Ion Condurache, un bătrân în vârstă de 74 de ani, din Iași, are o singură dorință: închiderea abonamentului Orange. În ciuda faptului că perioada contractuală s-a încheiat încă din luna decembrie 2022, facturile duble, dar și angajații, îi dau bătăi de cap în continuare. Deși bărbatul a fost în nenumărate rânduri la punctul de lucru Orange, unde obișnuia să plătească, nimeni nu i-ar fi rezolvat problema. Acum, nici somnul nu îi mai este liniștit
Bătrânul care nu mai poate să scape de abonamentul cu servicii de telefonie mobilă de la Orange a povestit reporterilor BZI că a mers de trei ori la puncte diferite din oraș pentru a anunța că perioada contractuală s-a încheiat, drept urmare că dorește ca abonamentul pentru care a plătit să fie închis, însă toate drumurile au fost în zadar. Pensionarul a susținut că niciodată nu a întârziat cu plata și că a fost premiat pentru acest lucru, însă nu înțelege de ce facturile continuă să vină, fiind chiar duble.
„Am plătit, timp de doi ani, cel mai mic abonament, de 5 euro. Nu am întârziat niciodată cu plata, dar am zis că dacă, tot s-a terminat perioada contractuală, în decembrie 2022, numai bine îl închid și mă mut, auzind de scumpiri, mai ales că de vreo două ori m-au taxat pentru că aș fi vorbit în afara Uniunii Europene, când nici nu a fost așa.
A venit data în care trebuia să se termine contractul și am mers la Orange, la complexul Era, unde plăteam eu, dar angajații au început să-mi zică de nu știu ce oferte și nu am încheiat nimic, în continuare venind facturi acasă, duble”, a declarat Ion Condurache.
Pe de altă parte, reprezentanții companiei și-au exprimat punctul de vedere la rândul lor.
„Când se dorește închiderea abonamentului se face o cerere într-un punct Orange, apoi domnul trebuie să răspundă la un apel”, a declarat o angajată a punctului Orange de pe bulevardul Ștefan cel Mare.
Un bătrân din Iași „se luptă” cu Orange
Ion Condurache încearcă să-și închidă abonamentul cu servicii de telefonie mobilă de la Orange, după ce perioada contractuală s-a încheiat în luna decembrie a anului trecut. Bătrânul a mers deja la două puncte de lucru, ba chiar a sunat și la București pentru a-și rezolva problema, însă fără succes.
„Am copii, dar sunt plecați, nu am telefon performant cu Facebook sau de astea că poate mă mai consultam și cu alți oameni, dar chiar nu înțeleg de ce se țin așa după mine și nu îmi închid abonamentul, poate nu știu eu ceva. Deci plăteam 25 de lei și acum mi-a venit factură cu 58 de lei, când eu oricum vorbisem să mi-l închidă. Vreau doar să rezolv, nici nu pot dormi noaptea de stres.
Am sunat la București, am așteptat o grămadă să intre cineva pe fir și tot nu am rezolvat nimic. Ei îmi spuneau că mă felicită pentru fidelitate, mi-au dat și un telefon foarte mic, drept recompensă, nici nu l-am folosit… Acum văd că facturile sunt duble. Îmi mai ziceau copiii să îmi iau un telefon performant ca să vorbesc cu ei pe camera, dar chiar nu îmi mai trebuie nimic”, a adăugat Ion Condurache.
Mai mulți ieșeni sunt nemulțumiți de scumpiri
În edițiile anterioare, reporterii BZI au prezentat situații similare. Mai mulți ieșeni au primit un mesaj de la compania Orange, prin care au fost anunțați că serviciile se vor scumpi, începând cu luna decembrie 2022. Aceștia s-au declarat nemulțumiți de modificările făcute și de faptul că au încercat să afle de la reprezentații Orange de ce se scumpesc abonamentele, însă fără rezultat. Compania Orange a mai scumpit abonamentele în luna iunie a acestui an, cu 1 euro pentru fiecare abonament. Și facturile ieșenilor vor fi mai mari în această iarnă.
Amintim că principalii jucători din piața operatorilor de telefonie mobilă sunt Orange România, Orange România Communications (fost Telekom România Communications, fost Romtelecom), Vodafone România, RCS&RDS și Telekom Mobile România Communications (fostă Cosmote). Vodafone a anunțat clienții în luna septembrie 2022 că prețul lunar al abonamentului va crește din luna octombrie 2022 și va indexa prețul serviciilor cu rata inflației.
Cu Orange m_am lămurit și eu,niste escroci,hoți la drumul mare!! De ce nu i_au zis, bătrânului să facă cerere reziliere în scris, și de ce i_au mai dat telefon daca omul nu mai vroia serviciul lor de voce????aPur și simplu își bat joc de abonați!! Notificări pe factura ? Cine citește factura? Dacă suma de plata e aceeași lună de lună o achiți fara sa o mai descarci. Cred că 80% din clienți nu au văzut așa zisa ” notificare” din factura.De ce nu se implica ANPC ul???
Niste escroci ticăloși ăștia de la Orange!! Își bat joc de oameni!!!!
Din miliardele trimise anual de diaspora in tara ca sa ii sustina economia, ar putea fi facut un gest nobil si platit abonamentul eroului. Aia plecatii sa se deranjeze si in loc de inca un cercel in nas sa ia dacului un abonament la Facebook varianta cu camera, sa se bucure si bunicu de o convorbire nonUE. Cu Hanglea, paregzamplu.
Cartela preplatita – asta-i solutia. Vrei s-o termini cu ei, nu incarci cartela si gata.
ȘI EU AM PĂȚIT LA FEL DE LA UN ABONAMENT DE 145 LEI PACHET (TV+INTERNET+2abonamente mobil)A VENIT DE PLATĂ 272 LEI ENORM DE MULT SPUNÎNDU-MI CĂ AM VORBIT CU ANGLIA ȘI EU NU ȘTIU BINE SĂ FOLOSESC TELEFONUL AȘ REZILIA CONTRACTUL CU TELEFONIA MOBILĂ DAR NU ȘTIU CUM DE TV ȘI INTERNET SUNT MULȚUMIT-AMURMĂRIT ȘI AM IMPRESIA CĂ EI ÎȘI BAT JOC DE CEI BĂTRÂNI CARE STAU LA SATE ȘI NU POT MERGE LA ORAȘ SĂ SE INTERESEZE.-EI ÎNCHEIE CONTRACTE CU ACT ADIȚIONAL FĂRĂ SĂ ȘTIE ABONATUL CE CONTRACT ÎNCHEIE CU EI.EI POT SĂ TREACĂ CE VOR EI ACOLO ȘI ACTUL ADIȚIONAL VINE PRIN POȘTĂ ACASĂ ȘI NU MAI POȚI FACE NIMICCĂ NICI LA TELEFON NU MAI RĂSPUNDE.
greu incetezi un contract cu orange …………………
Cu o luna înainte de expirarea contractului faci cerere de reziliere contract
Acum doar la anpc
Si eu am fost tepuita de orange…
Au făcut facturi de zece ori mai mari, au pus virgula după a treia cifră, am pațit-o și eu, în loc de 80, 93 lei au facturat 809, 3lei, apoi mă amenințau, sunt niște nesimțiți,
Acum un 1an si 6 luni am închis un abonament de telefonie la orange foarte ușor. Nu înțeleg de unde problemele. Cererea se depune cu 30 de zile înainte, iar in 2 – 3 zile de la depunerea cererii abonatul este sunat pentru confirmare. Bineînțeles că încearcă sa te facă să te răzgândești, dar dacă rămâi pe poziție ai abonamentul inchis la finalul lunii.
Ce mare filosofie ? Dacă nu plătești îți taie ei furnizarea de servicii…
Ada presa si fa plingere la politie oringi nare retea plus ca ii o mafie mare si eu am patit cu un abonament la fel si nam mai platit propriu mau taxat doua luni si aveam chitanta meau zis ca nam platit si am platit de doua ori
Și eu am încheiat abonamentele la Orange tot pe acest motiv au scumpit abonamentele Am făcut cerere de reziliere cu o luna înainte și au închis fără nici o penalizare chiar dacă nu am terminat perioada contractuala Dar nu am avut telefon luat de la ei și am făcut cerere chiar cind mi sa emis prima factura scumpita
Alo Orange!
Va rugăm să faceți ceva cu lipsa semnalului in zona PRISACANI,jud.Iasi!
Se întâmplă acest lucru de ani de zile!
Si noi contribuim la veniturile companiei,dar serviciul este de calitate îndoielnică!
Chiar nu se poate face tehnic,ceva?
