Prima pagină » Local » Un accident dintr-un magazin ieșean ar putea pune rețeaua Kaufland la plată! Procesul cu o clientă, departe de a se fi terminat (Exclusiv)
Un accident dintr-un magazin ieșean ar putea pune rețeaua Kaufland la plată! Procesul cu o clientă, departe de a se fi terminat (Exclusiv)

Un accident dintr-un magazin ieșean ar putea pune rețeaua Kaufland la plată! Procesul cu o clientă, departe de a se fi terminat (Exclusiv)

19 feb. 2022, 02:00,
Ciprian Nedelcu în Local

Un accident dintr-un magazin ieșean ar putea pune rețeaua Kaufland la plată! Astfel, o ieșeancă a reușit să îngenuncheze lanțul de magazine amintit. Recent, judecătorii din cadrul Tribunalului Iași au respins apelul formulat de Kaufland împotriva sentinței emise de prima instanță în litigiul cu Cristina Vicol. Totuși, reprezentanții supermarket-ului au contestat decizia

Un accident petrecut într-un magazin ieșean ar putea pune rețeaua Kaufland la plată! Recent, o ieșeancă a reușit să îngenuncheze lanțul de magazine amintit. Astfel, judecătorii din cadrul Tribunalului Iași au respins apelul formulat de Kaufland împotriva sentinței emise de prima instanță în litigiul cu Cristina Vicol. Totuși, reprezentanții supermarket-ului au contestat decizia. Acum, procesul a ajuns pe rolul Curții de Apel. Asta după ce Judecătoria Iași a admis în parte acțiunea formulată de clientă. Inițial, judecătorii au obligat Kaufland să îi achite femeii suma de 1.397 de lei, drept daune materiale, dar și suma de 15.000 de lei, ca daune morale.

Un accident dintr-un magazin ieșean ar putea pune rețeaua Kaufland la plată

Cristina Vicol (51 de ani) a dat în judecată SC Kaufland România SCS la mijlocul lunii septembrie 2019. Femeia le-a cerut magistraților din cadrul Judecătoriei Iași să oblige firma amintită la plata unor despăgubiri în valoare totală de 23.500 de lei. Ieșeanca a povestit în cererea adresată judecătorilor că pe 19 aprilie 2019, în jurul orei 9:00, a mers, împreună cu soțul ei, la magazinul Kaufland de pe strada Pavlov, nr. 14.

„Așadar, pardoseala din incinta magazinului, la raionul de legume și fructe, era acoperită cu ulei, ceea ce făcea ca ea să fie foarte alunecoasă. Pardoseala nu era în curs de curățare și nici nu exista vreo avertizare din partea magazinului pentru a preveni eventuale accidente. Am alunecat pe pelicula de ulei, suferind o fractură la mâna dreaptă”, a precizat femeia.

Conform acesteia, după incident, medicul legist i-a eliberat un certificat în care a notat că victima a avut nevoie de 55-60 de zile de îngrijiri medicale. În plus, a fost necesar ca mâna femeii să fie pusă într-un aparat gipsat.

„La înlăturarea aparatului gipsat s-a dovedit că sudarea fracturii s-a făcut incorect. Acest lucru a determinat ca, în continuarea imobilizării gipsate, să fie necesare ședințe de recuperare kineto-terapeutică. Tratamentul continuă, iar mâna fracturată nu și-a recăpătat mobilitatea inițială. Durerile sunt permanente”, a subliniat Cristina Vicol în fața judecătorilor ieșeni.

Reprezentanții Kaufland

Reclamanta Cristina Vicol a adăugat că nu și-a putut exercita sarcinile de serviciu. Totodată, clienta a afirmat că s-a aflat în imposibilitatea acordării îngrijirilor necesare tatălui ei, care este bolnav. Conform acesteia, veniturile sale au fost diminuate, pentru că nu și-a putut efectua activitatea profesională, dar și din cauza faptului că a avut diverse cheltuieli pentru intervenții medicale.

„Toate acestea reprezintă consecințe ale conduitei neglijente a pârâtei (SC Kaufland România SCS – n.r.)”, a subliniat femeia.

Ea a mai susținut că, anterior apelării la instanță, ea a încercat să rezolve problema în mod amiabil.

„Anterior învestirii instanței cu acest dosar, i-am cerut pârâtei să compenseze prejudiciul produs. I-am transmis acesteia o notificare scrisă. Am solicitat o plată compensatorie”, a adăugat ieșeanca în fața magistraților.

Drept răspuns, reprezentanții Kaufland au susținut că nu au avut vreo vină pentru faptul că femeia și-a rupt mâna în magazinul lor. Totuși, ei au greșit în adresa respectivă și locul, dar și data producerii incidentului.

„În legătură cu incidentul care a avut loc în Kaufland Piatra Neamț pe 23 aprilie 2019, regretăm situația în care vă aflați, deși nu este culpa companiei”, a menționat, în răspunsul trimis femeii, Cătălina Iancu, directorul Departamentului Legal & Compliance din cadrul Kaufland România.

Acum rămâne de văzut dacă accidentul dintr-un magazin ieșean ar putea pune rețeaua Kaufland la plată.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`