Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Iaşi reaminteşte contribuabililor persoanelor juridice faptul că termenul pentru depunerea situațiilor financiare anuale la unitățile teritoriale ale Ministerului Finanțelor, de către societățile comerciale, societățile/ companiile naționale, regiile autonome, instituțiile naționale de cercetare-dezvoltare, subunitățile fără personalitate juridică din România care aparțin unor persoane juridice cu sediul în străinătate, cu excepția subunităților de societăți rezidente în state aparținând Spațiului Economic European, este de 150 de zile de la închiderea exercițiului financiar, respectiv la data de 30 mai 2023.
Programul de asistență este pus la dispoziție, gratuit, de unitățile teritoriale ale Ministerului Finanțelor sau poate fi descărcat de pe serverul de web al Agenției Naționale de Administrare Fiscală, www.anaf.ro.
Astfel, formatul electronic al situațiilor financiare poate fi regăsit AICI și poate fi transmis prin mijloace electronice de transmitere la distanță pe portalul www.e-guvernare.ro.
Informații suplimentare se pot obține accesând portalul www.anaf.ro, telefonic, la Serviciul central de asistență contribuabili – Contact Center, la numărul 031.403.91.60 sau de la structurile de asistență pentru contribuabili din cadrul organelor fiscale teritoriale.