Prima pagină » Titlurile zilei » Turul variantei ocolitoare de la Podu Iloaiei! Iată locul prin care mii de șoferi fentează aglomerația: „Sincer, nici nu știu dacă este drum”

Turul variantei ocolitoare de la Podu Iloaiei! Iată locul prin care mii de șoferi fentează aglomerația: „Sincer, nici nu știu dacă este drum”

01 iul. 2024, 02:00,
Lucian SAVA, în Titlurile zilei

Mii de șoferi se folosesc de o așa-zisă variantă de ocolire a aglomerației de la Podu Iloaiei. Deși drumul trece prin câmp, printre porumb și floarea-soarelui, șoferii îl folosesc pentru a scuti uneori peste o oră în trafic

Coșmarul șoferilor care frecventează drumul european, prin Podu Iloaiei, este departe de a se termina. Zilnic, mii de oameni caută variante pentru a evita să stea peste o oră în coloană, la temperaturi de peste 30 de grade. Unii dintre ei ocolesc coada pe câmp. Drumul pe care îl parcurg durează aproximativ 8-9 minute, ceea ce este „mană cerească”.

Reporterii BZI au discutat cu mai mulți șoferi care aleg această variantă. Toți sunt nemulțumiți de faptul că trebuie să meargă pe câmp, dar spun că este singura variantă.

„Circul aproape în fiecare zi de la Iași la Roman, iar drumul este un coșmar. Uneori stăteam chiar și o oră și jumătate în coadă. Am găsit varianta asta și acum o folosesc. Când ajung la Roman, trebuie să-mi spăl mașina, dar asta este. Este inadmisibil să faci două ore de la Iași la Roman. Acum, să fiu sincer, nici nu știu dacă drumul ăsta, pe câmp, este drum sau este o chestie improvizată de șoferi. Câteva sute îl folosesc în fiecare zi”, a spus un șofer care se folosește de drumul de pe câmp pentru a evita coada de la Podu Iloaiei.

Varianta ocolitoare a aglomerației de la Podu Iloaiei, un vis care este departe

Șoferii spun că, deși plătesc taxe, nu primesc nimic în schimb. Un alt conducător auto susține că cea mai bună variantă este mersul pe câmp.

„Bine sau rău, nu avem de ales. Merg pe câmp decât să stau o oră sau poate mai mult cu capul în soare. Ceea ce ne fac nouă autoritățile este o bătaie de joc cum nu s-a mai văzut. Domnule, plătim rovinieta 100 și ceva de lei pe an. Nu o plătesc doar eu, sunt milioane de șoferi în țara asta care plătesc. Chiar nu se poate investi în infrastructură? Dacă este un accident, Doamne ferește, tot traficul de pe europeană este blocat. Nu este normal”, a adăugat un alt șofer.

Soluții există, interesul lipsește

Autoritățile au promis în repetate rânduri că vor face ceva pentru ca aglomerația să nu mai existe. Au spus că vor lărgi drumul, că vor mai construi o bandă pe sens, că vor face o variantă ocolitoare, însă nimic nu s-a concretizat. Mii de șoferi care circulă zilnic pe acest sector de drum ajung să-și blesteme zilele. Până când soluțiile vor fi puse în practică, conducătorii autp trebuie să circule pe „propria” variantă ocolitoare de la Podu Iloaiei.

Șoferii s-au săturat să piardă ore în trafic, așa că folosesc varianta ocolitoare de la Podu Iloaiei.

Comentarii
  • Ghertoilor de mari conducatori,lideri de gasca,partid,primarie sau de dracu tine rezolvarea acestei probleme,le este extrem de greu sa puna 3 (trei) semafoare.Doua, la trecerile de pietoni,si unul la intersectia cu Madarjac.
    Eu ma mir,SINCER,cum de nu au pus si niste cocoase de magar inaintea trecerilor de pietoni!!!!

  • Mai stați dreaq acasa, unde plm tot aveți treaba, ghertoilor fatati în masini?!

  • Foarte bine, să stea. Cu cine au votat de peste 30 de ani…nu cu ciuma roșie și cea galbenă?

  • Școli, drumuri, autostrăzi, spitale, etc, etc….(K W JOHANNIS)

  • asa cum apa isi croieste singura traseul, cred ca mai-marii judetului ar trebuie sa fie inspirati de aceasta. studii de fezabilitate fara numar, proiecte… promisiuni in campanii electorale, iar prostimea(votanta) suporta neputinta, indolenta politienilor.

  • Drumurile inghit o gramada de bani. Zicea cineva de rovineta in ideea banii de acolo sunt de ajuns pentru tot. Nu e deloc de ajuns.
    Sa zicem ca scumpesc astia rovinieta la 200 si ca sunt 10 milioane de soferi in tara. Ca sa mergem pe maxim. In total, pe tara, se aduna 2 miliarde. Impartiti la 40 de judete si vedeti ce iese – 50 de milioane pe judet!
    Sa vedem ce poti face cu banii astia.
    Standardele de cost pe Saligny spun ca 1 km de drum comunal nu trebuie sa coste mai mult de 330000 euro. Sa zicem rotund 1,5 milioane lei pe km. Deci daca nu dam nimic la intretinerea drumurilor existente, un judet poate face maxim 33 km de drum comunal din banii de rovinieta. Sau 19 km de drum judetean.

  • Raspunsul e simplu. Bulldozere- 3 h , daramate cotetele alea de pe margine, doua benzi pe sens.

  • Taxele nu se platesc ca sa obtii ceva la schimb de la statul roman. Taxele se platesc pentru sustinerea aparatului de stat supradimensionat de cei pe care i-ai votat. Un fel de taxa pe prostie. Tot ceea ce primesti la schimb este somnul linistit. Pentru ca ti-ai facut datoria civica. Si ar trebui sa fii multumit. Doar crezi in asta, nu?

  • Dar la un autoturism,proprietarul sau firma indiferent cine este detinatorul se plateste vinieta si acize.Unde se duc acesti bani?Cu cat consumi mai mult combustibil platesti mai mult acize si banii unde sunt?In aparatul bugetar supradimensionat si privilegiile lor.Din ce stiu statul ar trebui sa fie un partener de incredere al cetateanului,si el ce este?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *