Prima pagină » Economic Local » Se face curățenie la DNA Iași! Peste 400 de persoane sunt așteptate în sediul instituției
Se face curățenie la DNA Iași! Peste 400 de persoane sunt așteptate în sediul instituției

Se face curățenie la DNA Iași! Peste 400 de persoane sunt așteptate în sediul instituției

23 iul. 2021, 02:00,
Ciprian Boaru, în Economic Local

Firmele de curățenie pot câștiga un contract la sediul DNA Iași. Procedura este programată la finalul lunii august 2021. Spațiile interioare ale clădirii trebuie întreținute zilnic. Acordul-cadru se va desfășura pe o perioadă de 2 ani de la semnarea contractului

Direcția Națională Anticorupție (DNA) a alocat fonduri pentru serviciile de curățenie ce vor fi prestate la sediile din teritoriu. Pe data de 30 august 2021 este programată licitația pentru furnizarea serviciilor. Pentru cele 15 servicii teritoriale din țară a fost alocată suma de 3.028.656 de lei, fără TVA, ce ar urma să fie cheltuită printr-un acord-cadru cu o durată de 48 de luni. Pentru DNA Iași a fost alocată suma de 248.832 de lei, fără TVA, adică 50.000 de euro. Spațiile interioare ale DNA Iași de pe strada C.A. Rosetti, nr. 18, au o suprafață totală de 720 de metri pătrați.

Clădirea a fost compartimentată în 19 birouri, grupuri sanitare formate din 7 cabine WC și 7 lavoare, holuri. Exteriorul clădirii este format din curte interioară, alei de acces, parcări, spațiu verde, cu o suprafață de 800 de metri pătrați. În instituție lucrează 22 de angajați și este estimat un număr de 420 de vizitatori, care ar putea fi prezenți în instituție pe parcursul unei luni. Comisia de evaluare va alege oferta depusă cu prețul cel mai mic. Totodată, Compania de Transport Public a desemnat o firmă care să se ocupe de curățenia din mijloacele de transport.

Firma de curățenie trebuie să respecte mai multe condiții impuse de autoritatea contractantă

Conform caietului de sarcini, firma de curățenie va asigura servicii de întreținere în intervalul orar 8:00 – 16:00, de luni până vineri.

„Constă în efectuarea următoarelor operații: aspirarea suprafețelor din birouri, aerisirea și odorizarea încăperilor, ștergerea prafului și curățarea mobilierului (birouri, dulapuri, vitrine, comode, mese, cafetiere), curățarea dulapurilor, ușilor și a altor piese de mobilier, precum și a echipamentelor de birou (calculatoare, telefoane, imprimante) cu lavete impregnate cu soluții protectoare și antistatice, golirea coșurilor de gunoi din birouri și grupurile sanitare și schimbarea sacilor menajeri, gunoiul se va colecta în saci colectori și va fi evacuat în locurile special amenajate”, se arată în documentația procedurii.

În sarcina firmei intră și activitatea de completare a consumabilelor din grupurile sanitare: hârtie igienică, săpun lichid, saci menajeri sau prosoape de hârtie.

La Palatul de Justiție Iași, curățenia costă 50.000 de euro

Recent, și Palatul de Justiție Iași a declanșat procedura pentru achiziția serviciilor de curățenie. Valoarea estimată a contractului este de 243.500 de lei, fără TVA, adică aproape 50.000 de euro. La procedură s-au prezentat 3 societăți: Alpinpolaris SRL (Iași), Cribo Clean Services SRL (București) și Terra Clean Service SRL (Tulcea). Serviciile de curățenie vor fi asigurate în perioada iulie 2021 – iunie 2023, prin intermediul unui acord-cadru.

„Curățenie curentă cu periodicitate de 3 ori pe săptămână: ștergerea și îndepărtarea prafului de pe piesele de mobilier, pervazurile ferestrelor, glafurile de la ferestre, aviziere și curățarea exterioară a dozatoarelor de apă aflate în incinta Palatului de Justiție, spălare – curățare mecanizată pardoseală holuri”, sunt cerințele autorității contractante. Și Direcția Silvică Iași a lansat o procedură similară.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *