Prima pagină » Economic Local » Se fac angajări la Biroul de Comunicare din Primăria Iași
Se fac angajări la Biroul de Comunicare din Primăria Iași

Se fac angajări la Biroul de Comunicare din Primăria Iași

18 ian. 2020, 04:00,
Ciprian Boaru, în Economic Local

Pe data de 11 februarie, Primăria Iași organizează un concurs de recrutare pentru ocuparea mai multor posturi de inspector de specialitate. Două posturi sunt disponibile la Biroul de Comunicare, unul la Serviciul de Dezvoltare a Capacității Administrative și altul la Compartimentul de Statistică și Prognoză. Dosarele de înscriere pot fi depuse până pe data de 31 ianuarie.

„Biroul Comunicare – inspector de specialitate I: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în domeniul fundamental Științe Umaniste și Arte, ramura de știință Filologie; Serviciul de Dezvoltare a Capacității Administrative – inspector de specialitate I: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul fundamental Științe Sociale, ramura Științe Politice; vechime în specialitatea studiilor (politologie, jurnalism, comunicare publică, relații cu presa) de minimum șapte ani; vechime în administrație publică de minimum trei ani”, se arată în anunțul municipalității. Candidații care vor trece de proba scrisă vor susține un interviu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *