Compania de salubritate cumpără eurocontainere pentru punctele gospodărești din Municipiul Iași. Licitația este programată la finalul lunii aprilie 2022. Comisia de evaluare va alege oferta furnizorilor cu prețul cel mai mic
Firma de salubritate a Primăriei Iași continuă programul de achiziții. Astfel, pe data de 27.04.2022 Salubris SA organizează licitația pentru frunizarea mai multor loturi de recipienți din plastic. Valoarea estimată a contractului este de 1.250.000 de lei fără TVA, adică 250.000 de euro.
”Obiectivul specific îl reprezintă desfășurarea în bune condiții a activității în cadrul Secției I DSU (Deșeuri Solide Urbane-n.r.). Termenul de garanție maxim acceptat este de 36 de luni. Ofertele cu termen de garanție mai mic de 12 luni sau mai mare de 26 de luni de la data livrării vor fi declarate neconforme. Perioada de garanție începe la data recepției produselor de către autoritate. Produsele livrate și aflate în depozitul/stocul beneficiarului care suferă deteriorări, crăpături, deformări în perioada de garanție, fac obiectivul garanției și se vor înlocui în mod obligatoriu”, se arată în caietul de sarcini.
În 2021, o firmă din Iași a câștigat o licitație pentru furnizarea mai multor loturi de echipamente pentru angajații Salubris.
Salubris SA cumpără eurocontainere ce trebuie livrate în 30 de zile de la semnarea contractului
Conform necesarului, Salubris SA va achiziționa 200 de eurocontainere de 1.100 litri (colectare selectivă), 500 buc.-1.100 litri (colectare deșeuri menajere), 2.000 buc.-240 litri (deșeuri menajere), 2.000 buc.-240 litri (colectare selectivă deșeuri).
”Se acceptă eurocontainere de 1.100 litri din plastic și europubele de 240 litri din plastic cu alte greutăți decât cele menționate în caietul de sarcini pentru fiecare produs, cu următoarele mențiuni: greutatea produsului va reieși clar din fișa tehnică a produsului emisă de producător, ofertanții vor prezenta în propunerea tehnică prin toate mijloacele adecvate că produsul ofertat satisface cerințele de performanță și cerințele funcționale stabilite. Termenul de livrare maxim acceptat este de 30 de zile calendaristice, termenul de livrare minim acceptat este de 5 zile calendaristice, termene calculate de la data transmiterii comenzilor de aprovizionare. Ofertele cu un termen de livrare mai mare de 30 de zile calendaristice sau mai mici de 5 zile calendaristice vor fi declarate neconforme”, se mai arată în documentația procedurii.
Salubris SA a alocat fonduri și pentru achiziția de autogunoiere performante.
Poșta Română va livra facturile la salubritate către clienți
Nu în ultimul rând, Salubris SA a semnat un contract cu Compania Națională Poșta Română SA pentru furnizarea serviciilor de corespondență. Valoarea finală a contractului este de 228.430 de lei fără TVA, aproape 46.000 de euro. Corespondența solicitată de autoritatea contractantă face referire și la facturile la salubritate ce vor fi trimise clienților. Poșta Română are la dispoziție o perioadă de 12 luni pentru furnizarea corespondenței. Firma de salubritate a stabilit un necesar de 16.000 de trimiteri cu confirmare de primire și 110.000 trimiteri fără confirmare de primire.
La procedură a mai participat și Pink Post Publimail SRL, deținută de Intrapan LTD din Cipru, dar oferta depusă a fost respinsă. Conform caietului de sarcini, Poșta Română este obligată să respecte prevederile GDPR privind protecția persoanelor în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal. Salubris SA cumpără eurocontainere doar dacă în cadrul licitației ofertele furnizorilor vor fi validate, după o evaluare tehnico-financiară.