Prima pagină » Eveniment-Social » Structura anului școlar 2024-2025, pentru județul Iași. Elevii se întorc în bănci pe data de 9 septembrie
Structura anului școlar 2024-2025, pentru județul Iași. Elevii se întorc în bănci pe data de 9 septembrie

Structura anului școlar 2024-2025, pentru județul Iași. Elevii se întorc în bănci pe data de 9 septembrie

31 iul. 2024, 02:00,
Ștefana Șovea, în Eveniment-Social

Anul școlar 2024-2025 începe în data de 9 septembrie 2024. La fel ca în cel anterior, organizarea este pe module școlare, iar cursurile se vor încheia pe 20 iunie 2025.

Structura anului școlar 2024-2025, pentru județul Iași

Anul școlar 2024-2025 va avea o durată de 36 de săptămâni și va fi structurat în cinci module de învățare, respectiv cinci vacanțe.

La nivelul județului Iași, primul modul școlar începe în data de 9 septembrie 2024 și se încheie pe 25 octombrie 2024. Prima vacanță în care intră elevii ieșeni începe în data de 26 octombrie 2024 și se încheie pe 3 noiembrie 2024.

Al doilea modul școlar începe în data de 4 noiembrie 2024 și se încheie pe 20 decembrie 2024. Vacanța de iarnă începe în data de 21 decembrie 2024 și se încheie pe 7 ianuarie 2025.

Modul al treilea începe în data de 8 ianuarie 2025 și se încheie pe 21 februarie 2025. Elevii intră în vacanță următoarea zi, 22 februarie 2025, și se încheie în data de 2 martie 2025.

Elevii revin în bănci pentru cel de-al patrulea modul școlar în data de 3 martie 2025, care se încheie pe 17 aprilie 2025. Vacanța care desparte ultimul modul începe în data de 18 aprilie 2025 și se încheie pe 27 aprilie 2025.

Ultimul modul școlar începe în data de 28 aprilie 2025, iar anul școlar 2024-2025 se încheie pe 20 iunie 2025. Vacanța de vară începe în data de 21 iunie 2025 și se încheie pe 7 septembrie 2025.

Când au loc programele „Școala altfel” și „Săptămâna verde”

Programul național „Școala altfel” și programul „Săptămâna verde” se desfășoară în perioada 9 septembrie 2024 – 30 mai 2025, în intervale de câte cinci zile consecutive lucrătoare, a căror planificare se află la decizia unității de învățământ. Derularea celor două programe se planifică în intervale de cursuri diferite.

La clasele din învățământul liceal – filiera tehnologică și din învățământul profesional, în perioadele dedicate programelor „Școala altfel” și „Săptămâna verde”, se organizează activități de instruire practică, urmărind și scopul acestor programe.

La clasele din învățământul postliceal, în perioadele dedicate programelor „Școala altfel” și „Săptămâna verde”, se organizează activități de instruire practică.

Calendarul examenelor/evaluărilor naționale, al examenelor de absolvire, respectiv de certificare/atestare a calificării profesionale/a competentelor, precum și calendarul admiterii în clasa a IX-a, se aprobă prin ordine distincte ale ministrului Educației.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *