Surpriză neplăcută pentru 300 de pasageri plecați de la Iași spre Madrid! Ce s-a întâmplat cu bagajele de cală – UPDATE

20 oct. 2022, 11:10,
Denisa Pintilie, în Local

300 de pasageri plecați de la Iași spre Madrid, de pe Aeroportul Internațional Iași, au rămas fără bagajele pe care le aveau atunci când au plecat din România, dar care nu s-au înapoiat la Madrid. Nu s-a făcut PIR-ul la aeroport pentru că era foarte aglomerat, astfel că pasagerii au dat doar un număr de contact. Patru zile mai târziu, bagajele nu au fost returnate, iar comapnia de transport aerian nu a informat despre starea acestora

UPDATE: Agenția de PR a Wizz Air a comunicat astăzi, 20 octombrie 2022, pentru reporterii BZI, care este situația bagajelor de pe zborul Iași-Madrid, din 15 octombrie 2022, și că aeronava de tip Airbus A321 care a operat zborul respectiv are o capacitate de 239.

„67 de bagaje ale pasagerilor de pe zborul Wizz Air W6 3691 de la Iași la Madrid, din 15 octombrie, au fost livrate cu întârziere către destinație ca urmare a limitărilor de greutate ale aeronavei care a operat zborul în cauză la capacitate maximă. Pasagerii afectați au fost informați de compania aeriană cu privire la această situație și, odată cu sosirea bagajelor la Madrid, în data de 19 octombrie, au fost contactați de departamentul pentru bagaje pierdute al Aeroportului Internațional Madrid-Barajas și informați despre posibilitatea ridicării sau livrării bagajelor, la cererea pasagerilor”, declară reprezentanții companiei Wizz Air.

 

Pasagerii companiilor aeriene sunt din ce în ce mai nemulțumiți de serviciile  de transport. Pe data de 15 octombrie, 300 de pasageri au fost îmbarcați în aeroportul din Iași la bordul unei curse Wizz Air, cu destinația Madrid. Deși sunt foarte multe întârzieri la multe curse de zbor, pe lângă asta, pasagerii s-au confruntat și cu o altă situație neplăcută. Niciunul dintre pasageri nu și-a primit bagajul atunci când au ajuns la destinație.

avion wizz air

Pe data de 15 octombire, 300 de pasageri au fost îmbarcați în aeroportul din Iași la bordul unei curse Wizz Air, cu destinația Madrid

300 de pasageri plecați de la Iași spre Madrid, lăsați fără lucrurile personale!

persoane asteptand la aeroport

Deși sunt foarte multe întârzieri la multe curse de zbor, pe lângă asta, pasagerii s-au confruntat și cu o altă situație neplăcută

Cursa de zbor ce a plecat în jurul orei 19:40 de pe Aeroportul Internațional din Iași avea îmbarcați 300 de pasageri. Toți aceștia au rămas fără bagaje de cală atunci când au ajuns la Madrid.

„Când am ajuns în Madrid, absolut niciun pasager care a avut bagaj de cală nu l-a primit. Am ajuns în Madrid. Au spus că nu au primit bagajele. Pentru că erau așa de mulți pasageri, nu au avut posibilitatea să ne ofere imediat acel PIR (raport privind nereguli legate de bunuri) prin care se face dovada că nu avem bagajul. Wizz Air nu ne-a transmis nimic. Așa prin niște surse neoficiale, am aflat că bagajele vor fi trimise spre Roma și de la Roma, atunci când vor avea cursă spre Madrid”, declară o pasageră, Liana J.

Fiind contactați de către reporterii BZI, unii reprezentanți ai Aeroportului Internațional Iași au spus că nu știu de acest incident neplăcut, alții au spus că nu ei sunt responsabili, iar compania Wizz Air nu a dat niciun răspuns.

Persoane rămase fără bunurile personale de mai bine de patru zile

pasageri la aeroport

Fiind contactați de către reporterii BZI, unii reprezentanți ai Aeroportului Internațional Iași au spus că nu știu de acest incident neplăcut

Pasagera revoltată a relatat faptul că avea asigurare pentru bagaj, dar nu au primit acel document, mai exact PIR-ul pentru că era foarte aglomerat la aeroport, iar cei care se ocupau de acest lucru, nu au avut timp să facă acest document pentru fiecare în parte.

„Eu mi-am făcut asigurare de sănătate și pentru bagaj. Dacă vreau să mă despăgubească pentru faptul că nu am primit bagajul, nu am nici măcar un document prin care să fac dovada că nu am primit bagajul pentru că în aeroportul din Madrid, fiind atât de multă lume care era în aceiași situație, ei nu au avut timp să stea să ne facă acel PIR la fiecare”, zice Liana J.

Sunt atâtea zile de când persoanele au rămas fără bunurile proprii de care aveau nevoie. Există oameni care și-au luat bilet pentru că aveau treabă în Madrid doar pentru patru zile, iar aceștia au fost nevoiți să se întoarcă fără a ști ceva despre lucrurile personale.

Astfel, 300 de pasageri plecați de la Iași spre Madrid au rămas fără bagaj de cală de mai bine de 4 zile, fără a primi un răspuns despre situația actuală.

Comentarii
  • Am patit acelasi lucru in cursa Iasi-Londra.M-au anuntat dupa 4 zile ca imi distrug bagajul in 2 ore daca nu vin sa il iau.Mint si inseala oameniii cu acel formular,eu l-am completat in Luton dar ei nu recunosc acum iar eu nu am stiut ca am nevoie de o copie.L-am cautat peste tot acel bagaj fiindca m-au dus in eroare ca nu a ajuns odata cu mine.Au trecut 20 de zile si inca nu am primit nici un raspuns oficial de la Wizz Air

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *