Prima pagină » Economic Local » Tiberiu Stoian, fondator Exonia – fabrică de ambalaje din Iași: „Reziliența ar trebui să fie apanajul antreprenorului”

Tiberiu Stoian, fondator Exonia – fabrică de ambalaje din Iași: „Reziliența ar trebui să fie apanajul antreprenorului”

16 oct. 2024, 02:00,
Raluca COSTIN în Economic Local

În ce domeniu poți să investești 10.000 de euro pentru a avea profit? Aflați din noul episod de #PodcastBZI, cu Tiberiu Stoian, fondator Fabrica de ambalaje Exonia. Antreprenorul discută despre măsurile fiscale anunțate în 2025, dar și despre forța de muncă din Iași și lipsa angajaților, relația dintre angajat și angajator. Interviul poate fi urmărit AICI

Tiberiu Stoian, fondator Exonia – fabrică de ambalaje din Iași –, susține că poți să investești într-un business 10.000 de euro și poți avea succes dacă studiezi foarte bine domeniul unde vrei să investești.

„Ce știu sigur că aș face este că aș studia foarte bine domeniul unde intenționez să investesc. Consider că este absolut esențial să faci asta, pentru că, din păcate, constat că mulți antreprenori se apucă să facă ceva, fie nu se pricep, fie, ulterior, constată că nu este o piață”, explică Tiberiu Stoian.

Tiberiu Stoian, fondator Exonia – fabrică de ambalaje din Iași: „Reziliența ar trebui să fie apanajul antreprenorului”

Proprietarul fabricii de ambalaje Exonia, Tiberiu Stoian, a investit 2,5 milioane de euro într-o nouă linie de producție care va crește capacitatea fabricii din Iași cu peste 5.000 de tone anual.

„Pentru noi nu este un an extraordinar, spectaculos, dar ne-am dezvoltat pe partea de producție, cu linii tehnologice deja puse în funcțiune și creștem cantitățile de produse fabricate și exportate, pentru că la Exonia, mare parte din capacitatea de producție este destinată exportului. A mai crescut puțin cantitatea de produs fabricat, însă, overall, sunt niște vești bune pentru că se pune presiune pe preț, în special, pe piețele externe, iar Exonia, fiind un exportator din România, preponderent către piețele de vest și Statele Unite, este impactată destul de tare, inclusiv de costurile logistice, respectiv prețurile transportului până la locul de consum. Dar mai mult decât atât, clienții de anvergură internațională mare evident că vor să-și maximizeze costurile de achiziție. Cred că reziliența ar trebui să fie apanajul antreprenorului”, mai spune Tiberiu Stoian.

Antreprenorul vrea să aducă roboți în fabrica din Iași.

Sute de interviuri cu specialiști din diverse domenii, postate pe YouTube, la rubrica „PodcastBZI”

Adina Rusu, dietetician, președintele Colegiului Dieteticienilor Iași, discută într-un nou episod de #PodcastBZI despre această profesie tot mai populară. Specialista explică diferențele între un nutriționist cu studii și unul care doar a făcut niște cursuri. Care sunt cele mai importante reguli de nutriție, dar și ce produse trebuie să evităm, aflați din noul episod de #PodcastBZI. Interviul poate fi urmărit AICI:

Diana Tănase, make-up artist din Iași, discută într-un nou episod de #PodcastBZI despre una dintre cele mai căutate meserii, cum poți să devii bun în industria beauty, dar și ce buget este necesar pentru a demara o afacere în acest domeniu. Diana a fost nevoită să facă un credit bancar pentru a achiziționa primul kit cu produse profesionale, iar în primii ani de practicare a meseriei de make-up artist, a venit cu bani de acasă. Povestea make-up artistului din Iași a fost prezentată într-un nou episod de #PodcastBZI.

Tiberiu Stoian, fondator Exonia – fabrică de ambalaje din Iași –, discută despre dezvoltarea afacerii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`