Prima pagină » Eveniment-Social » Schimbări importante în modul de acordare a gradațiilor de merit la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași
Schimbări importante în modul de acordare a gradațiilor de merit la Universitatea

Schimbări importante în modul de acordare a gradațiilor de merit la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași

18 mai 2020, 04:00,
Valentin Hutanu în Eveniment-Social

Schimbări importante în modul de acordare a gradațiilor de merit la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” – UAIC din Iași. Totul a fost decis în Senatul instituției de la finalul lunii trecute. Este vorba despre revizuirea Metodologiei privind acordarea gradației de merit și a sporului de performanță academică pentru personalul didactic și de cercetare

La Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” (UAIC) din Iași a fost revizuită Metodologia privind acordarea gradației de merit și a sporului de performanță academică pentru personalul didactic și de cercetare. Totul a avut loc într-o ședință a Senatului UAIC din 30 aprilie, 2020.

Care sunt schimbările importante în modul de acordare a gradațiilor de merit la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași

Este vorba despre Hotărârea cu privire la aprobarea revizuirii art. 3 alin. (1) lit. a) și a art. 6 lit. a) din Metodologia privind acordarea gradației de merit și a sporului de performanță academică pentru personalul didactic și de cercetare, care vor avea următorul cuprins: Art. 3 alin. (1) lit. a) Direcția Resurse Umane calculează, pentru anul următor, numărul total de sporuri de performanță academică și gradații de merit care ar putea fi acordate și transmite Biroului Executiv al Consiliului de Administrație, cu avizul Rectorului, un document care cuprinde, pentru fiecare Facultate (și defalcat pentru fiecare departament, acolo unde este cazul) din cadrul UAIC.

Asta separat pentru posturile didactice, respectiv pentru posturile de cercetare, cu următoarele informații: numărul total al gradațiilor de merit care ar putea fi acordate potrivit legii; numărul gradațiilor de merit disponibile (calculat ca diferență între numărul total de gradații de merit care ar putea fi acordate și numărul gradațiilor de merit acordate și care nu expiră în anul de referință).

Rectorul va aproba calendarul de concurs

Pe de altă parte, Biroul Executiv al Consiliului de Administrație, cu avizul rectorului UAIC, aprobă calendarul de concurs, care cuprinde: perioada în care se propun și aprobă Comisiile de evaluare a dosarelor de acordare a gradațiilor de merit și Comisiile de soluționare a contestațiilor la nivelul facultăților; perioada depunerii dosarelor de concurs; perioada de evaluare a candidaturilor; termenul privind comunicarea rezultatelor evaluării; perioada de depunere a contestațiilor; perioada de evaluare a contestațiilor; termenul de comunicare a rezultatelor evaluării contestațiilor; termenul de întocmire a propunerii centralizate privind acordarea gradațiilor de merit și de transmitere a acesteia către Senatul Universității „Cuza” în vederea validării.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *