@ Mai multe cliente ale saloanelor de coafura Donna Carina din Iasi au reclamat ca au platit servicii degeaba @ Mai multe femei se plang pe retelele de socializare ca sunt tratate cu dispret atunci cand solicita explicatii pentru banii platiti @ Pe retelele de socializare sunt "povestite" mai multe intamplari care te fac sa te intrebi ce mai cauta clientele la acest salon @
Mai multe cliente ale saloanelor de coafura Donna Carina din Iasi au reclamat faptul ca au fost pacalite de angajatii salonului. Numeroase iesence au reclamat si au scris pe retelele de socializare ca au fost puse sa plateasca servicii de care nu au fost anuntate anterior, iar astfel, au ajuns sa plateasca sume aproape duble fata de cat credeau initial. O ieseanca a povestit pe retelele de socializare ca a avut parte de o experienta neplacuta si a ramas surprinsa de atitudinea angajatilor.
"Scriu aceasta postare in speranta ca sunt singura sau poate ultima persoana care isi ia teapa la «renumitul» salon Donna Carina din Palas! Bun, m-am tuns si spalat (ambele ar costa 95 de lei), doar ca eu am platit 175. De ce? Pentru ca mi-au uscat parul (ei il numesc coafat, pentru ca au folosit peria si uscatorul, nu doar uscatorul – asta a fost explicatia) si ca oricum trebuiau sa ma coafeze pentru ca altfel nu vedeau tunsoarea, iar treaba aceasta costa 80 de lei! Bineinteles ca nimeni nu te anunta de acest lucru, si daca vrei sa nu platesti probabil pleci cu parul ud? Nu sunt genul de persoana care sa faca astfel de postari, dar asta e o magarie mult prea mare ca sa o tin doar pentru mine! Aveti grija si intrebati preturile la absolut orice, caci da…absolut totul se plateste!", se arata intr-o postare de pe Facebook.
Reclamatii "neaprobate"
Iesencele care s-au simtit pacalite au vrut sa posteze pe pagina de Facebook a salonului cateva reclamatii, insa postarea nu le-a fost aprobata. "Evident ca aceasta postare trebuia sa ajunga pe pagina Donna Carina, dar ce sa vezi? Nu a fost aprobata si cum nu au sectiune de review-uri, totul este «impecabil» la ei!", a scris o ieseanca pe grupul de Facebook "Esti din Iasi Daca".
Alti ieseni sustin ca cei de la Donna Carina ii pacalesc in special pe copiii care nu stiu ce servicii sa solicite. "Fetita mea a fost programata pentru un breton si i s-a luat la final 100 de lei. I s-a trecut pe bonul solicitat de mine, dupa doua ore, cand am ajuns la salon sa cer explicatii, ca i-au facut coafat styling (fetita nu a solicitat asa ceva si nici nu i s-a facut vreun coafat). Deci pentru doi milimetri taiat breton si 2 milimetri taiat varfuri, 100 lei. Vi se pare normal?", a scris o alta ieseanca pe grupul "Esti din Iasi Daca".
Citeste si : Miliardarii cu subventii la incalzire. Pensionarii ingheata in case
Reprezentantii Donna Carina sustin ca acei clienti care sunt nemultumiti se pot adresa direct angajatilor din salon, insa au refuzat sa ofere mai multe detalii. "Daca aveti o reclamatie ca si client, puteti sa o adresati, insa nu pot sa va ofer mai multe detalii care tin de reclamatiile clientilor de la Donna Carina, doar administratorul poate face acest lucru, iar el este plecat acum", au spus reprezentantii salonului Donna Carina.