Prima pagină » Local » Toți clienții ei sunt înnebuniți după miresmele vândute de ieșeancă! Influencerița Gabriela Bitiușcă lucrează cu brand-uri din străinătate și vrea să dea lovitura cu Auroma!

Toți clienții ei sunt înnebuniți după miresmele vândute de ieșeancă! Influencerița Gabriela Bitiușcă lucrează cu brand-uri din străinătate și vrea să dea lovitura cu Auroma!

24 iun. 2022, 02:00,
Codruța Șoroagă, în Local

Gabriela Bitiușcă are 24 de ani și este creator de conținut pe sectorul modă și lifestyle. De câteva luni, tânăra și-a dezvoltat și un business dedicat artei, esteticului și produselor handmade. Pe site-ul Auroma.ro sunt comercializate lumânările vegane și accesorii din mărgele, pietre semiprețioase, realizate în totalitate de ea.

În momentul de față, Gabriela nu obține venituri mari, brand-ul său fiind abia la început de drum. Tânăra încearcă să-și amortizeze investiția inițială, reușind acest lucru datorită faptului că realizează și accesorii de ceva timp, obținând venituri considerabile. În plus, Gabriela postează și pe Instagram, activând în sectorul social media de mai bine de 9 ani. Pe viitor, tânăra își dorește să devină un reper în zona produselor handmade și, totodată, să ajungă la un public tot mai mare atât pe Facebook, cât și pe TikTok.

Gabriela Bitiușcă realizează conținut online de mai bine de 9 ani, produsele sale cucerind Instagram-ul

Gabriela Bitiușcă și-a dorit să facă o carieră în domeniul designului vestimentar, însă acest lucru nu i-a reușit. Cu toate acestea, tânăra își folosește simțul artistic cu care a fost înzestrată pentru a realiza produse handmade, care sunt comercializate pe site-ul auroma.ro.

„De când am terminat liceul, în orașul natal, Bacău, mi-am dorit să urmez cursurile la Facultății de Design Vestimentar din București, însă am avut neșansa să nu găsesc tutorele potrivit pentru realizarea portofoliului de care aveam nevoie la admitere, așa că am ales o altă facultate dintr-o zonă cu care deja eram familiarizată, anume Comunicare și Relații Publice, deoarece deja mă ocupam de câțiva ani de paginile proprii de pe rețelele sociale și de blog-ul personal, lucru ce m-a ajutat să trec și să înțeleg mult mai bine facultatea. Deși studiile le-am făcut într-un domeniu care nu prea avea legătura cu zona artistică, nu m-am dezis de dorința de a crea lucruri estetice și frumoase. Așa că am găsit un hobby buget friendly pentru un student. Am luat de la un magazin super cunoscut din București câteva mărgele și am început sa fac accesorii pentru mine. Nu după foarte mult timp, după încheierea facultății, am început să reciclez lumânările cumpărate pentru decorul camerei în care stăteam, topind ceara rămasă pe fundul paharelor pentru a crea o lumânare nouă.

Și iată, câțiva ani mai târziu, în pandemie, am pus bazele unui mic cont de Instagram, unde am început să comercializez accesorii din mărgele și perle, Iconic Jewelries, iar ceva mai târziu, și lumânări artizanale Auroma, turnate hand-made în cele mai frumoase forme și cu cele mai interesante mirosuri din uleiuri esențiale 100% naturale.

De câteva luni am pus bazele site-ului auroma.ro, unde îmi place mie să spun că vând «arta mea». Pe acest site, poți găsi produse făcute din pasiune pentru estetic și grijă pentru mediul înconjurător”, povestește Gabriela.

Realizează lumânări parfumate handmade și are deja mii de clienți

Gabriela mărturisește faptul că realizarea bijuteriilor și a lumânărilor parfumate îi ia mult timp, fiind nevoie de multă atenție pentru ca produsele finite să fie cu adevărat desăvârșite. În ciuda timpului alocat, tânăra mărturisește că are parte de satisfacții enorme atunci când vede că produsele sale sunt apreciate.

„În prezent, materia primă mi-o procur din 2-3 magazine online, dar și de la producători locali de ceară de soia, pietre semiprețioase (jad, agat, ametist etc.) și uleiuri esențiale.

În ceea ce privește produsul finit, depinde de complexitatea accesoriului, pentru că eu lucrez doar pe comandă, dar fac și multe accesorii personalizate. Este o treabă destul de minuțioasă, poate să dureze de la câteva minute, la câteva ore.

În materie de lumânări, acestea necesită foarte multă atenție în procesul de realizare. Ceara trebuie topită la temperatura potrivită, trebuie adăugați coloranți, trebuie pus uleiul în momentul potrivit, trebuie turnat în forme, după care amestecul trebuie lăsat timp de 6 ore la uscat și, eventul, se mai adaugă și alte detalii pe lumânare la final. Practic atât procesul de realizare al accesoriilor, cât și al lumânărilor necesită câteva ore bune, mai ales că aleg să fac totul manual și pe cont propriu. Cu toate acestea, vă pot spune ca nu există satisfacție mai mare decât atunci când vezi rezultatul muncii tale”, mărturisește tânăra.

Gabriela plănuiește să-și dezvolte afacerea și, în timp, să ajungă să fie un reper pe piața produselor handmade. Tânăra este conștientă că va avea de înfruntat foarte multe provocări, dar este pregătită să le facă față.

„La momentul actual, desfășor campanii cu diverse brand-uri din țară și din străinătate. Cu foarte multă dedicare și cunoștințe despre rețelele sociale am dezvoltat un cont coerent care, într-un final, a adus și oportunități de colaborări atât barter, cât și plătite. Am în plan să mă dedic dezvoltării auroma.ro prin participarea la cursuri, workshop-uri și târguri pentru a învăța de la cei mai buni din domeniu atât despre producerea produselor, cât și despre ceea ce înseamnă antreprenoriat și promovare. Fiind încă la început de drum cu site-ul, pot spune că abia acum încep adevăratele provocări și trebuie sa fiu într-o continuă învățare pentru a face diferența pe această piață”, a spus, în final, Gabriela Bitiușcă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *