Spitalul Clinic Județean „Sf. Spiridon” Iași cheltuie 582.600 de lei pentru servicii de asistență și mentenanță sistem informatic integrat Hospital Manager Suite.
Spitalul Clinic Județean „Sf. Spiridon” Iași vrea să încheie un acord-cadru pentru servicii de asistență și mentenanță sistem informatic integrat Hospital Manager Suite
Spitalul „Sf. Spiridon” Iași este cel mai mare din regiunea Moldovei, iar aici sunt internați mii de pacienți în fiecare lună. Unitatea medicală vrea să încheie un contract-cadru în valoare de 582.600 de lei.
„În momentul de față, sistemul informatic Hospital Manager Suite este utilizat în majoritatea departamentelor din cadrul spitalului. Soluția permite urmărirea întregului parcurs al pacientului și înregistrarea tuturor datelor acestuia, prin toate etapele intermediare parcurse de acesta în cadrul unității medicale și necesare efectuării actului medical. Implementarea acestuia a dus la automatizarea procedurilor de înregistrare, prelucrare și raportare a datelor provenite din activitatea medicală, unele operațiuni efectuându-se exclusiv prin intermediul acestuia, cum ar fi: înregistrarea pacientului în spital pe parcursul tuturor etapelor – serviciu internări, camera de gardă, secție cu paturi, secție de internare de zi –; înregistrarea datelor clinice și păstrarea dosarului electronic al pacientului, arhivarea datelor și securizarea acestora; tipărirea foii de observație a pacientului; posibilitatea de a vizualiza istoricul medical al oricărui pacient care s-a mai prezentat anterior în unitatea noastră, începând cu anul 2004; prelucrarea testelor de laborator; vizualizarea direct în departamentele interesate a rezultatelor investigaţiilor efectuate în laboratoarele de specialitate; gestionarea strictă (cantitativ valoric) a medicamentelor din cadrul farmaciei spitalului (inclusiv a celor de producţie proprie); eliberarea medicaţiei pentru pacienţii internaţi; tipărirea la externarea pacientului a decontului pe pacient, care prezintă cheltuielile pe categorii de cost efectuate pentru tratarea bolnavului (cheltuielile cu medicamente, analize, hrana); realizarea gestiunii stocurilor și contabilitatea financiară, permițând înregistrarea şi urmărirea cheltuielilor pe surse de finanţare specifice atât la nivel primar, cât şi la nivel financiar sintetic; colectarea datelor în sistem DRG/SIUI; eliberarea prescripţiilor electronice și a concediilor medicale; serviciile oferite pacienţilor sunt urmărite prin intermediul unei brăţări primite de acesta la internare (căutare rapidă pacient, administrare medicaţie şi materiale sanitare etc.), ceea ce conduce la minimizarea erorilor”, se arată în caietul de sarcini.
Ce condiții trebuie să îndeplinească firmele care își doresc să colaboreze cu unitatea medicală
Firmele interesate să colaboreze cu unitatea medicală își pot depune ofertele până la 28 noiembrie 2024, ora 15:00.
„Scopul Serviciilor de mentenanţă ce fac obiectul Contractului poate fi exprimat, cel puţin, prin următoarele: maximizarea disponibilităţii echipamentelor, menţinerea echipamenteĺor în parametri optimi de funcţionare, minimizarea întreruperilor în activitatea autorităţii Contractantei datorită indisponibilităţii temporare și/sau permanente a echipamentelor, reacţie rapidă în cazul unui incident, îmbunătăţirea securităţii infrastructurii ITC pentru minimizarea riscului de pierdere a datelor şi informaţiilor”, se arată în caietul de sarcini.