Could not play video.
There was a problem trying to load the video.
Error code: html5_video:4
Prima pagină » Local » Una dintre cele mai cunoscute firme de pază, pusă la zid de o tânără al cărei soț a murit în autoturismul de serviciu, după un cumplit accident rutier: „Mașinile se întorceau de la service în aceeași stare sau puțin cârpite”

Una dintre cele mai cunoscute firme de pază, pusă la zid de o tânără al cărei soț a murit în autoturismul de serviciu, după un cumplit accident rutier: „Mașinile se întorceau de la service în aceeași stare sau puțin cârpite”

22 feb. 2025, 02:00, 4 ,
Marinela CHIHAI  în Local

Soția lui Anton Andrei, agentul de pază de la MTS care a decedat în urma unui accident rutier în timp ce se deplasa la o intervenție, acuză firma de moartea soțului ei. Femeia susține că decesul a fost produs din cauza mașinii, care era foarte veche și expusă la mai multe accidente. Aceasta mărturisește că nu doar soțul ei, ci și mulți alți colegi ai lui au cerut, de nenumărate ori, mașini într-o stare bună de la patron, însă mereu au fost ignorați.

Tânăra mărturisește detalii șocante despre soțul mort în autoturismul de serviciu

Raluca Anton, soția lui Andrei Anton, agentul de pază de la MTS care și-a pierdut viața, în 2024, într-un accident, susține că decesul bărbatului a survenit din cauza neglijenței firmei unde acesta lucra. Bărbatul a murit în timp ce mergea la o intervenție și a intrat într-un TIR parcat neregulamentar pe marginea drumului. Femeia afirmă că principalul motiv al accidentului a fost starea precară a mașinii cu care soțul ei se deplasa la intervenție.

„Toată lumea îmi spunea că a făcut infarct, ba că a făcut AVC, ba că s-a aplecat după ceva, dar soțul meu a fost găsit în mașină pe spate, cu capul pe o parte. Concluziile de la medicul legist spun altceva. Mașina aia nici măcar nu avea airbag. Dacă mașina avea airbag, soțul meu scăpa cu viață. În momentul impactului, el s-a lovit cu coastele de volan, acestea s-au rupt și au perforat plămânii, a intrat aer și asta a fost. Soțul meu, demult, se plângea că are probleme cu mașina, și nu doar el. Toți colegii lui erau nemulțumiți de mașinile pe care le aveau. Nu aveau încălzire, era frig în mașină, nu puteau să dezghețe mașinile iarna, să poată pleca la intervenții. Au fost probleme și cu frânele la un moment dat. Dacă o mașină se strica, îl anunțau pe cel responsabil de mașini, Grancea Ioan. De fiecare dată, cum le lăsau mașinile la reparat, li se întorceau în aceeași stare sau puțin cârpite. Un coleg al soțului meu a avut niște probleme cu capota, se ridicase singură, nu au reparat-o cum trebuie. Știți ce i-au făcut? Au legat capota mașinii cu o sârmă. La unele mașini, inclusiv și la cea în care era soțul meu, scaunul la șofer era legat cu centura de siguranță. Mi-au zis că e vorba de viteză, dar el niciodată nu mergea cu viteză. Dacă era să fie așa, trebuiau să fie urme de frâne pe asfalt, dar nu erau. El nici trei luni nu avea de când primise permisul, era atent”, a declarat Raluca Anton, soția bărbatului decedat.

Avocatul femeii spune că s-au deschis două dosare penale în acest sens. Unul pentru ucidere din culpă și al doilea conține infracțiuni de nerespectare a legislației muncii.

„Vorbim despre două dosare penale, unul pentru ucidere din culpă, care este în lucru la serviciul rutier, acolo unde așteptăm rezultatul raportului de expertiză, situație unde organele de poliție și-au îndeplinit atribuțiile cu profesionalism. Al doilea dosar, care este și cel mai important, se afla în lucru la IPJ Iași pentru mai multe infracțiuni de nerespectare a legislației muncii. Mai exact, persoana vătămată nu avea voie, conform contractului de muncă, să conducă mașina de intervenție, întrucât nu avea experiență de peste un an. Mașina avea probleme tehnice grave, inclusiv defecțiuni la sistemul de frânare (conform spuselor unor colegi de muncă a persoanei decedate). Principalii vinovați pentru această tragedie sunt reprezentanții fimei de pazǎ care trebuiau să respecte contractul de muncă al angajatului și legislația muncii în vigoare. Nu credem că o mașină care a avut 5 accidente mai poate circula în siguranță pe drumurile publice. Acum, ambele dosare sunt în faza de urmărire penală. Așteptăm audiere de martori, expertiza și sperăm că dintre persoanele audiate să capete și poziția procesuală de suspect”, a accentuat Codrin Stupariu, avocatul părții vătămate, Raluca Anton.

Patronul MTS afirmă că toate mașinile sunt verificate

Patronul firmei MTS subliniază faptul că doar autoritățile competente, precum poliția și experții tehnici, pot oferi o opinie corectă asupra stării unei mașini implicate într-un accident. El subliniază că vehiculele mereu sunt verificate și reparate în service-uri autorizate.

„Cine credeți că poate oferi o opinie corectă despre starea mașinii? Cei de la poliție, desigur. Nu am cum să îmi dau cu părerea referitor la situație. Orice accident, orice mașină care este implicată în accident este verificată, se face expertizarea ei. Toate mașinile sunt verificate, reparate în service-uri autorizate. Punctul meu de vedere nu contează aici, pentru că va fi contrazis sau confirmat de către autoritățile statului. Noi i-am plătit funerariile, după moartea soțului ei, fără să avem obligațiile de a realiza acest lucru. Noi am făcut acest lucru din proprie inițiativă, nu pentru că am crezut noi ceva acolo, așa am considerat că este omenește. Dumneaei a considerat că trebuie să facă alte demersuri, pentru că lucrează acum la o firmă concurentă și a spus că va găsi un avocat care va încerca să scoată cât mai mulți bani. Noi nu avem dreptul să spunem niciun cuvânt împotriva ei, pentru că are un necaz pe care noi nu îl înțelegem. Soțul ei, cât și doamna Anton, au fost angajați amândoi, apoi au plecat amândoi peste hotare, s-au întors, ne-au rugat să îi primim, i-am primit, iar au plecat, apoi au revenit din nou. După ce și-a luat permisul, a insistat să îl las să conducă. La solicitările lor am făcut chestiunea asta, că el a zis că are mașină și știe să conducă. S-au întâmplat aceste necazuri nu din cauza noastră, clar, pentru că lucrul acesta noi îl facem de 20 de ani. Repet, mașinile noastre nu sunt reparate la colțul străzii, sunt duse în service-uri specializate și orice discuție pe tema asta nu poate să o stabilească decât autoritățile. Mașina a fost dusă la expertiza tehnică și știu că nu s-a găsit nimic. Noi am acordat un ajutor omenesc, se pare că a fost înțeles greșit”, a declarat Vergil Darie, patronul firmei MTS.

Rămâne de văzut dacă oamenii legii vor reuși să afle care au fost cauzele producerii accidentului rutier unde bărbatul a murit în autoturismul de serviciu.

Bugetul.ro
Adio, ANPC pentru Cristian Popescu Piedone! Curtea de Apel București i-a dat vestea, după ce a fost acuzat de nepotism
redactia.ro
Donald Trump a decis. Ce se întâmplă cu trupele americane din România
Bugetul.ro
Spitalul care nu va mai exista. 150 de milioane de euro pierdute din cauza incompetenței locale
a1.ro
Filmările pentru Insula Iubirii sezon9 s-au încheiat:„Emoțiile ating cele mai înalte cote, trăirile sunt mai puternice ca oricând”
Playtech.ro
Cine este Nicolle Fota, noua iubită a lui Cătălin Botezatu. Ea are 18 ani, el 58
observatornews.ro
Cine e bărbatul găsit mort în mașină, în Ilfov. Era tăiat pe mâini cu un cuțit cumpărat ieri, când a fost dat dispărut de soție. Polițiștii nu exclud crima
Playsport.ro
Incredibil! Cum poate să arate Sandra Izbașa la 11 ani după ce s-a retras din gimnastică. Imaginile au scăpat pe net
Evz.ro
Ninge de Florii. Veste uluitoare de la ANM
SportpeSurse
A aruncat Rusia în aer! Putin se află în fața unui moment crucial!
Playtech.ro
Ingredientul banal care face chiftelele de post de zece ori mai gustoase. Numai așa le vei prepara
Dailybusiness.ro
Ora de vară 2025. Data exactă la care se trece la ora de vară. Ceasurile se vor da înainte cu o oră
RomaniaTV
Ministerul Muncii, anunţ IMPORTANT pentru toţi salariaţii şi angajatorii. S-a aprobat joi în Guvern
stiriromania.ro
La 57 de ani, Carmen a devenit cea mai în vârstă mamă de gemeni din România. Partenerul, cu 22 de ani mai tânăr
RomaniaTV
Anunţ important de la BNR pentru toţi românii cu valută „la ciorap”
redactia.ro
Doliu în medicina românească. A murit unul dintre cei mai importanți medici. A fost un profesionit desăvârșit
ego.ro
Vești proaste pentru Gabriela Cristea! Ce s-a aflat după demisia de la Antena Stars EXCLUSIV
Comentarii
  • La cum bate ciobanul intrinsa si la cum o trateaza nici nu ma mir !
    Nu inteleg care este legatura intre o masina cu oarecare deficiente si faptul ca ai intrat ca bizonul cu o asa viteza de ai murit intrun ditamai TIRul parcat pe margine ?

  • Unde s-a întâmplat nefericitul incident?

  • In concluzie mortul este vinovat, procesele s-au intentat pe o baza solidă bănuiesc, nu doar pe ochi frumoși.Cred ca exista probe și martori pentru a susține afirmațiile făcute de către văduva decedatului sau de către firma.Nu știu ce relevanta are sa spui tu ca patron ca au plecat la firma concurenta,hai sa fim serioși, la noi merge pe principiul, mai legam portiera cu o sârmă, nu schimbam acum plăcuțele de frână ca mai merge așa, vina poate fi din ambele părți nu doar sa fie o eroare umana sau mecanică.

  • Afirmațiile domnului Darie sunt cu dus întors.. în primul rand acele mașini care sunt”reparate”-cârpit.. sunt jmenuri făcute dintre firma Dolly (Suzuki) și Mts ..mulți agenți au tăcut și tac sa nu fie dați afară, dar adevărul este ca mașinile sunt într-o stare foarte groaznică..și toți băieții vechi care lucrează în firma știu asta…firma are jmenuri făcute și la constatări…ca na firma mare multe relații și mulți șoferi chiar de nu au făcut accident din cauza lor ci din cauza problemelor care le au mașinile..i au scos vinovați și penalizați la salar pe câteva luni pentru costul reparației…Acum ca s a întâmplat și tragedia culmea au apărut mașini noi..toate cazanele vechi au fost scoase..ne puteți spune domnule Darie cum de după atâția ani de zile fix acum a ți schimbat mașinile? Și cu doamna Raluca nu are relevanta ca lucrează la alta firma concurenta care e mai presus de firma Mts cu mult..și culmea ca majoritatea băieților de la firma concurenta sunt plecați de la Mts…oare de ce? Și eu zic sa nu dați vina pe decedat ca el a vrut sa conducă..a condus din cauza ca aveți lipsa de personal..de asta și sunt forțați sa facă dublul orelor… De ce se afla singur în mașină? De ce nu avea coleg? Din lipsa de oameni de asta.. Rușine Mts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`
BZI - Editia Digitală - pdf
29 martie 2025
29 martie 2025