@ Dupa ce a achizitionat un aspirator, acesta s-a defectat, iar reprezentantii magazinului se pare ca refuza sa il schimbe @ Desi are acest drept, ieseanului nu i se face dreptate @ Si acum aparatul se pare ca este in magazin, iar rezolvarea problemei este departe @
Un cercetator din Iasi sustine ca a fost nedreptatit dupa ce a facut cumparaturi de la
Media Galaxy. Dupa ce a achizitionat un aspirator, aparatul s-a defectat, iar angajatii magazinului se pare ca refuza sa-i inlocuiasca produsul.
„In data de 19.08.2016, am cumparat de la magazinul Media Galaxy un aspirator vertical 0,5 litri Alb, Electrolux, in valoare de 639.92 lei, cu certificatul de garantie corespunzator. Inca de la prima utilizare, am constatat ca produsul are o autonomie de maxim 10 minute, fata de 40 de minute cat era mentionat pe fisa de prezentare a aspiratorului in magazin, acesta fiind principalul motiv pentru care am optat pentru aceasta marca, una din cele mai scumpe de altfel. Am considerat, totusi, ca acesta nu este un motiv prea grav care sa ma determine sa returnez aparatul, desi era o inducere in eroare a cumparatorului”, a declarat cercetatorul Alexandru Manoliu, fostul director al Institutului de Cercetari Biologice Iasi.
Dupa o perioada, aparatul nu a mai functionat, iar in momentul in care s-a intors la magazinul Media Galaxy, din spusele sale, personalul nu ar fi avut un comportament prea bun.
„La mai putin de patru luni distanta de la prima utilizare, aspiratorul nu a mai functionat deloc, desi respectasem in totalitate normele de incarcare si utilizare prevazute in cartea tehnica, in aceeasi zi prezentandu-ma la magazin cu produsul. Inca de la inceputul discutiei, personalul magazinului a reactionat foarte recalcitrant, incercand sa ma faca pe mine vinovat ca nu am stiut sa utilizez aparatul. Desi sunt in varsta, am fost cercetator stiintific principal si stiu sa folosesc un aparat casnic. Dupa lungi discutii au acceptat sa intocmeasca un proces verbal de predare-primire a aparatului defect, urmand sa fie trimis la verificat si am solicitat sa se mentioneze in acel act ca doresc un service amanuntit, inlocuirea produsului sau returnarea banilor (variante mentionate si in certificatul de garantie), dar personalul magazinului a refuzat acest lucru, fiind obligat sa mentionez eu lucrurile cerute cu pixul”, a completat ieseanul.
Nemultumit degeaba?
Dupa ce a lasat aspiratorul in magazin pentru a fi schimbat, ieseanul a aflat ca aparatul este in aceeasi stare. „Am lasat produsul la magazin, urmand ca dupa maxim 15 zile sa fiu instiintat sa ma prezint la magazin pentru rezolvarea finala a problemei. Neprimind niciun semnal din partea magazinului, dupa 12 zile m-am prezentat personal la raionul respectiv, iar responsabilul departamentului (Dl E. Daniel), mi-a spus ca aspiratorul este tot in starea in care l-am adus, deoarece cei de la
Service au refuzat sa-l verifice, fiindca eu nu am dorit acest lucru, urmand sa iau aspiratorul acasa asa cum se prezinta. La protestul meu, responsablul departamentului a chemat personalul de paza, ca sa fiu dat afara din magazin, deoarece aud si ceilalti clienti ai magazinului despre acest conflict. Dupa aproximativ 4 ore de la aceasta intamplare, am primit din partea D-lui E. Daniel urmatorul SMS: „Buna ziua, produsul dvs. este venit din service. Va asteptam la magazin cu procesul verbal.” Am raspuns ca ma voi prezenta a doua zi la magazin. M-am prezentat a doua zi, iar dl Daniel mi-a spus ca aparatul este in aceeasi stare, dar ca el a dorit doar o acoperire prin faptul ca a luat legatura cu mine si sa iau aspiratorul acasa asa stricat cum este. Am refuzat sa iau produsul acasa, acesta aflandu-se si in momentul de fata in magazin”, a completat Alexandru Manoliu.
Situatia a ramas in aer. Ieseanul vrea un produs nou, fara defect, iar reprezentantii magazinului ii ofera produsul pe care l-a lasat in magazin. Reporterii BUNA ZIUA IASI au contactat reprezentantii magazinului Media Galaxy.
„Clientul a refuzat ca produsul sa ajunga in service. Fara o analiza venita din service, noi nu putem schimba un produs. Avem toata deschiderea fata de client si il asteptam sa remediem situatia”, a precizat Gabriel Grigoras, directorul magazinului.
In urma publicarii acestui material, reprezentantii Media Galaxy au trimis pe adresa redactiei un drept la replica:
„Reprezentantul Media Galaxy a urmat in mod corect procedura de retur si inlocuire a produselor defecte. Conform acestor proceduri, niciun produs nu poate fi inlocuit fara o rezolutie din partea echipei de service, avand in vedere ca perioada de 31 de zile pentru retur expirase. Clientul a refuzat insa in prima faza verificarea produsului sau in service, iar din aceasta cauza nu a putut fi schimbat. Mentionam insa ca intre timp situatia s-a clarificat, a fost primita analiza din service, iar produsul poate fi inlocuit.
Clientul a fost deja anuntat si este asteptat in magazin pentru inlocuirea produsului defect.
Precizam ca satisfactia clientului este pe primul plan pentru noi si tratam cu seriozitate si deschidere orice cerere primita”.