Prima pagină » Cancan ultimă oră » Saveta Bogdan a avut o surpriză colosală din partea fiicei, în America

Saveta Bogdan a avut o surpriză colosală din partea fiicei, în America

15 iul. 2024, 19:00,
BZI.ro, în Cancan ultimă oră

Saveta Bogdan trăiește visul american. De o lună de zile, cântăreața de muzică populară se află în America, la fiica ei, acolo unde s-a dus să o viziteze. Cătălina i-a pregătit o surpriză colosală artistei, iar în exclusivitate pentru Spynews.ro, cântăreața ne spune ce a vizitat și cât de bine se simte.

Ca în fiecare an, Saveta Bogdan merge în America, acolo unde timp de două luni locuiește la fiica ei. Anul acesta parcă e mai special ca oricare altul, asta pentru că artista are parte de surprize după surprize.

Saveta Bogdan, impresionată de fiica ei

Cântăreața de muzică populară a stat de vorbă cu noi tocmai din America și ne-a povestit prin ce experiențe a trecut timp de o lună de zile, căci da, ea se află de o lună acolo și va mai sta încă o lună de acum înainte. Fiica ei i-a pregătit o vacanță ca la carte, au vizitat împreună multe locuri celebre pe care Saveta Bogdan nu și-ar fi imaginat vreodată că le va vedea.

„Sunt în America de o lună, mâine fac o lună de când sunt aici! Mi-a făcut o surpriză fata mea și m-a dus la Las Vegas o săptămână. Am stat la etajul 17. Avea o priveliște extraordinară. Am mers și în Los Angeles, dar și la Santa Monica pe plajă și la un parc de distracții superb. Am băgăt piciorul în ocean, a fost foarte frumos”, a spus Saveta Bogdan pentru Spynews.ro.

Artista ne-a spus că a văzut casele multor vedete internaționale și a fost uimită de felul în care acestea arată. Mai mult decât atât, Saveta Bogdan spune că a fost impresionată de celebra casă a lui Marilyn Monroe, dar și de Marele Canion, de acolo de unde a văzut și bine cunoscutul Hollywood.

„Am văzut toate casele vedetelor, am văzut acolo pe Sunset Drive toate magazinele scumpe, dar și case celebre. Am văzut locuința lui Marilyn Monroe, o casă albă, vopsită cu alb, cu etaj, avea o terasă extraordinar de mare, pe terasa aia era un moment cu ea. La Beverly Hills m-a impresionat lacul din față, avea nuferi roz. Am mers și la Marele Canion, am fost pe Hollywood și am văzut toate steluțele celebrităților. E foarte, foarte frumos”, a mai zis Saveta Bogdan.

A avut parte și de o peripeție

Saveta Bogdan spune că a avut parte și de o peripeție, însă au reușit să treacă cu bine peste. Avionul cu care trebuia să meargă alături de fiica ei în vacanță s-a defectat și au fost nevoite să coboare pentru o zi la Chicago, însă totul s-a rezolvat, au primit banii înapoi, dar și o noapte de cazare, iar banii pe care îi dăduse pentru excursii le-au fost returnați.

„Am avut și o peripeție, s-a stricat avionul cu care plecam noi. Ne-am oprit la Chicago, ne-au dat cazare o noapte, am plecat a doua zi, voiam să stam 8 zile, dar am pierdut o zi. Ne-au returnat banii și de la excursiile pe care le-am pierdut”, a mai zis Saveta Bogdan.

Saveta Bogdan a mers în Las Vegas nu doar pentru vacanță, ci și ”în interes de serviciu”, asta pentru că acolo a și avut un concert de onorat la un cuplu de români care s-au căsătorit.

„Eu în Las Vegas am cântat și la o cununie civilă, românii și-au dorit să vin să le cânt în cea mai importantă zi din viața lor. Mi-a făcut o surpriză Cătălina, fiica mea, cu toată vacanța. Pe 26 august plec spre România”, ne-a mai zis ea.