In cazul in care detii un business local, precum un restaurant sau o cafenea, un cabinet stomatologic sau unul de avocatura, si iti doresti sa fii cat mai vizibil pe Internet si „la indemana” potentialilor clienti din mediul virtual, atunci ai nevoie de o tehnica de promovare specifica.
In acest sens, trebuie sa stii faptul ca serviciile SEO includ si posibilitatea optimizarii locale, cunoscute si drept Local SEO. Pentru ca atunci cand detii un business de acest tip este cu atat mai mult important sa-ti targetezi afacerea astfel incat aceasta sa ajunga la clientii potriviti, din imediata proximitate, serviciile SEO de pozitionare locala te pot ajuta sa devii popular, prin intermediul Internetului (site-ului tau), chiar in orasul in care activezi.
Din sfera business-urilor ce au nevoie de servicii SEO de ordinal Local fac parte si saloanele de infrumusetare sau service-urile auto, hotelurile, florariile, bancile, clinicile / cabinetele medicale s.a.m.d. Dupa cum se poate observa, e vorba de business-uri mici sau medii care, pe langa locatia virtuala (site-ul aferent), detin si o locatie fizica. In fapt, vorbim mai degraba de afaceri care produc conversii printr-o vizita efectiva in cadrul locatiei, si nu doar printr-o simpla vizitare a site-ului – urmata, de obicei, de finalizarea unei tranzactii electronice.
In general, serviciile SEO presupun optimizarea site-ului pentru motoarele de cautare, astfel incat Google (cel mai vizat motor) sa afiseze oferta brandului respectiv in prima pagina a rezultatelor sale (SERPs). SEO contribuie, astfel, la cresterea traficului organic – ce ofera mult mai multe sanse si perspective comertului electronic de a obtine incasari si profit prin intermediul conversiilor generate (tranzactii incheiate pe site intre client si comerciant).
Din punct de vedere strategic, aceleasi principii se aplica si in ceea ce priveste Local SEO. Totusi, pentru a promova o astfel de afacere e necesar ca atat optimizarea on-page, cat si cea off-page sa aiba un caracter specific.
Conform specialistilor, linkurile externe si optimizarea on-page au o importanta majora pentru Local SEO. Printre factorii ce influenteaza clasarea site-urilor cu specific local pe primele pozitii ale paginilor cu rezultate organice Google, se numara:
- Semnale linkuri – 29%
- Semnale SEO on site – 24%
- Semnale comportamentale – 11%
- Personalizare – 9%
- Semnale citatii NAP – 8%
- Semnale Google My Business – 7%
- Semnale Review – 7%
- Semnale Social Media – 5%
Pozitionarea locala este deosebit de importanta pentru utilizator, deoarece acesta cauta sa obtina rezultate cat mai relevante; cu alte cuvinte, oferte pentru cererea sa care se afla nu doar la un click distanta, ci si la… un pas departare. Conform statisticilor, peste 40% din totalul de cautari efectuate utilizand Google urmaresc obtinerea de informatii si rezultate cu relevanta locala.
Mai mult decat atat, din procentul mentionat mai sus, aproximativ 90% se concretizeaza printr-o interactiune efectiva intre client si companie, fie ca ne referim la un apel telefonic sau chiar la o vizita direct la sediu.
Asadar, serviciile SEO de tip Local cresc vizibilitatea afacerii tale prin listarea sa in top-ul site-urilor ce ofera servicii intr-o anumita zona. Deci, daca ai o afacere locala si doresti sa obtii trafic organic relevant, provenit de la vizitatori din orasul sau aria in care iti desfasori activitatea, aceasta este cea mai buna solutie pentru tine!
:format(webp)/https://bzi.ro/wp-content/uploads/2023/01/servicii-seo-1-scaled.jpg)
servicii seo
Conteama foarte mult sa apelezi si al o companie de specialitate care chiar se pricepe. Eu de exemplu am apelat la baietii de la https://seopower.ro/ pentru servicii seo in special pe social media si sunt foarte multumita