Ulterior, echipa Temu a trimis un raspuns pe adresa redacției BZI cu privire la situația prezentată mai sus.
„Numele meu este Sabina Nallim și reprezint biroul extern de PR al Temu în Europa. Am văzut ultimul dumneavoastră articol publicat pe Temu și am dori să vă împărtășim poziția noastră cu privire la problemele abordate. Considerăm că este important să prezentăm o perspectivă echilibrată și luăm foarte în serios acuzațiile menționate în articol. Prin urmare, dorim să oferim informații suplimentare care ar putea clarifica acuzațiile în cauză.
Ați putea include aceste comentarii, integral sau parțial, în articol?Suntem deschiși să răspundem la orice întrebări despre Temu; Vă rugăm să nu ezitați să ne contactați pentru a vă împărtăși observațiile despre articolele viitoare sau acoperire.
Declarație a unui purtător de cuvânt al Temu:
„Așa cum este descris în Centrul de asistență, Temu va emite un credit de 25 de lei (livrare standard) în contul consumatorului dacă comanda ajunge cu întârziere. Temu oferă și o garanție de returnare a banilor de 90 de zile pentru probleme legate de calitate. Vă invităm să vedeți toate detaliile privind serviciul nostru extins pentru clienți și politica de ajutor post-vânzare”, a transmis Sabina Nallim, reprezentant al biroului extern de PR al Temu în Europa.