Prima pagină » Actualitate » Turiști nemulțumiți pentru că au plătit pentru farfuriile goale suplimentare! „Nu sunt gratuite!”
Turiști nemulțumiți pentru că au plătit pentru farfuriile goale suplimentare! „Nu sunt gratuite!”

Turiști nemulțumiți pentru că au plătit pentru farfuriile goale suplimentare! „Nu sunt gratuite!”

21 aug. 2024, 10:17,
în Actualitate

Este perioada concediilor, iar mulți turiști aleg stațiunile din Italia. Turiștii s-au arătat nemulțumiți pentru că au plătit pentru farfuriile goale suplimentare. Astfel, un restaurant din Italia i-a scos din minți pe turiști după ce a impus o taxă de trei euro clienților care cer o farfurie goală suplimentară, pentru a împărți mâncarea.

Turiști nemulțumiți după ce au plătit pentru farfurii goale, în Italia

Un restaurant, situat deasupra localității Ortisei din Italia, la o altitudine de 2.100 de metru, a stârnit discuții aprinse în rândul clienților, după ce au introdus o taxă de trei euro pentru fiecare farfurie goală solicitată suplimentar. Decizia a fost adăugată în partea de jos a meniului și a fost explicată de patronul restaurantului drept o măsură menită să acopere cheltuielile suplimentare.

„Decizia a fost luată anul trecut și are rolul de a acoperi costurile suplimentare pentru spălatul vaselor, tacâmuri, șervețele și apă plată, care nu sunt gratuite pentru noi”, a declarat proprietarul pentru La Repubblica.

Patronul restaurantului spune că se întâmplă de foarte multe ori ca familiile să comande un singur preparat și să ceară farfurii suplimentare pentru a-l împărții, lucru care generează costuri suplimentare pentru local.

Explicația proprietarului nu a fost, însă, pe placul clienților. Mulți au fost nemulțumiți de țeapa pe care o trage patronul restaurantului punând acea notă referitoare la taxa pentru farfuriile goale a fost adăugată ulterior și scrisă se mână în partea de jos a meniului. Proprietarul susține că aceasta reprezintă o formă de comunicare transparentă, iar clienții pot alege să nu solicite farfuriile suplimentare.

Nu este prima dată când o astfel de politică generează controverse în regiunea Val Garden. Anul trecut, o fotografie a unei chitanțe care includea un cost suplimentar de 2 euro pentru un preparat a provocat un val de critici și recenzii negative. Patronul a apărat măsura, în acel caz, explicând că este frecvent ca mai multe persoane să împartă un singur preparat.

Nemulțumit de nota de plată prea mare, l-a înjunghiat pe patron!

Altfel, un român, împreună cu un conațional, a reacționat agresiv într-un restaurant de pe Corso del Popolo, în orășelul italian Mestre, după ce i-a fost adusă nota de plată. Furios, bărbatul l-a înjunghiat pe chelner si pe proprietarul localului care încerca să își apere angajatul. Atacul a avut loc în plină stradă, românul reușind să fugă înainte ca poliția să ajungă la fața locului.

Ulterior, polițiștii au găsit terasa restaurantului devastată. Sticle de băutură împrăștiate pe un covor din cioburi și o cârpă îmbibată în sânge demonstrează violenta incidentului. Proprietarul localului, Abul Kasan, un cetățean bengalez, în vârstă de 40 de ani, a fost rănit la frunte, iar vărul său, chelner, Tarek Rahaman, a fost înjunghiat în braț.

Evenimentele au avut loc în luna februarie a acestui an, când doi clienți români au refuzat să plătească și au început o altercație cu chelnerul. Kasan, martor la dispută, a decis să intervină pentru a-și apăra angajatul.

„Așa ceva nu mi s-a întâmplat niciodată. Mi-a fost foarte frică! Am fost amenințat în trecut, dar așa ceva nu mi s-a întâmplat niciodată”, a declarat Kasan, în timp ce era tratat la camera de gardă a spitalului Angelo.

Cei doi agresori au fugit de la fața locului, iar Kasan, împreună cu câțiva clienți, i-a urmărit în zadar.

Acum, turiștii s-au arătat nemulțumiți pentru că au plătit pentru farfuriile goale suplimentare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

BZI - Editia Digitală - pdf
28 august 2024
28 august 2024