarat Zoltán Guller, şeful agenţiei de turism din Ungaria, citat de mfor.hu. Strategia pledează pentru digitalizare, extinderea managementului sectorului bazat pe date, o luptă mai eficientă contra evaziunii fiscale, implementarea marketingului şi vânzărilor axate pe consumatori şi instruire mai bună a patronilor şi personalului. Noile principii abordează cateringul, turismul de wellness, turismul de afaceri şi turismul de conferinţe, precum şi turismul religios în capitole separate.
Un mesaj cheie al planului este că munca în turism şi catering este „nu doar un loc de muncă, ci o profesie“, a spus Guller. Strategia continuă să vizeze atragerea a 20 de milioane de vizitatori anual şi 50 de milioane de înnoptări şi îşi propune să facă din Ungaria cea mai populară destinaţie turistică din Europa Centrală până în 2030, a adăugat oficialul.
Guvernul României nu a venit, în mod oficial cu o strategie națională în ceea ce priveste dezvoltarea turismului. În altă ordine de idei, in pofida faptului că România are mai multe resurse turistice decât Ungaria, strategiile par să lipsească în totalitate…
sursă