Prima pagină » International » Un bărbat ar putea primi despăgubiri de cinci milioane de euro de la o companie aeriană din Londra. Iată ce a pățit pasagerul
Un bărbat ar putea primi despăgubiri de cinci milioane de euro de la o companie aeriană din Londra. Iată ce a pățit pasagerul

Un bărbat ar putea primi despăgubiri de cinci milioane de euro de la o companie aeriană din Londra. Iată ce a pățit pasagerul

13 iul. 2024, 10:40,
BZI.ro, în International

Un pasager care a alunecat pe o baltă de lichior în timp ce se grăbea să prindă zborul ar putea primi o despăgubire de aproximativ 5 milioane de euro, potrivit mai multor rapoarte, scrie Business Insider.

Andreas Wuchner, un om de afaceri elvețian, a primit 154.000 de euro pentru leziunile suferite în 2021, dar, de atunci, și-a majorat pretențiile de la British Airways la 6,4 milioane de euro, a raportat The Telegraph.

Avocații bărbatului au declarat că acesta a avut dureri de cap repetate și îndelungate, precum și alte probleme de sănătate care au cauzat falimentul afacerii sale, a relatat publicația.

Bărbatul a declarat în instanță la Londra că a fost aruncat 2 metri în aer, după ce a alunecat pe o baltă de lichior Baileys pe aeroportul Heathrow din Londra în 2017, a relatat luni The Guardian.

După ce a pierdut un zbor anterior, el și partenerul său de afaceri se îndreptau spre poarta de îmbarcare grăbiți pentru a prinde o altă cursă, când bărbatul a decis să se oprească la un Starbucks pentru a cumpăra două espresso și cafele macchiato.

Bărbatul a declarat că se grăbrea și mergea destul de repede pentru a ajunge la timp la poarta de îmbarcare, dar nu alerga, ținând cont că avea patru cafele în mână.

Bărbatul susține că a alunecat pe lichiorul care era pe podea, a căzut, și s-a lovit puternic cu capul de pardoseală.

După decizia inițială din 2017, bărbatul a primit suma maximă – aproximativ 154.000 de euro, permisă de Convenția de la Montreal, care reglementează despăgubirile pe care pasagerii le pot obține pentru accidentele care au loc în timpul zborurilor internaționale.

Cu toate acestea, judecătorul a lăsat o fereastră deschisă pentru ca bărbatul să ceară mai mult în viitor, a raportat The Independent la acea vreme.

Avocatul bărbatului ar fi declarat că de vină este compania British Airways pentru că nu au curățat podeaua mai devreme.

Potrivit cabinetului juridic Deka Chambers, compania aeriană a declarat că a solicitat intervenția unui agent de curățenie pentru a se ocupa de balta respectivă, dar a trecut ceva timp fără ca personalul companiei să încerce să curețe.

Avocatul British Airways, Tom Bird, a susținut într-o audiere preliminară în această săptămână că bărbatul este vinovat pentru că s-a grăbit să ajungă la poartă cu cele patru cafele în mână, a raportat The Guardian.

Judecătorul David Saunders a constatat însă că British Airways era în mare parte responsabilă. Acest lucru înseamnă că bărbatul este eligibil să primească 80% din suna totală pe care a cerut-o, adică 4,75 milioane de euro, în loc de șase milioane.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *