Could not play video.
There was a problem trying to load the video.
Error code: html5_video:4
Prima pagină » Titlurile zilei » Revoltă de proporții! Vatmanii din Iași au ajuns la capătul răbdării din cauza primarului Mihai Chirica. Nu vor să mai conducă tramvaiele de la Palatul Culturii spre Podu Roș

Revoltă de proporții! Vatmanii din Iași au ajuns la capătul răbdării din cauza primarului Mihai Chirica. Nu vor să mai conducă tramvaiele de la Palatul Culturii spre Podu Roș

29 mart. 2025, 02:00, 17 ,
Petronel Ștefan în Titlurile zilei

Vatmanii de la CTP sunt revoltați deoarece pe strada Palat din Iași coada de tramvaie este lungă pe câteva sute de metri în fiecare zi. O situație care persistă de mulți ani, iar în loc să fie rezolvată, problema s-a înrăutățit

Mersul cu tramvaiul prin municipiul Iași a devenit un coșmar pentru călători. Timpi de așteptare uriași în stații, mijloacele de transport rămân blocate, iar condițiile lasă de dorit. Totuși, biletele s-au scumpit, se anunță investiții, dar lucrurile merg din ce în ce mai rău. Anii de incompetență din partea autorităților locale au făcut ca această parte vitală a orașului să fie un dezastru.

Revolta vatmanilor din Iași

Zilnic, vatmanii de la CTP Iași trebuie să înfrunte calvarul de pe strada Palat. Cozi de mașini, care se îndreaptă spre periferia orașului și care blochează totul. Tramvaiele devin astfel victime colaterale, călătorii sunt blocați, iar vatmanii au nervii întinși la maximum. Pentru o porțiune de 600 de metri de la ieșire de pe Piața Palat spre Podu Roș, tramvaiele parcurg această distanță în abia 30 de minute.

Primăria Iași a anunțat că va lansa un proiect pentru mutarea unei linii de tramvai pe Strada Sf. Lazăr pentru sens unic de urcare spre strada Anastasie Panu, iar pe strada Palat să fie sens unic de coborâre spre Podu Roș. Totuși, oamenii nu au încredere că acest proiect va fi dus la bun sfârșit și poate reprezenta o soluție viabilă deoarece, spre rondul din Podu Roș, va fi aceeași infrastructură, care nu va face față traficului. Angajații de la CTP au făcut nenumărate solicitări la primărie, în decursul anilor, pentru montarea popicelor. Au fost promisiuni făcute în acest sens, dar nu s-a concretizat nimic.

„Problema eternă pentru noi, vatmanii. Este un coșmar când ești pe traseul 1, 7 sau 9, te rogi să nu prinzi strada Palat la ora de vârf. Au fost făcute multe solicitări de noi la companie, iar compania, mai departe, spre primărie, dar nimic, nu există soluții. Suntem condamnați să stăm câte 30 de minute pentru jumătate de kilometru. Cum să respectăm graficul de circulație stabilit când pierzi atâta timp? În mod normal, pe traseul 9, de la un capăt la celălalt, trebuie să faci cam 45 de minute, este imposibil să respecți asta. Este foarte frustrant, oamenii își pierd tot mai mult încrederea în transportul public”, a precizat un vatman din Iași.

Ineficiența transportului public afectează imaginea companiei, iar oamenii și-au pierdut încrederea în folosirea acestui tip de transport.

„Noi suntem primii care luăm contact cu călătorii. Oamenii se enervează și ne ceartă pe noi, ne înjură, ne pun să deschidem ușile, de parcă ar fi vina noastră. Nivelul de stres este foarte mare – aglomerație, tramvaie pline, trebuie să respecți timpii. Te omori așa. Vrem să avem condiții normale și să putem să ne facem treaba”, a mai spus un alt vatman.

Tramvaiele sunt foarte aglomerate, stațiile sunt pline, însă, în vederea celor de la primărie, totul funcționează fără probleme. Marea modernizare a transportului public a fost achiziționarea de tramvaie și autobuze noi, care sunt insuficiente. Între timp, infrastructura e la pământ, iar dezvoltările promise au fost îngropate de mult timp.

„Prefer să merg pe jos mai mult, e frumos afară. Am noroc că stau destul de aproape, în Nicolina. Mai rău de cei care stau prin CUG, nu au de ales. Oricum, e groaznic, nu recomand”, a spus Vlad, un alt tânăr din Iași.

Tăcere totală de la primărie

Începând de luni, 24 martie 2025, reporterii BZI i-au apelat, în mai multe zile, de pe numere diferite de telefon, pe primarul Mihai Chirica și viceprimarul Daniel Juravle pentru a ne oferi un punct de vedere cu privire la această situație. Cei doi nu au răspuns niciodată la apeluri, ceea ce denotă faptul că problemele ieșenilor nu sunt atât de importante pentru ei. De altfel, în atâția ani, primăria nu a reușit să găsească o soluție pentru traficul de pe porțiunea respectivă de stradă, dimpotrivă, situația s-a înrăutățit.

Totuși, primarul Mihai Chirica laudă transportul public cu tramvaiele noi aduse și câteva autobuze. În realitate, transportul public este la pământ. După 2 ani de folosire, tramvaiele sunt în stare jalnică, iar eficiența mijloacelor de transport în comun este inexistentă. În urmă cu câteva zile, Mihai Chirica a postat pe pagina sa de Facebook un text cu privire la investițiile făcute pentru transportul public. Fonduri de 250 de milioane de euro de la Uniunea Europeană, o sumă uriașă pe hârtie, însă în teren nu se vede nicio îmbunătățire.

Pentru că nici primarul Mihai Chirica, nici viceprimarul Daniel Juravle nu au răspuns la apeluri, reporterii BZI au contactat-o pe Roxana Necula, celălalt viceprimar din Iași.

„De partea de transport se ocupă domnul viceprimar Juravle. Fiecare dintre noi are atribuții. Pot doar să vă ofer numărul său, să discutați cu el”, a precizat viceprimarul Roxana Necula la telefon.

Daniel Juravle se ocupă atât de bine de transportul din Iași, încât nici nu îl interesează solicitările privind problemele cetățenilor. Pe lângă nenumăratele apeluri, reporterii BZI i-au adresat câteva întrebări și printr-un mesaj pe WhatsApp, însă acesta nu a oferit niciun răspuns. Tăcerea conducerii de la Primăria Iași arată faptul că oamenii aleși, numiți în funcții publice, care ar trebui să apere interesele cetățenilor, sunt, de fapt, detașați total și își văd doar de propriile interese.

Revolta vatmanilor din Iași trebuie să fie luată în considerare de către conducerea orașului, altfel, situația ar putea ajunge într-un punct critic.

Bugetul.ro
Prigoana ANAF bagă spaima în proprietarii de mașini din România. Controalele autorității s-au întețit, iar inspectorii sunt neiertători cu cei care încalcă legea
redactia.ro
Zodiile cu noroc scris în stele în iulie 2025. Totul se schimbă în favoarea lor
Bugetul.ro
Plecarea lui Dorinel Umbrărescu s-a produs în mod oficial. Drumarul din județul Bacău și-a luat la revedere de la oamenii din zona Buzăului
a1.ro
Cum arată tatăl actriței Ana Bodea. Ce mesaj i-a transmis de ziua lui de naștere. "Sunt și voi fi mereu prințesa ta"
Playtech.ro
Horoscopul iubirii pentru iulie. Relații puse la încercare și începuturi pasionale
observatornews.ro
Cod galben de vreme severă emis de ANM. Vijelii puternice lovesc în 11 județe, în următoarele ore
Playsport.ro
Concedieri la stat – cine pleacă și cine rămâne? „Ți-ai făcut treaba, eşti respectat, nu te-ntreabă nimeni ce...
Evz.ro
Bagaje de călătorie făcute eficient. Cinci sfaturi esențiale
realitatea.net
Guvernul Bolojan. Accize majorate cu 10%, facturi mai mari la electricitate și gaze. Cu cât s-ar putea scumpi carburanții, țigările și alcoolul
SportpeSurse
Mihai Leu a fost operat și a intrat în comă profundă! Ioan Andone: ”A suferit o hemoragie”. EXCLUSIV
Playtech.ro
Orașul din Romania în care trebuia construit Castelul Peleș, de fapt. Sinaia nu era pe listă
Dailybusiness.ro
CNPP schimbă formula de calculare a vechimii de muncă pentru ieșirea la pensie
RomaniaTV
PRIMELE declarații ale Elenei Udrea, după decizia judecătorilor. A început să plângă în fața magistraților: Munca a fost grea, am spălat toalete
stiriromania.ro
Alex Marcu, sfâșiat de durere lângă sicriul Teodorei. Bărbatul își ia adio de la soție cu râuri de lacrimi
RomaniaTV
Daniela Gyorfi a aflat de la un preot cu har că o să fie mamă. Ea nu putea să aibă copii: Mi-a spus că o să am o fată și să-i pui numele Maria
redactia.ro
Povestea de dragoste dintre ministrul Finanțelor și o îndrăgită cântăreață de muzică populară. Ce diferență de vârstă există între eiv
ego.ro
I-a spus aceste cuvinte surorii ei mai mari, iar după câteva ore, s-a sinucis, din cauza examenului de evaluare
Comentarii
  • Cand deciziile din Iasi sunt luate de tarani nascuti si crescuti la tara, ajunsi la conducerea asezarii in baza votului altor tarani din Iasi, se intampla asta.

  • Limitați odată draq uber bolt si nu are să mai fie asa aglomerat orasul..e o conducta sparta de alternativi..

  • Vrem Troleibuze!!

    foarte bine, fara tramvaie ca in Brasov !!
    In Brasov un primar destept a scos tramvaiele a desfiintat liile de tramvai si se circula foarte bine
    DA, vrem TROLEIBUZE !!
    Daca se strica un cacat de tramvai blocheaza toata circulatia.

  • Marius Bodea

    Vatmanii CTP – adevărații eroi ai Iașiului

    Ei, dragilor, ce să mai spunem noi despre situația de pe strada Palat? Vatmanii Companiei de Transport Public Iași (CTP) sunt adevărații eroi ai orașului! Zilnic, trebuie să înfrunte un maraton urban de proporții epice, unde cozile de mașini le transformă viața într-un adevărat film de acțiune.

    Să pierzi 30 de minute pentru a parcurge doar 600 de metri? Asta da viteză! Probabil că primarul Chirica și viceprimarul Juravle vor să îi transforme pe băieții noștri în participanți la Cursa Mărilor, doar așa se poate explica lipsa totală de soluții din partea lor.

    De ani de zile, vatmanii s-au tot zbătut să aducă în atenția autorităților această problemă cronică, dar, din păcate, până acum nu au reușit decât să le audă urletele nervoase ale călătorilor. Dar ce să-i faci, asta e meseria lor – să fie ținta frustrărilor tuturor.

    Ei, dar ce să mai așteptăm de la primarul Chirica și viceprimarul Juravle, care sunt recunoscuți în toată țara pentru abilitatea lor de a ignora cu brio orice problemă a cetățenilor? Ei sunt maeștri în a se preface că nu aud solicitările vatmanilor și ale călătorilor.

    Deși s-au lăudat cu investiții în achiziționarea de tramvaie și autobuze noi, realitatea de pe teren este că aceste minunății sunt deja într-o stare jalnică după doar 2 ani de utilizare. Probabil că le-au cumpărat direct de la un magazin second-hand, la reducere.

    Infrastructura, asta e, rămâne la fel de deficitară, în ciuda promisiunilor primarului. Păi, ce să faci, dacă banii s-au dus pe alte priorități mai importante, gen asfaltarea străzilor din jurul vilelor primarului?

    Noi, cetățenii, suntem extrem de dezamăgiți de modul în care primarul Chirica și viceprimarul Juravle ignoră cu nonșalanță problemele cu care se confruntă vatmanii de la CTP. Probabil că sunt prea ocupați să se gândească la următorul eveniment monden la care vor participa.

    Refuzul lor de a răspunde la solicitările reporterilor demonstrează că interesele vatmanilor și ale călătorilor sunt ultimul lucru de care se îngrijesc. Cine are nevoie de transport public funcțional, când poți să te lauzi cu investiții fictive?

    Viceprimarul Juravle, responsabilul direct cu transportul public, preferă să rămână în tăcere și să se prefacă că nu aude apelurile disperate ale vatmanilor și călătorilor. Probabil că e prea ocupat să-și caute o nouă funcție prin Guvern.

    Suntem profund impresionați de capacitatea primarului Chirica și a viceprimarului Juravle de a transforma problemele cetățenilor în adevărate spectacole demne de Oscar. Dacă la asta se pricep, atunci putem spune că au reușit să creeze o „eficiență” demnă de premiul Nobel pentru incompetență. Bravo lor! Acum, dacă ar putea să se concentreze și puțin pe rezolvarea problemelor reale ale orașului, ar fi fantastic. Dar, până atunci, ne vom bucura să fim spectatori la acest show absurd al autorităților locale.

  • „Primăria Iași a anunțat că va lansa un proiect pentru mutarea unei linii de tramvai pe Strada Sf. Lazăr pentru sens unic de urcare spre strada Anastasie Panu, iar pe strada Palat să fie sens unic de coborâre spre Podu Roș.”

    termen de finalizare? 2-3-4 ani?

    si ce facem in acest timp, ca e din ce in ce mai rau!

    numai bine facea banda unica pentru tramvaie si autobuze pe strada Palat ca si pe Sos Nicolina? desfiinta si statia de la Sala Sporturilor si numai oprea autobuzele pana in Podu Ros (3). mergeau autobuzele si tramvaiele blana. am stat si 45 minute in tramvai de la Palata pana in Pod Ros intre 17-18, da-o in masa-n cur de treaba!

  • Scoateți rablele din oraș (toate inclusiv euro 4) și veți avea trafic lejer

  • Îl doare la teniși pe Mișu de problemele orașului, s-a văzut cu sacii în căruță după alegeri, promisiunile făcute vor fi realizate,dar cine știe în ce secol…cat despre situația de la CTP atâta timp cât își încasează contribuția de la finul Stoica,totul merge bine.Voi chiar vreți schimbări? Inca 3 ani de zile, nu le veți vedea.

  • Scoateți javrele pensionare care circulă aiurea gratis și blochează 70% din locuri de transport !

    • Ești un om tare nefericit. Poate o sa ajungi și tu pensionar.

      • are dreptate omu. am fost martor de N ori cand urca mosneagu sau baba doar pentru o statie. da-o in pzd ma-sii! urca in 11 de la rond pta Chirila si coboara la prima in Oancea. da-o in pzd ma-sii! sau urca din Podu Ros (3) si coboara la pasarela Nicolina. sau iau tramvaiul 11 si coboara toti la pta Nicolina de zici ca e capat de linie si retur inapoi.

        • Ai uitat să mennționezi cum aproape absolut toti cum urcă in tramvai ca niște ulii agresivi se uită după locuri pe scaun șii smulg la propriu de pe scaune pe niste elevi mai slabi , copchii obosiți și epuizați de ghiozdane , ore și alte nebuneli !, pe urma cer drepturi și respect deși că nu plțtesc transportul ei sunt clasa agresiva și parșivă in mijloacele de treansport !

  • Problema se rezolvă cu rute alternative spre Miroslava și CUG, nu prin mutarea liniilor de tramvai. Blocajul in Podul Roș este pe intrarea in Nicolina.

  • Ieșenii vor teleportare , votați Pinochio

  • CARTOFI LA SACI

    1000 de oameni stau in picioare inghesuiti in 5 tramvaie si soferii stau cu curu in masina, mai o muzica mai odihna ca e bine pe scaun.

    Concluzie: 1000 de oameni stau 1 ora in picioare, si 30 de soferi stau tot 1 ora dar linistiti pe scaune in masina.

    Va imaginati inconstienta acestor PLOSNITE de reprezentanti ai Iasului, ca nici macar un asemenea calcul nu au luat.
    PLOSNITE

  • VREM STADION!!!

  • Acestui Anonim care a facut javre persoanele vârsnice! Tu nu ai mamă/ tată/ bunicii? Cum îți permiți sa vorbești așa? Vei ajunge și tu o javră la un moment dat. Și ce legătură are ce spui tu cu ce scrie în articol? Din cauza celor învârstă stau tramvaiele blocate? Sigur ai ceva la mansardă!

    • Poate se referea la CARACTER !, probabil că tu nu prea ai avut contact cu asemenea specimene pe strada , in transport , parcuri și piețe , în viața de zi cu zi

  • Vrem turul 2 inapoi :))

  • Tramvaiele sunt cea mai proasta soluție la un oraș precum Iasul cu străzi înguste și fără posibilitate de lărgire ; s-a defectat un tramvai se blochează toată linia , plus strada ; trebuie sa mergem pe varianta de troleibuze și autobuze mici și electrice ; adevărate furăciune este la sistemul tramvai unde e greu de cuantificat reparatii, montaj , costuri cale de rulare ; Chirica știe de ce promovează tramvaiele , fura cu Gașca lui cât poate ;

    • Vezi orase precum Zurich, Viena, Praga, cu strazi la fel de inguste in care se circula preponderent cu tramvaiul, acolo nu vezi masini parcate ilegal si nici fluxul de masini nu este acelasi, e diferenta de mentalitate…

      • corect! Zurich, Viena, Praga si nu numai. toate orasele mari europene au tramvaie. numai moldoveanu sare de cur in sus. ba ca sta in trafic, ba ca circula sardina in mijloacele de transport comun. si-au luat masina toti normal ca stam in trafic. are sotia, sotul, copilu, copila, varu, vara, matusa, unchiu, bunica, bunelu, vecinu, vecina, toti au masina.

  • Săracii și servitorii întodeauna trebuie să stea în picioare !

  • Am văzut în București că au pus un gard metalic de o parte și de alta liniei de tramvai. Mașinile nu pot intra pe acolo. Tramvaiele merg nestingherite. Ar putea și autobuzele sa circule tot prin coridorul acela.

    • Ai inventat culoarul de tramvaie, ca in Nicolina.

      Adica sa nu poata face nimeni stanga, in Palas? Nu-i da voie patronul de acolo.

  • Toate autoturismele de pe strada Palat vor sa ajunga in Podu Ros, unde se face adevaratul blocaj. Mihai Chirica, fa mai multe treceri peste Bahlui si calea ferata!

  • nu mai votati CHIRICA !!!

    Prin aceste firme, CHIRICA are o masa de manevra de vot fixa si foarte mare. Luati Primaria, toate firmele primariei (SALUBRIS, CITADIN, Politia Locala, Servicii Publice, CTP, ECOPIATA etc), firmele abonate la contractele cu primaria(GIP Est, CONEST etc), dezvoltatorii imobiliari, alti bugetari abonati si care traiesc din banii primariei (profesorii de scoli, asociatiile de locatari, firmele de dezinsectie, deratizare etc) si altii. Luati angajatii din acestea si familiile lor. O haita intreaga. La acestia se adauga pensionarii carora le ofera transport local gratuit pe toate traseele (a facut cineva vreun studiu daca pensionarii au nevoie pe toate liniile facilitati, sa vada cit utilizeaza dintr-un abonament un pensionar intr-o luna, dar primaria pt a sifona bani plateste pt toate liniile ?). Veti vedea ce numar impresionant de votanti siguri rezulta .
    La toate institutiile si firmele mentionate, mai ales cele din Primarie, numarul de salariati este cu mult peste ceea ce este necesar. In nici o firma reala nu exista asa un surplus de personal si atita ineficienta. In economia reala, firme din acestea ar muri imediat. In Iasi, li se asigura monopol. Plus, sint mai toti neamuri si in relatii puternice unul cu altul. In consecinta, acestia voteaza in haita. Calculati numarul lor si veti vedea ca vom mai trai mult cu Chirica.
    Solutia este desfiintarea firmelor primariei si analiza la singe a alocarii banilor din Primarie. Atunci va conta fiecare vot. Pina atunci, traim asa. Studiu de caz : avem nevoie de o firma a primariei care sa se ocupe de pietele din oras ? In fapt, niste locuri infecte, care ar trebui inchise imediat de DSP ai alte institutii. Nicaieri in lumea civilizata nu veti gasi acest dezmat pe banii publici.
    Salariile directorilor şi membrilor din consiliile de administraţie din subordinea Primăriei/CL Iaşi:
    ECOPIATA S.A. – 642.800 lei / lună (cheltuieli aferente contractelor de mandat) : 1 director – 21.645 lei net/ lună, 4 membri în CA – 2.340 lei net/ lună,
    CITADIN SA – 1.188,860 lei (cheltuieli aferente contractelor de mandat) : 3 directori executivi – 17.550 lei net / lună / director, 4 membri CA – 3.546 net / lună
    SPAŢII PUBLICE S.A. – 1.507.000 lei (cheltuieli aferente contractelor de mandat) : 2 directori executiv, Director general – 22.707 lei net / lună,
    Director executiv – 19.126 lei net / lună, 4 membri CA – 6.092 lei net/ lună
    SALUBRIS S.A. – 1.238.000 lei (cheltuieli aferente contractelor de mandat) : 1 director executiv – 26.714 lei net / lună, 6 membri CA – 5.563 lei net/ lună
    COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC S.A. – 2.044.000 lei (cheltuieli aferente contractelor de mandat) : 4 directori executivi – 17.550 lei net / lună, 5 membri din Consiliul de Administraţie – 5.960 lei net / lună
    S.C. Termo Service S.A. – 658.000 lei / an (cheltuieli aferente contractelor de mandat) : 1 director – 15.210 lei net / lună, 4 membri CA – 4.212 lei / net lună

  • Pentru descogestionarea traficului in orasul IASI trebuie ca toti cei care au domiciliu in afara orasului si platesc taxe ptr. masini la comune sa le fie impusa o taxa de circulatie de intrare si circulatie urbana ca in marele orase.AI VRUT LA TARA STAI LA TARA si duceti-va copii la scolile si gradinitele rurale sau in scolile construite de dezvoltatori in zonele rurale unde taxele si impozitele sunt mici;nu ca fraierii din oras care platesc pana si aerul inrespirabil pe care il produceti cu masinele voastre care seara se odihnesc la aer curat rural. Acest aspect nu-l ia nimeni in consideratie OMUL SI MASINA [sute]. mai sunt si cele cateva mii de studenti din SV,BT,NT,BC,VS care le scade intelectul daca nu merg in masini care de care mai firma dar poluante, ca de costa 1500- 5000 euro.INFRASTRUCTURA lasa de dorit ptr. ca si iesenii au ales pe cine nu trebuie ca altii nu au gasit pe listele cu promisiuni.Toti promit si de facut nu fac nimic.ASTA E: ROMANIA si IASUL tot la coada EUROPEI ESTE.Pace tuturor!!!!

  • vatmanii, soferii (CTP) cat si angajatii servicii publice sunt cei care-l tin pe chirica in functie… sa fim seriosi, daca nu ar fi aceste tagme de oameni umili si lipsiti de stima de sine, poate ne-am dezvolta ca si comunitate, dar ei tot cu chirica voteaza.

  • Nu stiam ca vatmani sunt platiti la cate curse fac.Pentru a nu mai fi aglomerata zona centru, trebuie ca toate parcarile din instititii sa fie cu 10 lei pe ora si libere pentru fiecare cetatean. Sa nu mai apara lipit pe parbriz parcare libera sau gratuita.Fiecare institutie sa aiba maxim 4 locuri fara plata.Zona centrala, circulatia masinelor numai de la euro 5.Anumite institutii care atrag solicitari din judet cu deplasarea fizica a persoanelor de pe la comune, sa fie scoase din centru si relocate in zona CuG ude s-a facut CENTRUL DE EXPOZITII cladire a Consililui judetean, cladire in care ar incapea si trei institutii din centrul orasului.Cladirea nu este folosita ,are si parcare mare si inca se mai poate extinde orizontal sau vertical. Asa se echilibreaza circulatia si aproape ca nu ar mai fi necesar rondul suspendat din Podu Ros.

  • Interzis stânga spre Palas. Asta trebuia făcut acum 5 ani

  • vs bt nt sv mars acasa… uber bolt limitati..si mai putem respira .

  • CLAUDIU MARDARE VIZOIU, POSESOR BMW NEGRU

    In aceste tramvaie se consuma droguri mai ales seara, mare grija unde urcati. Politia trebuie sa controlati aceste mijloace.

    e plin de huligani si drogati dupa ora 5-6 dupa amiaza

  • Lumea e proasta și se complace în acest haos numit Iași… proteste masive!

  • Lasa ma’…..ca merge asa!!! Da i pe prosti in pana mea…..Trece anu’ vine banu sau vilanu’scot macheta si frec menta

  • Și unde este „revolta de proporții”?? Va pun eu de o „mica revolta” ! Blocați 6-8h Piata Eminescu și Podu Ros cu câteva tramvaie(dati-le”defecte”) și mă vb.

  • șef de cameră

    Tramvaiele la pușcărie !

  • Cand vrei sa te opui vointei unei urbii, bagi in ziare cat cuprinde ca sa arati ca ai dreptate. Solutia nu a fost buna de cand s-a inchis St cel Mare. Ca sa arate Chirica ca el va inchide cu orice pret str Palat si ca se c… in gura oamenilor, a venit cu aceste „revolte” jurnalistice. Este o tehnica de aburire a incompetentei lui. Tramvaiele nu au ce cauta pe acel traseu,ci sa fie ruta ocolitoare(Sf Andrei sau Sf Lazar, dar acolo ii sar in cap cei ce ai investit in constructii si IT. Bineinteles solutia nu e inchiderea totala a traficului auto din str Palat.

    • Ai debitat atata desteptaciune… Ba, ROMAN, tramvaiele trebuie introduse prin cele mai aglomerate zone, nu pe rute ocolitoare. Tocmai asta-i avantajul tramvaiului: capacitatea de transport mult mai mare decat a autobuzului/troleibuzului. Mergi inapoi la tine-n sat, dajteptule. Traficul auto il trimiti pe rute ocolitoare, tantalaule!

  • Dacă aduni 100 de furnici negre și 100 de furnici roșii și le pui într-un borcan de sticlă, nu se va întâmpla nimic special.
    Dar dacă iei borcanul, îl scuturi bine și îl pui la loc pe masă, furnicile vor începe să se omoare reciproc.
    Furnicile roșii le văd pe cele negre ca dușman, iar cele negre le văd le cele roșii ca dușman.
    Același lucru este valabil și pentru societate.
    -Oraseni contra țărani
    -ieseni contra celor veniți din alte orașe
    -cei care circula cu ctp contra cei care circula cu mașina
    Înainte de a ne lupta reciproc, ar trebui să ne întrebăm:

    Cine a scuturat borcanul?

  • Ce sa le ceri oilor, nimeni nu spune nimic, faptele arata ca platitori de biletele le place traficul infernal. Ajungi pe jos mai repede acasa de oriunde. Platiti vaccinatilor si votantilor socialist. Alianta imi ingreunez viata .

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`
BZI - Editia Digitală - pdf
27 iunie 2025
27 iunie 2025