Prima pagină » Economic Local » Salubris SA cumpără antiderapant! Contractul are o valoare de 500.000 de euro
Salubris SA cumpără antiderapant! Contractul are o valoare de 500.000 de euro

Salubris SA cumpără antiderapant! Contractul are o valoare de 500.000 de euro

01 mart. 2021, 02:00,
Ciprian Boaru în Economic Local

Mai multe tone de antiderapant vor reface stocurile de la Salubris SA, firma de salubritate a Primăriei Iași. Procedura va fi organizată la începutul lunii aprilie 2021. Comisia de evaluare va alege oferta funizorilor cu prețul cel mai scăzut

Firma de salubritate a Primăriei continuă programul de achiziții. Pe data de 01.04.2021, Salubris SA achiziționează material antiderapant. Valoarea estimată a contractului este de 2.450.000 lei, fără TVA, aproximativ 500.000 de euro. Este vorba despre sare deszăpezire, clorură de calciu, inhibitor coroziune și nisip.

„În prezent, autoritatea contractantă are în derulare două contracte de furnizare material antiderapant, contracte în curs de finalizare. Salubris SA, societate având ca obiect de activitate servicii de salubrizare la nivelul municipiului Iași, achiziționează material antiderapant pentru desfășurarea în bune condiții a activității în cadrul Secției MCP, pentru activitatea de deszăpezire a trotuarelor, căilor de acces etc. Misiunea Salubris SA este de asigurare a unor servicii moderne și performante de salubrizare în municipiul Iași, care să contribuie la eforturile comunității de dezvoltare economico-socială durabilă și de protejare a mediului”, se arată în caietul de sarcini.

În luna februarie 2021, Salubris SA a împrăștiat pe drumurile publice mai multe cantități de antiderapant.

Procedura de la Salubris SA va fi împărțită în două loturi

Conform caietului de sarcini, procedura va fi împărțită în două loturi. Necesarul este de 1.000 de tone de clorură de calciu (granule), sare – 1.000 tone, nisip – 50 mc, inhibitor coroziune – 5 tone.

„Livrările se vor face eșalonat în baza comenzilor transmise de autoritatea contractantă. Comenzile de aprovizionare se vor face în funcție de necesități și condițiile meteo. Autoritatea contractantă nu are obligația achiziționării întregii cantități de produse contractate. Termenul de livrare a produselor este de maximum 24 de ore lucrătoare de la data transmiterii comenzii de către achizitor. Livrarea produselor se va face pe riscul și cheltuiala contractantului.

Livrarea produselor se va face cu respectarea termenului de livrare menționat. Furnizarea și livrarea produselor se va face în programul de lucru al achizitorului: 07:00 – 13:30, de luni până vineri. Ofertele care nu vor prezenta termenul de livrare maxim solicitat vor fi declarate neconforme. Achizitorul își rezervă dreptul ca pe desfășurarea contractului, în cazul în care contractantul declarat câștigător, la mai mult de două comenzi emise, prezintă întârzieri în livrarea produselor, să solicite rezilierea contractului și plata de daune interese”, se mai arată în documentația procedurii.

Salubris SA a încheiat un acord cu Poșta Română

Tot recent, societatea de salubritate a finalizat licitația pentru asigurarea serviciilor de corespondență. Astfel, s-a încheiat un contract cu Compania Națională Poșta Română SA în valoare de 123.680 lei, fără TVA, aproximativ 25.000 de euro. Asta, în condițiile în care autoritatea contractantă era dispusă să aloce suma de 191.750 lei, fără TVA. La licitație a mai participat și o firmă privată, dar care a fost descalificată. Este vorba despre Waterson Rochefort Group SRL, cu sediul social în Ilfov, condusă de Flavius Claudiu Ciobanu. În 2019, cifra de afaceri a firmei a fost de 766.542 lei, pierderi de 626.404 lei, cu un număr de 6 angajați. Salubris SA a lucrat și în trecut cu firma din Ilfov. Contractul va avea o durată de 1 an. Salubris SA trebuie să trimită 11.000 plicuri cu confirmare de primire și 75.000 plicuri fără confirmare de primire.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

BZI - Editia Digitală - pdf
06 septembrie 2024
06 septembrie 2024