Prima pagină » Local » „Salubris Comenzi”, aplicație pusă la dispoziția persoanelor juridice de compania de salubrizare din Iași

„Salubris Comenzi”, aplicație pusă la dispoziția persoanelor juridice de compania de salubrizare din Iași

01 iul. 2022, 02:00,
Emanuela Băluță, în Local

Societatea Salubris îndeamnă persoanele juridice din Iași să folosească aplicația lansată acum 2 ani, „Salubris Comenzi”, prin intermediul căreia companiile pot da comenzi de ridicare a deșeurilor, selectând indici precum tipul de deșeu, numărul de recipiente, locația și data/ora propusă pentru ridicare, alături de alte dorințe suplimentare pe care le-ar putea avea clienții.

Societatea Salubris, interesată de confortul cetățenilor încearcă să mențină orașul cât mai curat, să fie în pas cu tendința de reciclare, arătând astfel interes pentru soarta planetei și, recent, au demonstrat că sunt în pas și cu tendința de digitalizare prin lansarea și promovarea aplicației „Salubris Comenzi”.

Cine poate folosi aplicația „Salubris Comenzi”

La începutul acestui an, Societatea Salubris a semnat un nou contract cu Primăria Municipiului Iași, astfel, pentru următorii 10 ani, aceasta e compania care se va ocupa de salubrizarea municipiului. Demonstrând un interes crescut față de confortul cetățenilor, compania municipală, a lansat, în urmă cu 2 ani, o aplicație pe care a pus-o la dispoziția persoanelor juridice din Iași pentru a le ușura accesul la serviciul de salubritate. Aplicația, foarte prietenoasă din punctul de vedere al interfaței, este accesibilă tuturor companiilor care doresc să o folosească.

Doritorii trebuie doar să descarce și să instaleze aplicația pe telefonul mobil, iar ei pot fi siguri că deșeurile lor vor fi colectate conform programării alese.

Cei care doresc să apeleze la acest serviciu vor beneficia de avantaje precum posibilitatea de a indica tipul de deșeu, numărul de recipiente, data/ora propusă pentru ridicare, precum și capacitatea de a adăuga comentarii suplimentare acolo unde este cazul.

Totodată, pentru a fi cât mai clar, aplicația lasă posibilitatea utilizatorilor să verifice statutul comenzii: comandă nouă, comandă validată, comandă respinsă, comandă planificată sau comandă executată.

Societatea a anunțat că, până acum, zilnic, au peste 100 de solicitări, demonstrând astfel necesitatea acestui tip de serviciu.

„Am încercat să venim în sprijinul agenților economici prin această aplicație. Ea este ușor de folosit, este intuitivă și, sperăm noi, ca, într-un an, maxim 2, toți agenții economici să poată și să vrea să dea comandă pe această aplicație. Ea îi ajută pentru că nu mai stau ca un dispecer să le răspundă la telefon. Nu-și mai pierd vremea, își iau doar telefonul, își instalează aplicația și dau comanda în maxim 30 de secunde. Pot da comandă pentru perioada de timp când vor să li se ia gunoiul. Ne pot scrie și mesaje. Poate au o doleanță să le schimbăm un eurocontainer sau să le spălăm un eurocontainer și îi așteptăm pe toți agenții economici care sunt clienții noștri, să folosească această aplicație”, a explicat directorul Salubris S.A., Cătălin Neculau.

Tipurile de deșeuri dintre care utilizatorii pot alege sunt: menajer, pet/plastic/metal, sticlă, hârtie/carton, prescontainer sau inert.

Totodată, ei pot selecta între pubela 240 l, eurocontainer 1.1 mc sau container 4 mc.

În prezent, numărul abonaților la serviciile oferite de compania de salubritate se ridică 6200 agenți economici, dintre care, o treime a ales să utilizeze aplicația pentru a-și putea gestiona clar acitivitatea și a ține mai ușor evidența comenzilor.

Clienții sunt mulțumiți

Având în vedere că Iașul a fost recent nominalizat în topul orașelor în ceea ce privește serviciile municipale, nu este surprinzător faptul că utilizatorii aplicației sunt mulțumiți de aceasta. În acest sens, Colegiul Național de Arte „Octav Băncilă” din Iași, unul dintre abonații firmei, care a apelat la aplicație de acum 2 ani, de când a fost aceasta lansată, se declară satisfăcut de serviciile prestate.

„Suntem foarte mulțumiți deoarece în momentul în care noi aplicăm acolo, în funcție de nevoile noastre, și avem nevoi destul de mari. Suntem o școală mare cu 1500 de copii, 54 de clase. În momentul în care am aplicat pe aplicație, se răspunde foarte prompt, se vine, se ridică, se igienizează spațiul în urma procedeului de ridicare a deșeurilor”, a explicat directorul Colegiului Național de Arte „Octav Băncilă”, Irina Petronela Florian.

Aplicația „Salubris Comenzi” a fost lansată încă din 2019 și este disponibilă non-stop pentru persoanele care doresc să apeleze la acest serviciu, ei fiind nevoiți doar să o descarce și să introducă codul de acces.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *