Prima pagină » Local » Salubris SA achită servicii de corespondență! Două firme concurează pentru facturile ieșenilor
Salubris SA achită servicii de corespondență! Două firme concurează pentru facturile ieșenilor

Salubris SA achită servicii de corespondență! Două firme concurează pentru facturile ieșenilor

03 feb. 2022, 02:00,
Ciprian Boaru în Local

Facturile emise Salubris SA vor fi trimise prin intermediul unor companii specializate. La licitația pentru asigurarea serviciilor de corespondență au fost depuse două oferte. Prețul cel mai mic este un criteriu de departajare al ofertelor

Firma de salubritate, subordonată Primăriei Iași, intenționează să semneze un nou contract pentru asigurarea serviciilor de distribuire a corespondenței. Recent, a fost lansată licitația pentru furnizarea serviciilor. La procedură s-au prezentat Compania Națională Poșta Română SA și Pink Post Publimail SRL, deținută de Intrapan LTD din Cipru. Valoarea estimată a contractul este de 275.000 de lei fără TVA, adică 55.000 de euro.

”Prestatorul serviciilor se obligă să efectueze următoarele activități: să asigure expedierea corespondenței la destinatar, să asigure servicii de distribuire a corespondenței atât la nivelul județului și municpiului Iași, cât și la nivel național. Prin acoperire națională se înțelege capacitatea de a distribui corespondența la orice adresă de corespondență de pe întreg teritoriul național, respectiv livrarea trimiterilor la orice adresă de corespondență pe teritoriul României. În aceste sens, ofertanții vor prezenta lista punctelor de lucru (cu date de identificare) și aria de acoperire a acestora”, sunt câteva dintre cerințele autorității contractante.

În 2022, firma de salubritate va lansa mai multe proceduri pentru asigurarea condițiilor de lucru în cadrul companiei ieșene.

Serviciile de corespondență pentru Salubris vor fi asigurate timp de 1 an

Conform documentației, Salubris SA a stabilit 16.000 de trimiteri cu confirmare de primire și 110.000 de trimiteri fără confirmare de primire. Corespondența va fi asigurată pe o perioadă de 12 luni.

”Prestatorul se obligă să respecte și să asigure prevederile GDPR privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date. În acest sens, se obligă să aplice măsurile organizatorice adecvate pentru protejarea datelor cu caracter personal împotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii, modificării, dezvăluirii sau accesului neautorizat, precum și împotriva oricărei alte forme de prelucrare ilegală. În cazul în care prestatorul va livra corespondența la o altă adresă decât cea scrisă pe plic va răspunde pentru fapta sa”, se arată în documentația procedurii.

Comisia de evaluare va alege oferta furnizorilor cu prețul cel mai mic. În trecut, contractul cu firma de salubritate a fost câștigat de societatea Waterson Rochefort Group SRL.

Firma de salubritate a încheiat anul trecut un contract pentru utilaje

La finalul anului 2021, firma de salubritate a finalizat licitația pentru furnizarea mai multor loturi de autovehicule multifuncționale. Comisia de evaluare a stabilit că oferta cea mai bună aparține societății Grădinariu Import Export SRL din București. Procedura a fost împărțită în două loturi cu câte două utilaje multifuncționale pe fiecare lot. Valoarea finală a contractului este de 1.799.000 de lei fără TVA, adică 360.000 de euro. Firma este controlată de Andrei Călin Grădinariu. În 2020, vânzările companiei au fost de 258,1 milioane de lei, aproape 50 de milioane de euro.

În anii trecuți Salubris SA a cumpărat utilaje pentru curățenia stradală. De precizat că la licitația de la Salubris SA pentru serviciile de corespondență firmele interesate au solicitat clarificări în privința cerințelor din caietul de sarcini.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`