Prima pagină » Local » Spitalul Clinic „Dr. C. I. Parhon” Iași plătește peste 12 mii de euro pentru servicii de informare aparținători și feedback pacienți/angajați – FOTO

Spitalul Clinic „Dr. C. I. Parhon” Iași plătește peste 12 mii de euro pentru servicii de informare aparținători și feedback pacienți/angajați – FOTO

29 ian. 2024, 02:00,
Codruța ȘOROAGĂ, în Local

Spitalul Clinic „Dr. C. I. Parhon” Iași cheltuie peste 12 mii de euro pentru servicii de informare aparținători și feedback pacienți/angajați. Unitatea medicală a încheiat un contract, prin intermediul SEAP, cu firma SC Smart Call SRL.

Spitalul „Parhon” a încheiat un contract cu o firmă ieşeană pentru servicii de informare aparținători și feedback pacienți/angajați

În data de 26 ianuarie 2024, ora 10.58, Spitalul Clinic „Dr. C. I. Parhon” Iași atribuia firmei SC Smart Call SRL un contract în valoare de 60.000 de lei, adică 12.056,67 euro. În schimbul acestei sume, societatea, ce are sediul în strada Ungheni, nr. 2, județul Iași, se obligă să presteze pentru unitatea medicală servicii de poștă electronică.

„Firma Smart Call oferă instituțiilor publice două Module: Modulul InfoSpital și Modul SMS Feedback, prin intermediul cărora este posibilă informarea aparținătorilor, conform Ordinului Ministrului Sănătății nr. 3670/06.12.2022, dar și de a obține un feedback de la pacienți sau aparținători după externare. Modulul INFOSPITAL a fost dezvoltat pentru a veni în sprijinul unităților medicale de a se conforma noilor reglementări legislative introduse prin Ordinul Ministrului Sănătăţii Nr. 3670/06.12.2022, cu privire la stabilirea programului de vizită în unităţile sanitare publice.

Una dintre aceste reglementări se referă la obligativitatea unităţilor sanitare de a elabora proceduri şi de a implementa un sistem de informare a aparţinătorilor pacienţilor, care să permită ca la cel mult două ore de la internarea pacientului să fie comunicate aparţinătorilor, telefonic sau prin SMS, la cerere, anumite informaţii despre pacient. Platforma SMARTCALL asigură integrarea între modulul INFOSPITAL, cu ajutorul căruia se colectează datele de internare ale pacientului pentru a fi oferite aparţinătorului şi modulul CUSTOMER CARE, ce utilizează un sistem modern de Call Center, prin intermediul căruia comunicarea acestor informaţii se realizează utilizându-se cele mai sigure şi avansate standarde tehnologice.

De asemenea, consultanţii noştri asigură suportul necesar, instruind personalul desemnat și intervenind în momentul în care sunt întâmpinate dificultăți în utilizarea platformei. Modulul SMS Feedback permite reprezentanților instituțiilor publice să: – configureze un chestionar pliat pe nevoile / serviciile specifice instituției (întrebările și răspunsurile se pot configura pentru a acoperi o arie cât mai mare a situațiilor ce se vor a fi urmărite); chestionarul de satisfacție a pacienților prin modulul SMS Feedback va fi trimis lunar către externații din spitalizarea continuă acuți si cronici prin sms/ email; – selecteze, în funcție de tipul serviciului oferit (spitalizare continuă acuți, spitalizare de zi, ambulator și paraclinic), persoanele la care se trimite chestionarul prin SMS pentru completare; – prelucreze răspunsurile primite sub forma unor statistici, cu informații centralizate pe tipuri de servicii, servicii medicale, servicii adiacente, care să ofere o privire de ansamblu asupra serviciilor oferite; modul de utilizare a aplicației și modul de prelucrare a datelor permite păstrarea anonimatului cu privire la aprecierea calității serviciilor medicale și asigurarea bunului mers al activității la nivelul spitalului; – inițieze campanii de informare; – introducă / actualizeze baza de date cu persoanele care vor primi chestionarul prin SMS; – sa transmită chestionare in vederea obținerii de feedback de la angajaţi. Aplicația SMS – Feedback se poate interconecta cu aplicația HospitalNet a firmei Innovate Informational Technology.

Această facilitate permite ca prin intermediul aplicației SMS Feedback să se evalueze calitatea serviciilor medicale furnizate de către personalul din spital și de către unitatea sanitară în ansamblu. De asemenea, conducerea unității sanitare are posibilitatea să evalueze calitatea și eficacitatea serviciilor adiacente oferite de spital, ca de exemplu hrana, analizele medicale, disponibilitatea medicamentelor etc. și să identifice modalități de îmbunătăţire a serviciilor medicale. Accesul în aplicație se va face pe baza unui user și parolă generate de noi”, se arată în descrierea de pe SEAP.

Firma cu care Spitalul Clinic „Dr. C. I. Parhon” Iași a încheiat contractul în valoare de aproape 12 mii de euro a fost recent înființată

Firma SC Smart Call SRL a fost înfiinţată în data de 11.01.2023, are sediul în strada Ungheni, nr. 2, județul Iași şi este deţinută de Cristian Vasile Hogaş, Cătălin Mihai Aivănoaie şi Mihai Cătălin Maxim. Trebuie precizat că, de la începutul anului 2024, societatea a obţinut un singur contract de încredinţare directă, fiind vorba de contractul cu Spitalul Clinic „Dr. C. I. Parhon” Iași. De asemenea, de la înfiinţare, firma nu a mai obţinut niciun contract cu altă instituție publică.

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *