Se fac noi angajări în cadrul Spitalului Clinic “Dr. C. I. Parhon” Iași, unde au fost scoase la concurs 3 posturi: un post de asistent, un post de infirmier și un post de îngrijitor. Candidații pot să-și depună dosarele de concurs până pe 23 mai 2022, urmând ca probele de concurs să se desfășoare în perioada 2-8 iunie 2022. Rezultatele concursului vor fi afișate pe data de 9 iunie la afișierul unității medicale, dar și pe site-ul spitalului.
În perioada 25-31 mai 2022, în cadrul Spitalului Clinic “Dr. C. I. Parhon” Iași se organizează un alt concurs de angajare, pentru ocuparea următoarelor posturi temporar vacante: un post de asistent medical în cadrul Secției de Nefrologie, un post de asistent medical în cadrul UTS, un post de referent S în cadrul serviciului AAT și un post de îngrijitor în cadrul Secției de Nefrologie.
Spitalul Clinic “Dr. C. I. Parhon” Iași face angajări: Se caută un asistent medical, un infirmier și un îngrijitor
Spitalul Clinic “Dr. C. I. Parhon” Iași organizează, în perioada 2-8 iunie 2022, concurs pentru ocuparea a 3 posturi vacante. Ieșenii care doresc să se angajeze în sistemul medical pot candida pentru postul de asistent medical, disponibil în cadrul Secției Clinice de Urologie. La concurs a fost scos și un post de infirmier pentru secția ATI. În cadrul acestei secții a Spitalului Clinic “Dr. C. I. Parhon” Iași se dorește să se angajeze și un îngrijitor. Pentru a se înscrie la concurs, candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute de lege în vederea exercitării profesiei în România. Aceștia trebuie să aibă vârsta minimă reglementată de prevederile legale, să aibă o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, stare de sănătate atestată printr-o adeverință medicală eliberată de către medicul de familie.
De asemenea, trebuie să îndeplinească condițiile de studii prevăzute de lege pentru postul temporar vacant. Candidații nu trebuie să fi fost condamnați pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciu, care împiedică înfăptuirea justiție, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care i-ar face incompatibili cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Calendarul concursului de angajare pentru funcțiile vacante
Persoanele care doresc să participe la concurs trebuie să depună, în termen de 10 zile, de la publicarea anunțului, respectiv până pe 23 mai 2022, la Serviciul RUNOS al unității medicale, între orele 10.00-12.00, dosarele de concurs, care trebuie să conțină: cerere de înscriere la concurs; copie a actului de identitate sau a oricărui alt document care să ateste identitatea; copii după diplomele de studii ( bacalaureat, școala sanitară, certificat de membru OAMGMAMR, operare PC, diplomă de licență); copie după carnetul de muncă sau adeverințe care să ateste vechimea în muncă; cazier judiciar; adeverință medicală; curriculum vitae și chitanță achitare taxă de concurs.
Pe 26 mai, se vor afișa rezultatele selecției de dosare. Pe data de 2 iunie, la ora 10.00, se va desfășura proba scrisă a concursului. Ziua următoare, pe 3 iunie, la ora 9.00, se vor afișa rezultatele probei scrise, urmând să se depună eventualele contestații. Pe 6 iunie, ora 10.00, are loc proba practică a concursului de angajare, urmând ca rezultatele să se afișeze pe 7 iunie, la ora 9.00. În data de 8 iunie, la 10.00, se desfășoară interviul, rezultate urmând să fie afișate pe 9 iunie, la ora 10.00. Pe 10 iunie, la 12.00, se vor afișa rezultatele finale. Rezultatele la fiecare probă se vor afișa atât la afișierul unității medicale, cât și pe site-ul spitalului.
Persoanele care doresc să afle mai multe informații despre concursul de angajare desfășurat de către Spitalul Clinic “Dr. C. I. Parhon” Iași au la dispoziție numerele de telefon 0232267555/105.
Se știu deja cistigatorii…la fel și la Recuperare,câștigătoarea postului de asistent medical la balneo este soția unui kinetoterapeut…cine poate
oase roade,cine nu…a făcut școală degeaba.