Un ieșean este acuzat că livrează „țepe” în locul produselor pentru mașină. Adrian Lăcătuș lucrează la un magazin de piese auto din zona Gării – FOTO

23 dec. 2022, 02:00,
Cosmina Puiu, în Local

Adrian Lăcătuș lucrează la un magazin de piese auto din zona Gării și este acuzat că livrează „țepe” în locul produselor pentru mașină. Un bărbat susține că i s-ar fi cerut banii în avans și că ar fi primit numai scuze când a venit momentul să primească piesa. Mai mulți oameni afirmă că n-ar fi singurul caz și că această metodă se practică destul de des la magazinul „House of Cars”. Administratorul magazinului de piese auto nu a putut fi contactat

Iulian Bîlea este unul dintre oamenii care îl acuză pe Adrian Lăcătuș de înșelăciune. Acesta spune că i s-ar fi cerut banii în avans și din cauza faptului că avea nevoie cât mai urgent de acea piesă a fost de acord și i-a trimis suma necesară prin transfer bancar. Piesa trebuia să-i fie livrată într-un timp relativ scurt, însă promisiunea a fost încălcată, primind tot felul de scuze și numere greșite de la așa-ziși livratori. Ba mai mult, după ceva timp, Iulian a ajuns la magazinul de piese auto și s-a întâlnit cu Adrian Lăcătuș și cu șeful său care i-ar fi transmis că piesa nici măcar nu a fost comandată.

o poză cu Iulian Bîlea

Iulian Bîlea este unul dintre oamenii, care îl acuză pe Adrian Lăcătuș de înșelăciune

Adrian Lăcătuș este acuzat că livrează „țepe” în locul produselor pentru mașină

Una dintre victimele înșelăciunii lui Adrian Lăcătuș este Iulian Bîlea, care spune că a comandat o piesă și că i s-au cerut banii în avans, urmând ca ulterior să-i ajungă și produsul. După ce a primit transferul de 500 de euro (n.r. – prețul stabilit pentru piesa auto), acesta a găsit numai scuze și s-a făcut pierdut.

„Am avut nevoie de un cuplu diferențial pentru Skoda și am postat pe un grup. Îmi scrie această persoană și îmi spune că piesa este la ei, având magazin cu produse pentru mașini. Mi-a zis că acea piesă costă 500 de euro, mi-a cerut banii înainte, părea destul de ok și urma să-mi comande piesa. Noi am discutat vineri (9 decembrie 2022) și miercuri, 14 decembrie, urma să ajungă produsul și să fie livrat către mine. Aveam nevoie urgent de piesă și după ce i-am transferat banii au început să curgă minciunile”, povestește Iulian Bîlea.

După ce s-a văzut cu cardul alimentat, angajatul magazinului de piese auto „House of cars” din zona Gării a început să îl amâne, aducându-i diferite scuze și încercând să-l asigure că va primi piesa.

„De atunci a început să-mi spună că e coadă mare la curierat și nu reușește să pună piesa, apoi că niciun șofer nu vrea să o ducă spre Republica Moldova. Atunci i-am zis să-mi dea o adresă că am pe cineva la Iași să o ridice. Mi-a dat o adresă greșită și îi transmit că vin eu să o ridic. A fost în regulă cu asta, dar după ce am trecut vama mi-a scris că șeful său a plecat de la sediu, a luat cheile cu el și că următoarea zi o pune la curier.

Îmi trimite poze cu alte cutii. În ziua stabilită mi-a dat un mesaj pe la 9:00 că a trimis piesa și că urmează ca până la ora 15:00 să o primesc. Văzând că e ora 17:00 și nimic, i-am zis să îmi dea numărul șoferului și mi-a dat niște numere greșite și indisponibile”, adaugă Iulian.

o poză cu magazinul de piese auto

Mai mulți oameni susțin că aceasta ar fi o practică de-a lor și că nu este prima persoană căruia îi livrează țepe în locul produselor

Iulian Bîlea: „Când am ajuns la ei mi-au zis că piesa nici măcar nu a fost comandată”

o poză cu o conversație între cei doi

După ce s-a văzut cu cardul alimentat, Adrian Lăcătuș nu a mai binevoit să îi răspună clientului său

În momentul când Iulian și-a dat seama că este vorba despre o înșelăciune a început să caute și a găsit adresa magazinului de piese auto la care lucrează Adrian Lăcătuș. Acesta a decis să meargă acolo și să soluționeze problema întâmpinată.

„Pe data de 14 decembrie am găsit adresa magazinului lor și am mers din nou la Iași ca să dau ochii cu el și cu șeful lui. Acolo, șeful său mi-a zis că piesa nici măcar nu a fost comandată și să aștept că îmi face transfer prin MoneyGram”, afirmă Iulian Bîlea.

Reporterii BZI au încercat să obțină punctul de vedere al patronului firmei de piese auto din zona Gării Iași, în legătură cu faptul că este acuzat că livrează „țepe” în locul produselor pentru mașină. Acesta ne-a comunicat că nu este cel, care ar fi vrut să îi tragă țeapă lui Iulian Bîlea, ci invers.

Domnul care ne acuză de înșelăciune a refuzat plata taxelor vamale și piesă nu a putut fi trimisă în Republica Moldova. Acesta și-a recuperat banii în ziua următoare fără a se întâmpină nici o problema . A refuzat plata txelor vamale pe motiv că el e mafiot din Moldova. Iulian Bâlea este recunoscut în țară lui că se ocupă cu furturi din societăți comerciale și înșelătorii. El mai mult a venit la voi și a prezentat o situație mincinoasă ca fiind reală după ce timp de 3 zile a sunat la noi la firma și a cerut bani,1500 euro pentru a nu publică articole defăimătoare împotriva House of cars. Noi față de această persoană nu avem nici o datorie financiară, din contră el, pentru că trebuia să achite contravaloarea transportului de la Galați la Iași și de la Iași la Galați, în valoare de 167 de lei. Bani, care nu i au fost opriți din sum achitată în avans . Oficial vă transmit că acest domn nu ar fi la prima batere de acest fel în țară noastră, fiind deja știut de magazine online, că se ocupă cu înșelătorii de taxe vamale . Fapt prezentat dimineață celor din IGI IAȘI”, a declarat reporterilor BZI Adrian Lăcătuș, bărbatul acuzat de către Iulian Bîlea.

În edițiile anterioare, reporterii cotidianului BZI au prezentat un caz similar, în care o persoană aducea acuzații grave la adresa unui magazin de mobilă din Iași, după ce a plătit suma integrală pentru un mobilier, dar a primit doar jumătate de cuier, iar reprezentanții magazinului nu au soluționat problema în termen de aproximativ trei luni.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *