Din 2020 și până în prezent, în contextul pandemic, românii au devenit mai interesați de trendurile în materie de design interior și nu se sfiesc să cheltuiască chiar și zeci de mii de euro pentru a-și crea locuința mult-visată.
Pentru Diseno, un brand 100% românesc, axat pe inovație și eleganță în materie de (re)amenajări interioare, perioada pandemică a fost cel mai bun moment pentru creșterea cifrei de afaceri: “Anul trecut am avut o cifră de afaceri de aproape 5 milioane de euro, iar urmând tendințele actuale și disponibilitatea românilor de a achiziționa finisajele premium, preconizăm că anul acesta vom finaliza cu 8 milioane de euro”, susține Cătălina Mazerschi, owner Diseno.ro.
Diseno, magazin cu finisaje premium, preferat de tot mai mulți români
Povestea Diseno a luat startul în anul 2008, fiind o companie creată de la zero de Cătălina Mazerschi, cu capital 100% autohton. Economist la bază, cu o experiență de peste 25 de ani în amenajările interioare și exterioare cu finisaje premium, Cătălina Mazerschi a creat din Diseno un brand valoros, recunoscut la nivel internațional și apreciat de peste 150 de arhitecți și designeri de interioare cu care colaborează de mai bine de 15 ani.
“De peste 25 de ani în domeniul amenajărilor interioare, am observat dorința românilor de a-și crea o locuință în acord cu noile tendințe arhitecturale, dar și nevoia acestora de a apela la arhitecți pentru a-și crea oaza de liniște, departe de tumultul orașului”, completează Cătălina Mazerschi, owner Diseno.
Cu doua showroom-uri disponibile, pe Calea Dorobanți 135-145 și unul în Pipera, (Bd. Pipera, nr. 30), Diseno este concentrat pe oferirea celor mai bine soluții de amenajare, cu produse premium și servicii complete de preamenajare, vânzare și post-vânzare.
Astfel, brandul reunește cei mai cunoscuți creatori de finisaje de tip premium din Europa, cărora le oferă le oferă ocazia perfectă de deveni cunoscuți pe piața din România: Porcelanosa Grupo (cu 8 fabrici și peste 200 de magazine la nivel mondial), Sicis (mozaic), L’Antic Colonial, Krion, Gamadecor, Gaia Mobili, Urbatek (gresie ceramică), Noken (obiecte sanitare și cazi din acril).
Cu o echipă de peste 10 de consilieri, dedicați fiecărui proiect în parte, și datorită profesionalismului și a disponibilității permanente a peste 10.000 de produse în stoc, Diseno a devenit furnizor și pentru cel mai mare dezvoltator imobiliar premium din România, One United Properties.
Datorită inovației și a atenției asupra detaliilor și a procesului de învățare permanentă a echipei, “La momentul actual, peste 70% din vânzări sunt realizate prin intermediul arhitecților și a designerilor cu care colaborăm încă de la lansarea companiei, iar restul de 30% dintre clienți ne-au ales datorită recomandărilor”, susține Cătălina Mazerschi, owner Diseno România.
Pandemia a dezvoltat gustul românilor pentru materiale high-end și locuințe cu finisaje premium
“Anul 2020 a fost, pentru noi, anul în care ne-am bucurat de cele mai multe proiecte noi. Acest fapt s-a datorat, în primul rând, dorinței românilor de a se muta la casă, odată cu instalarea primului lockdown. Totodată, a fost și momentul în care am simțit nevoia să ne reconturăm business-ul și să căutăm soluții viabile pentru a veni în întâmpinarea fiecărui proiect în parte“, completează Cătălina Mazerschi.
An de an, echipa Diseno participă la cele mai cunoscute traininguri și vizite la renumitele fabrici din Europa, în special Porcelanosa: “Participăm anual la târguri și expoziții pentru a cunoaște noile game de produse, astfel încât să deținem informațiile necesare, în baza cărora să le oferim clienților noștri placări ceramice, mozaic, parchet sau obiecte sanitare potrivite proiectului lor“, adaugă doamna Mazerschi.
Astfel, dincolo de proiectele clienților realizate în regie proprie sau cu ajutorul arhitecților, produsele vândute de Diseno au reprezentat baza de design interior pentru proiecte rezidențiale, clinici medicale (rețeaua Dent Estet), restaurante sau spații comerciale.