Un avion a decolat din Londra spre Detroit cu 1.000 de bagaje la bord și niciun pasager. Delta Air Lines a făcut ceea ce a numit a fi un pas ”creativ” pentru a rezolva o problemă uriașă a bagajelor pentru pasagerii care zboară de pe Aeroportul Heathrow, un aeroport cu probleme. Alții ar putea numi mișcarea extremă: compania aeriană a zburat cu un avion de la Londra către hub-ul său din Detroit, plin cu 1.000 de bagaje pierdute și zero pasageri.
O lipsă de personal care a provocat o criză pe Heathrow în ultimele săptămâni a fost acum numită ”airmageddon”.
Autoritățile aeroportuare au răspuns la zborurile anulate și la plângerile masive pentru bagaje pierdute spunând companiilor aeriene că trebuie să limiteze numărul de pasageri pe unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din lume la 100.000 pe zi. Așa că Delta a găsit o modalitate de a scoate bagajele pierdute din aeroport, deși nu putea lua mai mulți pasageri.
Compania a raportat pierderi
Delta (DAL) a raportat miercuri venituri cu mult mai mici decât cele prognozate, în parte din cauza costurilor mai mari ale combustibilului, dar și în mare măsură costurilor atribuite rezolvării a acestor probleme de logistică.
Deși Delta nu a dezvăluit costurile specifice ale problemelor legate de servicii, a spus că va plăti o sumă suplimentară de 200 de milioane de dolari în acest an pentru orele suplimentare și plata premium pentru a reduce numărul de anulări de zboruri. Reprezentanții companiei spun că nu iau în calcul alte costuri asociate cu întreruperile serviciului, cum ar fi avioanele pline cu bagaje în străinătate, fără clienți plătitori.
”Vreau să le mulțumesc clienților noștri pentru răbdarea și înțelegerea lor, în timp ce redăm fiabilitatea la care vă așteptați de la Delta”, a declarat CEO-ul Delta, Ed Bastian, în timpul unui apel cu investitorii miercuri.