Prima pagină » National » Şofer de TIR, strivit în cabină. Doi copii au rămas orfani de tată

Şofer de TIR, strivit în cabină. Doi copii au rămas orfani de tată

14 sept. 2020, 20:09,
în National

Un şofer de TIR şi-a găsit sfârşitul duminică seara, după ce camionul pe care îl conducea s-a răsturnat într-o curbă. Bărbatul a murit strivit în cabina camionului.

O clipă de neatenţie s-a transformat într-o tragedie şi a adus suferinţă fără margini unei familii din Maramureş. Cristian Onija, şoferul TIR-ului, se deplasa între localităţile Coroieni şi Draghia, în jurul orei 21:45, atunci când a pierdut controlul volanului şi a intrat pe contransens.

Viteza şi lipsa centurii, cauzele accidentului

TIR-ul s-a răsturnat într-o curbă, iar şoferul a rămas prins între fiarele maşinii, unde a şi murit. Echipajele de la SAJ Tg Lăpuş sosite la faţa locului nu au mai putut face nimic pentru şofer şi au declarat decesul.

„Aseară, în jurul orei 21.45, poliţiştii au fost sesizaţi cu privire la producerea unui accident rutier pe DJ 109F. Între localităţile Coroieni şi Draghia, într-o curbă deosebit de periculoasă, semnalizata prin indicatoare, conducătorul unui TIR, un bărbat de 42 de ani din Rohia, nu a adaptat viteza la condiţiile de drum, a părăsit partea carosabilă şi s-a răsturnat.

În urma impactului conducătorul auto a decedat. Acesta nu purta centura de siguranţă”, a transmis IPJ Maramureş, potrivit observatornews.ro.

Doi copii au rămas orfani de tata

Din primele informaţii, camionul era încărcat cu pături pentru copii şi se deplasa dinspre Târgu Lăpuş spre Dej. Şoferul era din Rohia şi avea 42 de ani. Familia este în stare de şoc, mai ales că acesta avea doi copii mici.

Primele cercetări arată că şoferul conducea cu viteză, acesta fiind şi motivul care a dus la tragedie. Totodată, autorităţile au constatat că el nu purta centura de siguranţă, care i-ar fi putut salva viaţa.

Centura îţi poate salva viaţa

Un gest banal, cum este folosirea centurii de siguranţă, îţi poate salva viaţa. Nu o spunem noi, ci studiile au arătat acest lucru de-a lungul timpului. Acestea oferă protecţie la impact, absorb forţele de impact şi împiedica “saltul” prin parbriz.

Neutilizarea centurii de siguranţă este cea de-a doua cauză de deces în accidentele rutiere, după viteza excesivă şi înaintea condusului în stare de ebrietate. Potrivit unui studiu privind siguranţa rutieră realizat de UE în 2008, aplicarea unor măsuri care să sporească gradul de utilizare a centurii de siguranţă ar putea salva, în fiecare an, până la 7 300 de vieţi pe şoselele din UE.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`