Cei mai mari escroci cei de la oringi, și eu vreau sa reziliez contractul ,i-mi voi porta numărul la alta firma de telefonie ,
Nici fratii lor de la telekom mobile nu sunt mai breji. Vecinul meu, un batran de 60 ani, face cereri de reziliere de doua luni si se trezeate cu prelungire de abonament pe doi ani.
Să faci pipi pe site-ul vostru, că nu pot citi nimic de reclame, eu înțeleg și treaba cu reclamele, dar să nu pot citi…
L-au dus cu vorba, cu prezentarea ” ofertelor de nerefuzat”, cu o rablă de telefon cadorisit, până când a expirat termenul de depunere a cererii de reziliere și acum consideră că a acceptat tacit prelungirea contractului,bineînțeles cu o opțiune mai scumpă.
De 4 luni nu reusesc sa scap de abonament la telefon, este ingrozitor!
De 4 luni nu scap de telefon, isi bat joc de pensionari
Politica companiei oringe … angajații au salarii uriașe în comparație cu abonații…oare de unde???au tot felul de bonusuri telefoane mobile ultraperformante mașină de serviciu..o viață de lux pe banii pensionarilor și a altor fraieri care fac abonament…
Eu va zic una si mai tare, am reziliat cu telekom si ca sa fiu sigur ca nu ma cauta peste 10 ani am platit si in plus 200 lei, cu toate ca trebuia sa imi dea cei 200 lei inapoi (poate si dobanda) telekom a reusit ce nimeni nu a reusit niciodata sa ia banii si sa perceapa dobanda pe suma primita. Asa ca telekom a emis facturi (cu toate ca nu le foloseam serviciile si nici nu mai eram abonat) cu o datorie inchipuita pana a sters tot avansul meu! OPC-ul nu face nimic, e foarte greu sa iesi de sub contract cu astia, zici ca ei sunt legea.
Sunt minciuni.
Cînd am dorit să mă mut de la Orange nu ma oprit nimeni. Am fost la cei la care m-am portat și în o zi sa rezolvat totul.
Sunt minciuni ale firmelor concurente dacă nu ai contract cu Orange și ai plătit toate datoriile nu te poate opri nimeni să pleci restul sunt bla,bla,ca să ne aflăm în treabă și să scrie și ziariști ceva.
Degeaba lăsăm comentarii că voi publicați doar ce vă convine.
Preputopalmisi ăștia de la Orange. ANPC ar trebui sa interzică clauzele abuzive din contracte … Cel puțin asta cu modificarea co ntractului după cum vor ei mi se pare de pork. Daca eu sunt in perioada contractuala și nu sunt d`acord cu majorarea ce se întâmplă ?
Și eu sunt în aceeași situație.
Din luna august anul trecut plătesc un abonament fără să mă folosesc.
Mafioți, fără pic de bun simț.
Nu-mi trimite nici o factură de plată, dar m-au dat la o firmă de recuperări.
Rușine să le fie .
Publicati stiri fara sa faceti verificari! Cand nu ai contract, inchizi fara probleme. Trebuie doar sa spui ca nu vrei oferta celor care te suna pentru a „te retine”. Si e normal sa dureze inchiderea unui abonament, pentru ca exista si aici un preaviz de 30 de zile. Cat despre cei care spun ca nu vorbesc, dar au cost suplimentar, tineti-va telefoanele in siguranta, fara a lasa acces la ele altor persoane.
Același lucru,factura creștere la o lună la alta, nu poți scăpa de ei nici după luni de zile,e politica firmei.
Dar de vină sunt cei care-au vândut rețeaua străinilor.
Cine-a iubit străinii,manca-i-ar inima câinii!
Este de vină statul că acești escroci fac ce vor în țară pentrucă pot plăti autoritățile care la rândul lor fac pe prostu .Este o țară fără mamă, fără tată. Poate se vor trezi de atâtea comentarii.
De patru luni ne chinuim să închidem contractul cu Orenge și nu reușim, niște hoți nimeni nu rezolva nimic
De patru luni ne chinuim să închidem contractul cu Orenge și nu reușim, niște hoți nimeni nu rezolva nimic
Buna ziua! Dacă doriți să vă portati la Vodafone aștept msj privat
Buna ziua! Dacă doriți să vă portati la Vodafone va rog sa îmi lăsați un mesaj, va scap imediat de orange
După ce depui cererea de închidere a contractului, ordinarii lor te suna pentru confirmare, și în timp ce îți tot oferă avantaje pentru a renunța la opțiunea ta, de blochează brusc convorbirea, și ramai ca prostul, în contract, în continuare. Apoi trebuie sa refaci traseul, începând cu cererea, apoi trăiești din nou figura cu propunerile și cu blocajul convorbirii. Mie mi au făcut-o trei luni la rand. Niște mizerabili. Nu cei ce va suna, ci cei care ii pun sa procedeze astfel!
Bună ziua. Într-adevăr cei de la Orange fac abuzuri dar este foarte simplu să pleci de la ei. Te duci la orice operator dorești tu și ei se ocupă de portarea ta. Dacă este încheiat contractul nu au ce să îți facă, sânt obligați să îți închidă abonamentul, iar daca mai ai din contract plătești o taxa de închidere.
Am renunțat la Orange în luna mai .ma-m portat de la ei pt.ca ne mutat forțat de la Romtelecom,și în zona nu avem semnal.Dar am fost sunat de la Creditexpress Fimanciar Services SRL și sunt amenințată non-stop cu recuperarea de 1100lei,nu am nici o restanta .sunt inafara contractului de 11 ani ESCROCI
Vad comentariile care spun asa …oringe..oringi… sau orenge si ma intreb oare cine si cum scriu aceste comentarii ????? Atat doar nimik mai mult…..
Angajatii companiilor de telefonie mobila sunt ca niste hiene cand vad prada…. atunci cand intra o persoana mai in varsta in magazin! Iar companiile dau dovada de multa nesimtire cand se termina contractul. Vor cu dintii sa te tina. Daca stai…maresc contractul cu 1 ..2 euro. Daca pleci iti ofera acelasi preț. Niste nesimtiti !
Asta e nimic:)) să vezi cand ei socotesc un serviciu ca fiind activ desi ei oferă zero beneficii! Mai exact:
Am Voce Zero care avea cost zero:)) după marire costă 1€(tva inclus). Factura mi-a fost mărită cu 50% după scumpire.. plateam aproximativ 30 de lei și, acum plateac 45 de lei. Ei au zis că au scumpit toate serviciile cu 1€(tva inclus) din cauza scumpirilor… mă intreb de ce nu au procedat și celelalte companii la fel? La vodafone mi-a rămasă același cost.. deși se aplică și la ei scumpirile.
Bai, no mai ardeți in necunostinta de cauza! La orice agentie te duci și perioada contractuală a expirat îți inchide abonamentul la solicitare ….ce tot aruncați cu lături în Orange;simplu,nu ți convine:te muti, piața I liberă!
O fi într-adevăr uneori și cu greșeli (câți dintre voi își mai amintesc de mii de țepe date la Orange cu telefoane luate și facturi cu multe zerouri neplătite/cu replica-le am tras o)
Nu le țin sub nici o farma partea, dar toată țara asta e o combinație și ne plângem doar când ajunge cuțitul la os.
Și tre să știi:când primești ceva gratis ceva nu prea e în regulă (ma refer dacă o fi asa cu telefonul primit).
Uita te la bătrânii noștri de la oraș ca nu muta un pai poți sa I….tot ei votează sistemul asta idiot care ne conduce. Eu spun asta că stau pe o scară de pensionari și stiu ce zic.
Copiii trebuie sa l ajute sa rez prima dată problemele de natură financiară și sănătate și după aia sa l plimbe cu BMW ul !
E o părere, nu dați cu parul!
Poate voi nu aveti habar cu e la Vodafone, daca va plangeti de Orange. Nu am vazut in viata mea atata prostie si idiotenie la un loc ca la Vodafone. Nu sunt cei de la Orange perfecti, dar la ceilalti e dezastru.
Aceeași problema și eu . Am avut contract la
Ei timp de câteva luni , Internetul nefunctional , după care am cerut sa închid contractul la ei plătind ultima factura cum mi sa cerut . In zilele următoare ma sunat cineva de la firma am confirmat oprirea contractului , dar contractul nu a fost închis și îmi vin facturi lunar , numai pot scapă de ei am făcut reclamații telefonic și prin email , tot spun ca se va remedia dar nimic . Niște escroci
Aceeași problema . Nu reușesc sa scap deloc de ei de luni de zile încerc sa închid contractul și nu reușesc . Vin facturi după facturi nu știu ce mai este de făcut