Prima pagină » National » Decizie pentru toți clienții ING. Ce trebuie să facă românii care au cont la bancă
Decizie pentru toți clienții ING. Ce trebuie să facă românii care au cont la bancă

Decizie pentru toți clienții ING. Ce trebuie să facă românii care au cont la bancă

26 iun. 2024, 14:45,
în National

A fost anunțată o decizie pentru toți clienții ING. ING a lansat o nouă secțiune în Home Bank, numită permisiuni. Clienții pot bloca operațiunile nedorite precum retragerea de bani cash, plățile online sau tranzacțiile cu criptomonede direct din Home Bank. Ce trebuie să facă românii care au cont la bancă.

Decizie pentru toți clienții ING

ING a lansat o nouă secțiune numită „Permisiuni” în Home Bank, care le oferă clienților posibilitatea de a dezactiva complet tipurile de tranzacții cu cardul pe care nu le folosesc. Astfel, clienții pot alege să blocheze retragerea de numerar de la bancomat, plățile pe internet sau la POS, dar și operațiunile care se încadrează în cele mai frecvente tipologii de fraudă, precum tranzacțiile cu criptomonede, cele în afara Spațiului Economic European sau plățile de tip „jocuri de noroc.”

„Cu secțiunea Permisiuni, am creat un strat suplimentar de siguranță pe care clienții îl pot folosi proactiv pentru cardurile lor. Tot ce trebuie să facă este să intre în Home’Bank și să își dezactiveze singuri acele tipuri de tranzacții cu potențial de risc, pe care știu că nu obișnuiesc să le facă. De exemplu, dacă nu vor să cumpere criptomonede cu cardul ING, filtrul va funcționa automat și va bloca toate plățile către comercianți de criptomonede. Sau, dacă fac des plăți pe internet, pot folosi un card virtual special pentru cumpărăturile online, atașat unui cont secundar în care mută strict cât au nevoie, ceea ce înseamnă că pe contul principal ar putea bloca tranzacțiile online.”, a precizat Alexandra Toabeș, Customer Journey Expert în cadrul ING Bank România.

Ce trebuie să știe cei care au cont bancar

S-a luat o decizie oficială pentru toți românii care au cont la bancă. Începând din 17 iunie 2024, Banca Română de Credite și Investiții (BRCI) a introdus în portofoliul său de servicii noul serviciu Plăți Instant, creat de Transfond. Serviciul Plăți Instant permite transferuri interbancare de până la 50.000 lei în mai puțin de 10 secunde, disponibile în orice moment al zilei, în fiecare zi a anului.

Prin introducerea serviciului Plăți Instant în oferta sa, BRCI sprijină dezvoltarea pieței locale de plăți, oferind clienților o soluție modernă, rapidă și eficientă. În prezent, băncile care oferă serviciul Plăți Instant includ: Banca Transilvania, CEC Bank, Libra Internet Bank, Banca Comercială Română, Vista Bank, Patria Bank, Raiffeisen Bank, BRD Groupe Societe Generale, Intesa Sanpaolo Bank, ING Bank N.V., Alpha Bank România și Salt Bank. Prin aplicațiile BRCI iBanking și BRCI Mobile, clienții pot efectua plăți interbancare de până la 50.000 lei, 24/7.

Sabin Carantină, director general al Transfond a menționat că serviciile lor de plăți interbancare stimulează tranzacțiile electronice și reduc utilizarea numerarului.

,,Prin specificul serviciilor oferite în cadrul Casei de Compensare a plăților interbancare de retail, Transfond contribuie la creșterea numărului tranzacțiilor electronice și diminuarea tranzacțiilor cu numerar în economie.”, a declarat Sabin Carantină.

Așadar, românii care au cont bancar vor beneficia începând cu data de 17 iunie 2024 de serviciul Plăți Instant oferit de Banca Română de Credite și Investiții. Serviciul Plățile Instant a înregistrat o creștere semnificativă a volumelor tranzacțiilor în acest an, acoperind aproximativ 80% din piața bancară românească.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`