Selena Gomez rămâne modestă chiar și după ce averea sa netă a atins 1,3 miliarde de dolari, în mare parte datorită succesului brandului său de machiaj, Rare Beauty. În timpul unui interviu cu „Entertainment Tonight” pe covorul roșu al Festivalului de Film de la New York, vedeta din „Only Murders in the Building” a evitat să se laude cu realizările sale recente.
„Nu îmi place să discut despre bani”, a declarat ea. „Însă toți meritele merg către cei care cumpără produsele. Ei sunt cei care au transformat visul meu în realitate”, a adăugat artista în vârstă de 32 de ani. „Sunt extrem de recunoscătoare și foarte fericită.”
Conform unui raport Bloomberg din luna trecută, valoarea netă a actriței a urcat la 1,3 miliarde de dolari, în principal datorită companiei sale de frumusețe.
Selena Gomez câștigă aproximativ 30 de milioane de dolari pentru fiecare campanie de publicitate
Selena Gomez a lansat Rare Beauty în 2019 și Rare Beauty Impact Fund un an mai târziu, cu un accent pe sănătatea mintală, contribuind la combaterea stigmatizării în acest domeniu și oferind resurse celor care au nevoie.
Fundația sa a strâns peste 7 milioane de dolari în 2023 și 5 milioane în 2022, conform informațiilor de pe site-ul Rare Beauty.
Bloomberg a subliniat, de asemenea, că succesul financiar al Selenei provine nu doar din afacerea de frumusețe, ci și din cariera ei în muzică și film, investițiile în imobiliare, susținerile de brand și implicarea în platforma Wondermind.
„Selena nu este doar o vedetă pop”, a spus Stacy Jones, expert în marketing. „Este o femeie de afaceri complexă, cu multiple surse de venit care îi contribuie la valoarea netă impresionantă.”
Cariera artistei continuă să înflorească, ea urmând să apară în filmul „Emilia Pérez” în 2024 și să revină în sezonul 5 al serialului „Only Murders in the Building.”
Selena, nominalizată la premiile Emmy, este și a treia cea mai urmărită persoană pe Instagram, cu 424 de milioane de fani, și câștigă aproximativ 30 de milioane de dolari pentru fiecare campanie de publicitate pe rețelele sociale.
Prietena ei apropiată, Taylor Swift, a intrat și ea în clubul miliardarilor anul trecut, datorită turneului său sold-out „Eras”, iar valoarea netă a acesteia continuă să crească odată cu adăugarea de noi date de turneu și lansarea de muzică nouă.