Prima pagină » Titlurile zilei » Un ieșean s-a săturat de incompetența celor de la CTP. A cerut despăgubiri companiei pentru ce i s-a întâmplat într-o stație de tramvai – FOTO

Un ieșean s-a săturat de incompetența celor de la CTP. A cerut despăgubiri companiei pentru ce i s-a întâmplat într-o stație de tramvai – FOTO

18 ian. 2024, 02:00, 14 ,
Petronel Ștefan în Titlurile zilei

Un ieșean a mers la sediul CTP și a cerut despăgubiri pentru oamenii care au așteptat cu orele în stații. Bărbatul a apelat la această modalitate după ce a așteptat un tramvai mai bine de o oră în ninsoare

După ce a așteptat înfrigurat în stație, Ștefan Chiriac a mers la CTP, unde a depus o reclamație cu mai multe revendicări, în numele tuturor ieșenilor. Acesta cere explicații din partea conducerii pentru dezastrul din trafic. Acum, bărbatul așteaptă un răspuns din partea companiei și este dispus să meargă și la alte instituții.

Un ieșean a cerut despăgubiri de la CTP

În perioada 8-12 ianuarie 2024, transportul public din Iași a fost afectat serios de zăpadă și ger. Oamenii au așteptat extrem de mult în stații după un mijloc de transport. Printre aceștia se numără și Ștefan Chiriac, ce a decis să meargă mai departe și să ceară explicații companiei.

„În mod normal nu aș fi recurs la așa ceva, însă m-am săturat și fiecare dintre noi merită o explicație. Luni, pe 8 ianuarie, când a fost ninsoarea, eram în oraș cu ceva treabă, iar la stația de la Palatul Culturii așteptam și eu un tramvai, să mă duc spre casă. Am stat în jur de 65 de minute până a venit, în sfârșit, un tramvai. În timpul ăla, am sunat la dispeceratul companiei, să întreb unde sunt tramvaiele, dar aveau o atitudine total delăsătoare. Am zis ok, asta este, aștept, ce pot să fac?

Am urcat în tramvai, eram obosit, înghețat și extrem de nervos. Atunci m-am gândit că trebuie să fac ceva. Seara, acasă, am redactat o reclamație în care eu am cerut mai multe lucruri. Persoanele care au așteptat în stații ore întregi și au cumpărat bilete să arate dovada și să fie despăgubite, să existe, în fiecare mijloc de transport, informații clare unde putem contacta compania pentru a semnala situații sau a pune întrebări, să fie făcute public toate salariile celor din conducerea CTP, dar și atribuțiile lor, sancționarea celor care gestionează sistemul informatic și nu au sprijinit oamenii cu informații, plus să vorbească oficial un director din conducere despre ce se întâmplă în companie”, a povestit Ștefan Chiriac.

Ștefan Chiriac: „Un angajat CTP m-a înjurat”

Ștefan Chiriac nu a mai rezistat și a mers la sediul companiei pentru a depune o plângere. Procesul a fost unul greoi, după spusele bărbatului, iar angajații încercau să îl determine să renunțe.

„A doua zi, marți, am plecat la sediul companiei să îmi înaintez reclamația. Ajuns acolo, doamnele de la ghișeu fix de mine nu aveau chef. Le-am spus nemulțumirile mele și că vreau să depun și eu o reclamație, atunci au spus că să le las, că sunt ocupate, să îi înțelegem și pe ei că vremea de afară este nasoală, lucruri de astea, dar eu am insistat. Atitudinea lor a continuat, pentru a mă determina să renunț.

M-au pus să aștept, că nu au foile acum pentru reclamație, că sunt foarte ocupați, dar era o mare veselie și voie bună în acea clădire din ce am văzut eu. Ba mai mult, doamna care mi-a preluat reclamația bârfea cu ceilalți colegi că eu vreau să fac reclamație. A trecut, după, un angajat pe acolo și m-a înjurat, că de ce îmi arde mie de contestație acum, că ei lucrează din greu și e vremea asta de afară. Mie nu mi se pare corect acest lucru, fie că am dreptate sau nu, ei ar trebui să mă respecte și când depun o reclamație, după se va decide ce se va face în legătură cu situația respectivă”, a adăugat ieșeanul.

Bărbatul va trebui să mai aștepte

Deocamdată, bărbatul nu a primit niciun răspuns din partea companiei, însă este dispus să aștepte. El este determinat să meargă și către alte instituții competente pentru a scoate adevărul la iveală.

„A trecut o săptămână de acum și încă nu am primit vreun răspuns, dar mai aștept. Dacă ei nu sunt dispuși să ne ofere niște explicații, eu sunt dispus să merg mai departe la instituțiile competente, nu mă las. Nu fac asta pentru publicitate sau ceva, ci pentru ca lucrurile să se îmbunătățească. Cred că fiecare ieșean care folosește mijlocul de transport în comun merită niște explicații. Eu sunt deschis la discuții, să vină și ei să ne spună ce putem face noi mai bun ca să-i ajutăm, nu doar să plătim biletele și să ne înghesuim în stații. Sunt foarte dezamăgit că încă nu am primit niciun răspuns, consider că este ceva important, dar mai aștept”, a încheiat Ștefan Chiriac.

Compania a preluat reclamația și trebuie să furnizeze un răspuns în termen de 30 de zile.

„Va primi răspuns în termenul legal, de 30 de zile, dacă se cer și despăgubiri, mai durează pentru că trebuie să fie analizată și de departamentul juridic, iar după va primi răspuns oficial din partea noastră”, a declarat Cristian Stoica, directorul CTP Iași.

Ștefan Chiriac cere despăgubiri de la CTP în numele tuturor ieșenilor care au așteptat cu orele mijloacele de transport pe timpul ninsorii.

Comentarii
  • dra plamadeala vatman sef

    Tot harca hermafrodita de madam sacaz haur ica era la ctp iasi ?? are 70 de ani fara dinti in gur dar inca isi muta hoitu jegos prin depou ctp iasi ,mai cauta ceva de furat ca nu ii ajunge pensia de 3000 lei …..

  • Maistre, adica iti permiti sa ceri despagubiri si in numele meu ? Te-am mandatat ?
    Ca un erou hastag ce esti, fa niste pancarte si la protest cu tine ! Ce e asta sa ceri despagubiri fara protest ? Ai stat in statie; stat cu totii in statii. Ai vazut pe vreunul sarind ? Cine nu sare, nu vrea schimbare.
    Ce e asta sa ceri despagubiri fara sa sari ?
    Deci mergi frumusel cu pancarta, protestezi, sari pentru schimbare si dupa aia ceri despagubiri ” in numele tuturor ” iesenilor. Ia si o tichiuta pe cap si niste galosi mai marisori: daca la protest o sa cazi in cur se vor bucura iesenii ca a venit circul in oras.

  • Administratia si persiflatia

    Va chisam in freza cu bolta

  • pentru Andrei
    Probabil un CTP-ist esti,da omul are dreptate,s-a stat cu orele in statii in ger cu copii,si venea cand si cand un autobuz,plin ochi,nu aveai unde sa arunci un ac si oprea in statie,unde naiba sa te urci ca erau deja unii peste altii,pai de ce nu s-au pus mai multe autobuze pe traseu macar la orele de varf sa fie unul dupa altul,eu asta vreau sa intreb oare aia de la CTP care se ocupa cu trimiterea mijloacelor pe traseu ,sant intregi la cap,ei nu vad cat de aglomerate sant tramvaiel;e si autobuzele ca merge lumea ca sardelele,de ce stau la capat sa se umple tramvaiul si apoi pleaca pe traseu,in urmatoarea statie unde sa te mai urci daca e plin deja?Oricum pe traseu se umple ,de ce se sta la capat cate 15 minute( CUG).Sint zile cand la capat CUG ,sant si 4 tramvaie parcate si tot se sta sa plece tramvaiul plin.Oare voi ganditi un pic,NEMERNICILOR,PROSTILOR care va ocupati cu treaba aceasta?

