Prima pagină » Actualitate » Tepe pe banda rulanta la eMAG: Clientii au ramas si cu banii dati, dar si fara produsul cumparat
Tepe pe banda rulanta la eMAG: Clientii au ramas si cu banii dati, dar si fara produsul cumparat

Tepe pe banda rulanta la eMAG: Clientii au ramas si cu banii dati, dar si fara produsul cumparat

23 nov. 2018, 21:58,
Vlad Alexa în Actualitate
a:3:{s:7:"site_id";i:1;s:6:"old_id";i:674393;s:8:"site_url";s:10:"www.bzi.ro";}

@ O avalansa de reclamatii sunt facute in aceasta perioada de catre cei care au achizitionat produse de pe platforma eMAG @ O mare parte dintre clientii care au facut plata online pentru bunul comandat, si-au luat o teapa de zile mari pentru ca au platit produsul si nu l-au primit @ Cel mai mare magazin online din Romania intarzie, mai ales livrarile catre clientii care fac platile in avans, iar asta spre disperarea oamenilor care abia asteapta sa intre in posesia bunurilor platite @ Desi numerosi clienti nemultumiti si-au anulat comanda din cauza intarzierilor, acestia asteapta mult si bine sa-si primeasca banii platiti in avans @ La Call Center-ul eMAG, clientii sunt intampinati cu mesaje prin care reprezentantii magazinului isi cer scuze pentru intarzieri  

Cel mai mare magazin online din Romania este asaltat cu reclamatii in aceasta perioada. Numerosi clienti care au comandat diverse produse de pe internet, s-au plans de intarzieri exagerate si de faptul ca produsul nu a mai fost livrat, iar asta nu e tot.

O mare parte dintre cei care si-au comandat produse de pe eMAG si s-au saturat sa tot astepte, s-au hotarat sa anuleze comanda pentru a-si primi banii inapoi, in asa fel incat sa poata cumpara din alta parte bunul dorit. Forumurile si grupurile de pe internet s-au umplut cu astfel de reclamatii venite din partea clientilor nemultumiti.

"Am facut comanda cu cardul, din motive personale am fost nevoit sa il folosesc pe cel de credit pentru rate, sansele de livrare sunt zero, dar banii s-au luat. Comanda nu a fost facuta de Black Friday pentru ca pretul produsului vineri a fost mai mare decat luni, cand am dat comanda. Intotdeauna, dar absolut intotdeauna comand online cu plata ramburs la curier. Nu o voi mai face niciodata la eMAG", a spus un client al eMAG.

Se pare ca astfel de situatii nu se intalnesc numai in perioada Black Friday, ci in mai toata perioada anului, in cazul celor care fac plata in avans. "Nu mai platiti niciodata online la eMAG. Cand se vad cu banii, te tin cat au ei chef pana la livrare, mai ales daca e o perioada mai aglomerata. Am comandat cu un coleg de munca exact acelasi rahat la inceputul lui decembrie, anul trecut. Eu am platit online, el nu. El a primit comanda dupa 4 zile, eu am luat m..e. O luna mai tarziu, m-am dus in Altex si am luat de acolo. Pe la jumatatea lui ianuarie, dupa o reclamatie la ANPC, am reusit sa anulez comanda si sa imi iau banii inapoi. Du-te pana la bancomat inainte sa ajunga curierul si plateste cash. E mai mica bataia de cap, decat sa stai cu orele pe hold ca sa iti recuperezi banii de la ei", isi povesteste experienta un alt client al eMAG.

Probleme mari la produsele platite in avans

Cei mai "experimentati" clienti ai magazinelor online recomanda ca plata produsului comandat sa nu se faca in avans online cu cardul, ci prin ramburs, la primirea coletului sau in show-roomul magazinului, care in Iasi se gaseste pe strada Niciman.

"Eu am facut doua comenzi separate. Un televizor platit cu cardul, si un telefon cu plata la curier. Telefonul a fost dat curierului de sâmbata (tot nu a ajuns la mine însa), iar la televizor nimic. Ultimile comenzi platite la eMAG online cu cardul au fost dezastruoase. Dupa o saptamana, comanda inca nu era predata curierului, desi aveau produsul in stoc si nu e Black Firday.

In fine, din ultimile 3 comenzi platite online la eMAG am anulat doua. De atunci nu mai fac decat comanda cu ridicare din Showroom si cu plata acolo", spune un cumparatorul de pe siteul eMAG.

Dupa experientele petrecute, cei care au platit in avans, cred ca au fost "discriminati" in fata celor care au platit la primirea coletului.

"De fiecare data, la ei, cand plateam in avans, primeam coletul mai greu. Daca se vad cu banii, ii doare la banana. Ramburs am primit coletele de Black Friday in 2 zile. Anul trecut am facut prostia sa platesc inainte si au venit dupa o luna. Tot anul trecut, alte colete ramburs au venit in doua, maxim 3 zile. Si nu tine doar de Black Friday. In orice perioada a anului, incearca sa nu platesti in avans la eMAG", a mai povestit un client al eMAG.

Citeste si: Mare atentie la ce cumparati! Un specialist IT avertizeaza! eMAG vinde produse second-hand la pret de produse noi. Ti se poate intampla si tie

Intarzieri peste intarzieri, clientii isi asteapta banii

In conditiile legii, desi acesta specifica faptul ca va livra produsele intr-un termen de 2-3 zile, vanzatorul are la dispozitie un termen de 30 de zile pentru livrarea acestuia. Sunt insa si cazuri in care oamenii nu au primit nici banii, dar nici produsul in timpul respectiv, insa, in cele din urma, s-au inteles cu conducerea magazinului.

"Pe parcursul celor 30 de zile, am petrecut undeva la 3-4 ore, adunate, pe hold cu Call Center-ul lor, incercand sa imi iau banii inapoi, dar mi s-a zis mereu ca produsele ajung. Dupa ce au expirat cele 30 de zile, am mai incercat sa rezolv cu ei la Call Center (unde mi s-a zis acelasi lucru) si pe Facebook (unde m-au ignorat). Am depus reclamatie la ANPC si dupa inca 2 saptamani, m-au contactat ei si au anulat in sfarsit comanda, mi-au dat banii inapoi, plus un voucher cadou, egal cu contravaloarea produselor. La schimb, a trebuit sa le confirm in scris ca am rezolvat pe cale amiabila, ca sa nu-si ia ei amenda aia de 5.000 de lei", a mai povestit un client al eMAG.

Citeste si: Un iesean a fost tepuit de eMag. Raspunsul companiei a fost naucitor

Reprezentantii eMAG nu au putut fi contactati pana la inchiderea editiei pentru a oferi un punct de vedere concret referitor la aceste situatii.

Clientii nemultumiti care suna in aceasta perioada la Call Center-ul eMAG sunt insa intampinati de un robot si pusi in asteptare cu diferite mesaje prin care magazinul isi cere scuze pentru eventualele intarzieri, de orice natura ar fi acestea.

"Daca ai comandat un produs de Black Friday, care nu a ajuns inca la tine, ne cerem scuze pentru intarziere. Ne pare rau ca dureaza mai mult ca de obicei, dar nu-ti face griji, va ajunge la tine pana la termenul maxim de livrare, care este data de 28 noiembrie", este mesajul celor de la eMAG.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *