Prima pagină » Titlurile zilei » Tramvaiele noi de la CTP Iași se rup în bucăți! Au apărut probleme mari la liniile din Podu Roș: „De fiecare dată când trecem, vagonul atinge asfaltul”

Tramvaiele noi de la CTP Iași se rup în bucăți! Au apărut probleme mari la liniile din Podu Roș: „De fiecare dată când trecem, vagonul atinge asfaltul”

26 oct. 2024, 02:00,
Petronel Ștefan în Titlurile zilei

Tramvaiele noi de la CTP Iași se rup din cauza liniilor care s-au deplasat. Problema este în special la groapa din Podu Roș, unde au fost și în trecut situații asemănătoare

De două zile, echipele de la CTP Iași au intervenit la liniile de tramvai din zona Podu Roș, după ce vatmanii au observat că acestea s-au deplasat, iar acest lucru se simțea când treceau cu tramvaiul. La începutul anului 2024, la porțiunea respectivă a apărut o groapă adâncă de 3 metri, după ce strada s-a surpat, însă, ulterior, a fost acoperită.

Tramvaiele noi de la CTP Iași se rup din cauza liniilor

Vatmanii au sesizat problemele de câteva săptămâni, în special la tramvaiele PESA și Bozankaya, care sunt mai joase, și când trebuiau să facă curba, atingeau cu apărătorile pe asfalt. Acest lucru se întâmpla mai ales când tramvaiul era plin și era greutate. Vatmanii au mai sesizat și primăvara trecută probleme din cauza gropii. De asemenea, angajații de la companie au precizat că nu este singurul loc din oraș unde se întâmplă acest lucru, însă compania întârzie să intervină.

„Era deja o problemă serioasă la groapa din Podu Roș, în special la tramvaiele noi, deoarece au apărătorile joase și de fiecare dată când treceau pe acolo, atingeau asfaltul. Trecând de atâtea ori pe acolo, tramvaiul se defectează, era necesar să fie făcute reparații. De asemenea, noi am mai sesizat și alte probleme asemănătoare și în alte locuri, dar durează prea mult să se intervină. În ritmul acesta, în câțiva ani, tramvaiele noi o să stea mai mult la reparații decât pe traseu”, povestește un vatman de la CTP.

Compania face reparații de urgență

De câteva zile, echipele de la CTP au decopertat toată zona respectivă și au început procesul de consolidare a liniilor. S-a descoperit că linia de tramvai a fost deplasată, deoarece și asfaltul a crăpat. Materialul folosit pentru a acoperi groapa încă nu s-a așezat complet.

„Pentru a preveni eventuale probleme cauzate de venirea iernii și a anotimpului ploios, echipele noastre efectuează lucrări de consolidare la liniile de tramvai din zona Podu Roș. După ultimele ploi, am observat o deplasare mai accentuată a șinei pe verticală, ceea ce necesită o intervenție promptă pentru a asigura siguranța călătorilor și a vehiculelor. Lucrările vor fi realizate la orele cu trafic redus, dimineața și seara, pentru a minimiza impactul asupra circulației și a asigura desfășurarea în bune condiții a transportului public. La începutul acestui an, în aceeași zonă, ne-am confruntat cu o surpare a asfaltului pe o porțiune de aproximativ 2 metri sub calea de rulare. Am intervenit rapid cu 3 autocamioane, un buldoexcavator și o autospecială pentru astuparea găurii, restabilind circulația în cel mai scurt timp”, au transmis reprezentații CTP Iași.

Tramvaiele noi de la CTP Iași se rupeau când treceau peste groapa din Podu Roș.

Comentarii
  • Era de asteptat, pentru ca la reabilitarea liniilor de tranvai a lucrat firma Penalilor M.Chirica si C.Alexe, CONEST, cea mai jalnica firma de constructii din UNIVERS.

    Se vad rezultatele dupa cativa ani: B-dul Socola, P,Ros, Dancu, si alte lurari facute pe bani publici si multi de catre niste incompetenti.

    DNA si DIICOT dormiti linistiti ca SPAZURATOAREA este si pentru voi, CORUPTILOR ! Sapun sa aveti ca funia este gratis !

    • Ce nu stiai: nevasta aluia de la conest lucreaza la dna Iasi. Nu e procuror, nici politist. Plimba niste hartoage pe-acolo, dar ii stie pe 5oti si se vede cu toti. Zilnic. Ca zici de asta? Ca dna Iasi tace ca porcu’n papusoi.

  • bani risipiti aiurea pe tramvaie noi.
    Tramvaiele nu au ce cauta in oras, sunt un mijloc de transport demodat si lent si inutil pentru orasul Iasi full de masini. AIci era bun cu autobuze noi, ca la BRasov si cam atat.
    Adica un tramvai nou costa cat vreo 2-5 autobuze noi, si vorba aia autobuzele se misca mai rapid, oricand, pe cand tramvaiele dupa ce ca sunt lente, mereu depind de linia aia obosita.

    • Ai dreptate. Doar ca aia care au impresia ca pot salva planeta il considera bun. Doar pentru ca nu scoate fum cand merge 🙂

  • Cale de rulare veche si uzata + tramvaie noi turcesti = probleme.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`
BZI - Editia Digitală - pdf
21 noiembrie 2024
21 noiembrie 2024