  • @iesean (iesean idiot mai degraba) : nenicule, „aia” de „stau la capat” cu tramvaiul se numesc vatmani, si vatmanii sunt oameni, nu roboti. Ai vrea sa circule non-stop, fara un minut de pauza, ca sa te poti tu catara in tramvai la fiecare 5 minute. Ok, ideea nu e rea, dar vina nu e a lor, tembelule. Cat despre cei care „organizeaza treaba asta”, sunt si ei oameni, salariati, nu incheie ei contractele, nu dau ordine, doar executa. Asta e numarul de tramvaie disponibile, asta e numarul de vatmani disponibili, fac si ei ce pot cu ce au. Crezi ca daca ar putea face mai bine, n-ar face-o ? Or fi un fel de Arhangheli ai Raului ? Stiu ca frustrarea e mare, uriasa chiar, dar PESTELE DE LA CAP SE-MPUTE. Sefi competenti = servicii bune. INCOMPETENTA UCIDE (si nu rareori). Nu va mai varsati ura pe vatmani, soferi si dispeceri, tintiti mai sus, va risipiti vitejia pe cei mici si fara putere de decizie.

  • Tu cucule pricepi ceva cand citesti,ori ai minte cat un cuc dar probabil nici atat ?Am pomenit eu ceva de vatmani,am zis clar ,,aia de la CTP ,care se ocupa cu trimiterea mijloacelor pe traseu”,iar acest lucru sa stii si tu deacum ca nu o fac vatmanii,deci tembel esti tu nu eu.Sigur esti vre-un vatman.Chiar si dispecerul are dispozitii de undeva de mai sus.Nu sant vatmani,soferi,pai sa plateasca cum trebuie si apoi o sa aiba CTP-UL vatmani si soferi,din cauza ca merg cum merg autobuzele si tramvaiele e un haos in trafic ,tot omul se urca in masina sa ajunga unde trebuie nu?.Ce sa faca sa stea o ora in statie sa intarzie la servici ,la scoala,pina se gandeste sa vina vre-un mijloc de transport?De aia e aglomerarea de masini ca nu a functionat cum ar trebui mijloacele de transport si am zis,macar in orele de varf trebuia sa mearga brici si atunci sa vezi cum ar fi fost mult mai putine masini pe stazi.

  • Unde plm sunt comentariile alora care ne îndeamnă insistent să folosim mijloacele de transport în comun, pentru decongestionarea traficului și salvarea planetei? Aud?
    Da aia cu pistele de bicicleta? Nica? Probabil că încă sunteți calare pe bicla, prin nămeți. Hai, planeta are nevoie de pedalele voastre.

  • @iesean labar obosit in statia de autobuz goala

  • Uaminii nu sâ spalâ sh nu mai putem sâ suportam aja ciava 😬😰😥😓

    🧼 🧽 🧖🧖‍♀️❌🆘🛑‼️
    🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌

  • Doar saracii merg la gramada in conservele alea

  • 1. bicla in tramvai.ioc 2.transmitatoare pt a identifica locatia pe toate mijloacele .ioc (dar iesenii le platesc, doar ca sefii RATP aleg sa le anuleze cu muschii lor) 3.trasee pt bicla cu prioritate ca in tot UE.ioc 4.masini pe traseu.ioc (ca o parte din curse merg spre noile cartiere rezidentiale extraurbane unde normal ar fi cursele sa fie la ora fixa) 5.soferi si vatmani.ioc (ca sefii de la RATP iau salarii babane si nu mai sunt bani si pt cei care muncesc)

  • gunoaiele si plosnitele ctp iasi

    ctp …..sugeti pola toti …aceiasi gunoaie sunteti !

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`