Prima pagină » Local » UMF Iași vrea să achiziționeze servicii de curățenie și igienizare de peste 700.000 de lei! Ce condiții trebuie să îndeplinească participanții la licitație
UMF Iași vrea să achiziționeze servicii de curățenie și igienizare de peste 700.000 de lei! Ce condiții trebuie să îndeplinească participanții la licitație

UMF Iași vrea să achiziționeze servicii de curățenie și igienizare de peste 700.000 de lei! Ce condiții trebuie să îndeplinească participanții la licitație

18 iun. 2024, 11:16,
BZI.ro, în Local

Universitatea de Medicină și Farmacia ”Grigore T. Popă” (UMF) Iași a lansat o licitație publică de achiziționare a unor servicii de curățenie și igienizare. Valoarea totală a serviciului este de 780.942 RON, iar cei care participă la licitația publicată pe Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) trebuie să îndeplinească mai multe condiții.

Cadre didactice de la Facultatea de Bioinginerie medicală din cadrul Universității de Medicină și Farmacie „Grigore T. Popa” Iași au ținut vineri, 14 iunie 2024, în intervalul orar 17.00-19.00, un nou curs gratuit de matematică, pe platforma ZOOM, pentru viitorii candidați la concursul de admitere organizat de UMF Iași, specializarea Bioinginerie.

UMF Iași vrea să achiziționeze servicii de curățenie și igienizare

Universitatea de Medicină și Farmacie „Grigore T. Popa” din Iași a lansat o licitație pentru servicii de curățenie, întreținere și igienizare la clădirea Facultății de Bioinginerie Medicală. Contractul, care va avea o durată de 24 de luni, este programat să înceapă pe 7 octombrie 2024 sau de la data semnării acestuia. Licitația urmărește să asigure un mediu curat și igienic pentru studenți și personalul didactic, contribuind astfel la menținerea standardelor înalte ale universității.

Facultatea de Bioinginerie Medicală, este o clădire complexă cu șase nivele, care include amfiteatre, laboratoare didactice și de cercetare, birouri, spații anexe, grupuri sanitare, holuri, scări și lifturi. Activitățile de curățenie, întreținere și igienizare vor fi desfășurate zilnic, săptămânal, lunar și la nivel general. Acestea vor include toate activitățile necesare pentru aducerea spațiilor la un standard înalt de curățenie și igienă, utilizând atât mijloace manuale, cât și mecanizate.

Prestatorul va furniza toate materialele necesare, inclusiv detergenți, lavete, mopuri și echipamente specifice. Igienizarea se va realiza cu mijloace fizice și chimice, utilizând substanțe omologate, fără toxicitate pentru oameni, animale și mediu, însoțite de certificate de conformitate. Metodele utilizate vor respecta reglementările naționale și europene privind igiena și siguranța, iar echipamentele folosite vor avea un nivel redus de zgomot. De asemenea, marcajele de avertizare, precum „podea udă”, vor fi utilizate pentru prevenirea accidentelor.

Resurse și echipamente necesare

Prestatorul va asigura toate materialele de curățenie, echipamentele și ustensilele necesare operațiunilor care fac obiectul contractului, în cantități suficiente, pe toată perioada contractului. Astfel, serviciile de curățenie, întreținere și igienizare vor respecta strict normele de igienă în vigoare și vor asigura curățenia impecabilă a spațiilor facultății. Pentru îndeplinirea serviciilor de curățenie, întreținere și igienizare, vor fi asigurate șase persoane de execuție (agenți de curățenie), pentru care programul de lucru va fi zilnic, de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor legale.

În perioadele de activitate didactică intensă, curățenia zilnică majoră în spațiile didactice de curs (amfiteatre), grupuri sanitare, scări și holuri se va efectua fie dimineața până la ora 7:15, fie seara între orele 19:00 și 20:30. Agenții de curățenie vor fi instruiți cu privire la modul de lucru, indicatorii de calitate, normele de securitate și sănătate în muncă și situațiile de urgență.

Echipamentele necesare includ o mașină profesională pentru spălat pardoseli, un aspirator multifuncțional profesional, șase cărucioare profesionale de curățenie și douăsprezece indicatoare de avertizare „podea udă”. Prestatorul va răspunde de eventualele nerespectări ale obligațiilor contractuale de către angajații săi și va asigura controlul îndeplinirii programului de lucru zilnic și al calității serviciilor prestate.  Valoarea totală a serviciilor de curățenie și igienizare pe care UMF Iași le vrea să le achiziționeze este de 780.942,00 RON.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *