Prima pagină » Actualitate » Un restaurant, de pe litoralul românesc, vinde mâncare la jumătate de preț! În ce stațiune a fost deschis
Un restaurant, de pe litoralul românesc, vinde mâncare la jumătate de preț! În ce stațiune a fost deschis

Un restaurant, de pe litoralul românesc, vinde mâncare la jumătate de preț! În ce stațiune a fost deschis

19 iul. 2024, 08:57,
în Actualitate

Un restaurant, de pe litoralul românesc, vinde mâncare la jumătate de preț. Compania este cu capital 100% românesc și a dorit să mute conceptul de „mâncare la preţ corect” în una dintre cele mai populare staţiuni de pe litotalul românesc. Restaurantul care practică cele mai mici preţuri de pe piaţă a fost deschis pe faleza din Vama Veche. Proiectul va fi extins şi în alte staţiuni.

Un restaurant, de pe litoralul românesc, vinde mâncare la jumătate de preț

Compania Carmolimp, firmă cu 100% capital românesc, şi-a extins lanţul de restaurante „Poftă sau Foame” din Braşov pe litoralul Mării Negre. Firma a adăugat conceptul de „mâncare la preţ corect” și speră să dea lovitura pe litoralul românesc.

Prima locaţie s-a deschis pe faleza din Vama Veche şi are preţuri pentru mâncare proaspătă la jumătate faţă de preţul pieţei.

„Primul restaurant pe care l-am deschis la începutul lunii iulie se află pe plaja din Vama Veche, una dintre staţiunile cu cele mai mari creşteri de preţ de pe litoral, creşteri uneori complet nejustificate. De exemplu, o porţie de ciorbă de 500 de grame din staţiune costă între 18 şi 34 lei, în timp ce noi am reuşit să avem un preţ de 9,9 lei per porţia de 600 grame, exact când contează pentru consumator, la prânz, între orele 11:00 şi 15:00. Practic, locaţiile de pe litoral dovedesc eficienţa celui mai nou proiect al nostru – Zizam – mâncarea fiind livrată din fabrica Carmolimp din Braşov, ambalată, proaspătă, exact aşa cum am prezentat-o publicului în ultima lună”, a declarat Valentin Şoneriu, director general Carmolimp.

Deschide restaurant ți în Mamaia

În următoarele săptămâni, va fi deschis un restaurant şi în Mamaia de firma care a lansat micii „Litălși” și a primit deja invitația de a-i produce în SUA.

„Mulţi proprietari de restaurante de pe litoral sunt obişnuiţi să facă business din inerţie şi să profite cât mai mult de sezon. Viziunea mea de business este diferită, îmi place să fac lucrurile corect şi ştiu că e loc pentru toată lumea în piaţă. Mai mult decât atât, consider clientul ca fiind o parte importantă din business pe care pun preţ şi pe care nu vreau să o păcălesc. Preţurile nejustificate din sezon asta fac, dar astfel ne păcălim doar unii pe alţii, pe principiul «hoţul strigă hoţul». Cred că putem să schimbăm acest lucru şi să construim business-uri româneşti «curate», astfel încât să beneficiem de un public mult mai educat din punct de vedere al consumului“, a precizat Valentin Șoneriu.

Directorul Carmolimp a menționat că a întâmpinat proteste din partea patronilor altor restaurante, care nu și-au dorit concurența unui restaurant care vinde la jumătate de preț.

„E nevoie ca schimbarea să vină din toate părţile implicate – de la oameni de afaceri, la instituţii publice şi clienţi finali. Din păcate, în Mamaia am întâmpinat cele mai multe probleme. Deschiderea locaţiei a fost întârziată de «protestele» competiţiei asupra unei normalităţi în HoReCa, proteste nejustificate, din punctul meu de vedere. Este imposibil ca o singura locaţie să acopere zecile de mii de turişti de pe litoral”, a mai spus Valentin Şoneriu, directorul companiei ce a deschis un restaurant, de pe litoralul românesc, care vinde mâncare la jumătate de preț.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`