Breaking News
a:3:{s:7:"site_id";i:1;s:6:"old_id";i:338149;s:8:"site_url";s:10:"www.bzi.ro";}
Firma din Iasi care se bucura de notorietate in domeniul animalelor de companie continua seria tepelor pe care le ofera clientilor sai. Dupa ce mai multe persoane au acuzat SC Canisa Premium SRL ca vinde animale aflate pe moarte, spre firma se arata din nou cu degetul. De aceasta data, o femeie sustine ca a fost inselata de reprezentantii Canisa in momentul in care a primit un animal de companie care nu corespunde caracteristicilor pe care le-a solicitat. Luiza C. a achizitionat o pisica de la aceasta firma, dupa ce a cerut ca aceasta sa aiba ochii albastri-gri si culoare gri-cenusie impecabila, fara nicio pata. Reprezentantii firmei au comunicat femeii ca detin un astfel de animal, au trimis chiar si niste poze, dupa care s-a platit un avans de 200 lei. Livrarea a avut loc pe data de 23 decembrie 2012, seara, intr-o parcare. Noul proprietar a achitat atunci suma de 1.056 lei, fara a primi vreo factura sau chitanta. Mare i-a fost surpriza cand a constatat abia acasa ca pisica nu corespunde absolut deloc cerintelor. Cand i-a contactat pe reprezentantii firmei Canisa Premium SRL, acestia i-au oferit un raspuns uluitor. „Le-am trimis un e-mail prin care i-am rugat sa gasim o solutie pentru ca nu sunt multumita de animal, pisica neavand nici ochii albastri si nefiind cenusie pur, ci cu niste pete albe. Cei de la Canisa nu au dorit sub nicio forma sa colaboreze, spunand ca «Daca nu va place, donati-o!» si ca ei nu tolereaza o astfel de abordare”, a declarat Luiza C. Femeia a platit in total peste 1.500 de lei pentru animalul de companie necorespunzator si a reclamat apoi firma la Protectia Consumatorilor din Iasi. Redactorii BUNA ZIUA IASI au incercat sa contacteze firma Canisa Premium, insa fara rezultat. Un operator al departamentului vanzari a promis ca va lua legatura cu medicul veterinar Stefan Acasandrei si ca acesta va reveni cu un telefon, insa acest lucru nu s-a intamplat.