Prima pagină » Local » Trei mari companii vor contractul de peste 11.000.000 de lei din comuna Răducăneni! Acesta prevede modernizarea drumurilor din localitate

Trei mari companii vor contractul de peste 11.000.000 de lei din comuna Răducăneni! Acesta prevede modernizarea drumurilor din localitate

19 aug. 2024, 02:00,
Alexandra MAISNER în Local

Trei mari companii vor contractul de peste 11.000.000 de lei pentru modernizarea drumurilor din comuna ieșeană Răducăneni

Procedura de licitație a fost lansată pe data de 29 iulie 2027, iar firmele interesate au avut posibilitatea depunerii ofertelor financiare până, cel târziu, la data de 13 august 2024, orele 15:00. În cadrul procedurii de licitație, trei oferte financiare au fost depuse.

Trei mari companii vor contractul de peste 11.000.000 de lei pentru modernizarea drumurilor din Răducăneni

Potrivit informațiilor publicate pe platforma sistemului Electronic de Achiziții Publice (SEAP), firmele care au depus ofertele financiare pentru licitația „Modernizare prin asfaltare drum comunal DC 56, situat în comuna Răducăneni, județul Iași” sunt Enviro Construct SRL, administrată de Dan Chihaia, Danlin XXL, controlată de către Dan Amurăriței și Conest SA, administrată de Irinel George Tofan. În prezent, licitația se află în stadiul de evaluare calificare tehnică.

„Se vor achiziționa lucrări de execuție cu privire la obiectivul de investiție  «Modernizare prin asfaltare drum comunal DC 56, situat în comuna Răducăneni, județul Iași» care vizează o lungime de 5,5 km: • Tronsonul nr. 2 de la km 1+915 la km 3+332 (2024); • Tronsonul nr. 1 de la km 0+000 la km 1+915 (2025); • Tronsonul nr. 3 de la km 3+332 la km 4+205 (2026); • Tronsonul nr. 4 de la km 4+205 la km 5+500 (2027). Se propun următoarele categorii de lucrări: Tronsonul nr. 1 de la km 0+000 la km 1+915. Structura rutieră proiectată are următoarea alcătuire: Ø Strat de uzură din BAPC 16/MAS 16:4,00 cm; Ø Strat de legătură din BADP 22,4:6,00 cm; Ø Strat de bază din agregate naturale stabilizate cu liant hidraulic rutier – 16,00 cm; Ø Strat de fundație din balast – 18,00 cm; Ø Strat de formă de pământ stabilizat cu liant hidraulic – 20,00 cm; Particular pentru interesecția cu DN 28, se va adopta o altă structură rutieră pe primii 25 de m între km 0+000 și 0+025. Pe acestor sector se va realiza următoarea structură rutieră: Ø Strat de uzură din BAPC 16/MAS 16:4,00 cm; Ø Strat de legătură din BADP 22,4:6,00 cm; Ø Strat de bază din anrobat bituminos ABPC 22,4:16,00 cm; Ø Strat de fundație din agregate naturale stabilizate cu liant hidralic rutier – 16,00 cm ; Ø Strat de fundație din balast – 18,00 cm; Ø Strat de formă de pământ stabilizat cu liant hidraulic – 20,00 cm; Rostul straturilor rutiere ale drumului comunal și național se va realiza decalat la nivelul straturilor rutiere, iar după execuția stratului de bază anrobat bituminos, se va poza material geocompozit cu rol R (ranforsare) + STR (antifisură) + B (sigilare) peste care se va executa stratul de legătură și stratul de uzură”, se arată în documentele publicate.

Sistemul de ape pluviale este proiectat cu rigole

Sistemul de colectare a apelor pluviale, potrivit informațiilor publicate, este proiectat cu rigole și șanțuri betonate.

„Sistemul de colectare a apelor pluviale este proiectat cu rigole/șanțuri betonate, rigole de acostament și șanțuri din pământ. Descărcarea apelor se face cu ajutorul podețelor dalate, podețe tubulare și podețe de tip P2. Acostamentele se vor realiza din balast sau betonate cu lățimea de 0.50 m. S-au proiectat trei tronsoane de parapet direcțional cu nivel de protecție N2. S-au prevăzut marcaje rutiere și indicatoare pentru reglementarea priorității”.

Trei mari companii vor contractul de peste 11.000.000 de lei pentru modernizarea drumurilor din comuna ieșeană Răducăneni. Licitația se află în stadiu de verificare evaluare tehnică.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *