Prima pagină » Titlurile zilei » Un frizer din Iași a pus bazele unei reviste unice în România. Și hairstylist-ul fotbaliștilor de la FCSB este implicat în proiect – FOTO/VIDEO
Un frizer din Iași a pus bazele unei reviste unice în România. Și hairstylist-ul fotbaliștilor de la FCSB este implicat în proiect - FOTO/VIDEO

Un frizer din Iași a pus bazele unei reviste unice în România. Și hairstylist-ul fotbaliștilor de la FCSB este implicat în proiect – FOTO/VIDEO

18 aug. 2022, 02:00,
Andreea Timofte, în Titlurile zilei

George Filip este fondatorul unei reviste unice care este dedicată frizerilor din România, dar și celor care aspiră la o astfel de carieră, intitulată „Barbers Magazine”. Acum, ieșeanul, în vârstă de 37 de ani, colaborează cu nume sonore din această industrie, Virgil Boldor, frizerul fotbaliștilor de la FCSB și omul cu cel mai luxos salon de înfrumusețare din România, numărându-se printre susținători. Recent, la barbershop-ul din Podu Iloaiei, acolo unde a început totul, a avut loc un eveniment ce a inspirat tinerii prezenți

Revista reprezintă inspirație pentru oamenii din această industrie a momentului, atât de apreciată. În plus, poveștile de viață ale barberilor, dar nu numai, sunt prezentate în „Barbers Magazine”.

Omul de ieri, frizerul de astăzi

Marius Sumudica si un Virgil

Virgil the Barber și Marius Șumudică

George Filip este numele unuia dintre cei mai cunoscuți frizeri și barberi din Iași, acum, fondatorul singurei reviste din România dedicate oamenilor din industria frumuseții.

Ieșeanul a copilărit în cartierul CUG, fiind plecat o perioadă în străinătate, dar întors de trei ani în oraș. Prin revista sa, ideile creative, colaborările importante și munca depusă, George Filip promite multe.

„Am fost plecat de la vârsta de 19 ani spre vestul Europei, plin de multe dorințe și hotărât să-mi clădesc un viitor departe de țară, însă anii au trecut și dorul de locurile în care am copilărit și de părinții mei m-au făcut să las occidentul cu toate oportunitățile lui și să revin acasă, la patria mamă.

Întors, la vârsta de 35 de ani, în anul 2019, am hotărât să urmez cursurile unei academii de frizerie în Iași și așa am făcut primii pași în această meserie.

Greutățile prin care am trecut în primul an de muncă, dar și bucuria celor care stăpânesc bine meseria, m-au împins să încep acest proiect.

Această industrie a luat un mare avânt în ultima perioadă, încât clienții mei mă întreabă dacă nu avem poze sau o revistă cu tunsori, lucru care provine din propria lor dorință de a observa o potențială tunsoare. Acești oameni doresc o schimbare în mediul barberingului, iar acest lucru m-a motivat și mai mult să construiesc acest proiect superb, numit «Barbers Magazine», prin care pot să ofer publicului o claritate a acestui spațiu din care vin”, a declarat George Filip.

Arta frizeriei, dusă la un alt nivel

Intrare punct din Podu Iloaiei

Barbershop în Podu Iloaiei

Proiectul „Barbers Magazine” este susținut și de Virgil Boldor, frizerul lui Marius Șumudică, al lui Ianis Hagi și al altor fotbaliști celebri, fiind, în același timp, administratorul celui mai luxos și spațios barbershop din București. Cunoscutul frizer a fost prezent și la activitatea de la Podu Iloaiei, apreciind inițiativa ieșeanului.

Virgil the Barber și-a inaugurat recent un nou salon în București, de-a lungul timpului făcându-se cunoscut prin arta frizeriei, implicarea, dar și prin tunsorile realizate fotbaliștilor de la FCSB. De asemenea, Virgil promovează constant tinerele talente, inspirându-i.

„După un curs de frizerie, eram calificat cu diplomă, însă tot aveam două mâini stângi, având în vedere că eram la început și că eram lipsit total de experiență. Mai departe, a urmat primul interviu, iar, după două ore în care am avut o tentativă de a tunde, clientul a ieșit afară și a început nervos să mă înjure, considerând că l-am făcut praf. Acela a fost momentul în care mă gândeam că nu sunt bun de nimic și că ar trebui să renunț. Totuși, am continuat și am găsit un salon unde am lucrat un an ca ucenic și zi de zi am dat cu mătura, am curățat obiectele frizerilor și alte treburi. După, am început să am o relație personală cu Dumnezeu, Acesta ajutându-mă să promovez, să câștig podiumuri la concursuri de tuns, să îmi deschid propriul barbershop, unde am o clientelă de mai mult de 3000 de persoane, și, în cele din urmă, să-mi deschid propria academie de frizerie, unde au trecut pragul sute de frizeri”, declara Virgil the Barber în revista „Barbers Magazine”.

George Filip se poate încadra cu ușurință printre frizerii ce îl admiră pe Virgil, dar și pe toți cei care i-au fost alături.

„Planul și dorința noastră este să-i promovăm pe toți cei care vor să se exprime artistic, dar și să putem prezenta pe viitor, în această revistă, tunsori executate pas cu pas de frizerii noștri talentați, să putem oferi celor care muncesc în această direcție șansa să-și prezinte poveștile de viață. Am inaugurat această revistă la Năvodari, lucrăm cu oameni care se implică în această industrie, avem contacte cu toți oamenii din această industrie, revista a căpătat un renume destul de bun, numărul 2 al revistei va fi disponibilă în trei limbi, română, engleză și italiană. De asemenea, în acest număr vom scrie despre Micutzu, cu stand-up barbershop-ul lui”, a adăugat George Filip.

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *