Prima pagină » Economic Local » Recepție digitală service – BMW Apan Motors Iași
Recepție digitală service – BMW Apan Motors Iași

Recepție digitală service – BMW Apan Motors Iași

29 sept. 2023, 10:14,
în Economic Local

Dealerul autorizat BMW APAN Motors Iaşi, aduce în atenţia clienţilor săi un serviciu inovator denumit „check-in service” dedicat posesorilor de maşini BMW şi MINI. Acesta reprezintă o metodă simplă şi rapidă prin care aceştia pot interacţiona cu centrul de service, fără a necesita prezenţa personalului de asistenţă. Acest serviciu are ca scop principal îmbunătăţirea experienţei clienţilor prin creşterea eficienţei, flexibilităţii şi reducerea timpului petrecut în showroom.

Clienţii BMW şi MINI care doresc să programeze o vizită la service-ul BMW APAN Motors Iaşi vor putea face acest lucru în trei moduri distincte. Pot alege să o facă comod de acasă, prin intermediul aplicaţiei MyBMW, să vină direct la sediul dealer-ului, indiferent de oră, pentru a utiliza dispozitivul de self-check-in service, sau să solicite asistenţa echipei de consultanţi service, aşa cum obişnuiau.

Dispozitivul BMW Service Check-in, situat la intrarea în showroom, poate fi utilizat atât pentru înregistrarea vehiculului în service, cât şi pentru procesul de check-out după finalizarea serviciilor.

Cum funcţionează acest serviciu?

BMW Check-In Service este foarte accesibil şi complet gratuit pentru clienţii BMW şi MINI ai BMW APAN Motors Iași. Acesta este disponibil 24/7, oferind astfel o flexibilitate de programare maximă pentru clienţi. Accesul la serviciu se poate face în două moduri simple:

Online, prin intermediul site-ului web sau al aplicaţiei My BMW

După ce au programat vizita în service prin intermediul aplicaţiei sau site-ului web al dealer-ului, clienţii vor primi imediat un SMS care îi va informa că pot iniţia procedura de check-in online. Alegând opţiunea de finalizare a check-in-ului la dispozitivul din showroomul BMW APAN Motors Iaşsi, clienţii pot veni la orice oră pentru a lăsa cheia vehiculului într-un sertar securizat.

Direct la sediul BMW APAN Motors Iaşi

În alternativă, clienţii pot folosi direct dispozitivul de check-in de la sediul BMW APAN Motors situat pe Şoseaua Păcurari 189. Pentru a beneficia de acest serviciu, clienţii vor introduce personal informaţiile necesare pentru finalizarea programării. După ce datele solicitate au fost introduse, unul dintre sertarele securizate se va deschide automat, permiţând clienţilor să depună cheia şi să lase autoturismul în parcare. Un specialist BMW APAN Motors va prelua cererea automat şi va demara toate procedurile necesare introducerii automobilului în service. De asemenea, acesta va transmite clientului prin email, telefon sau serviciul de comunicare video disponibil, toate informaţiile cu privire la operaţiunile de service realizate sau în curs de realizare, astfel încât controlul asupra serviciilor prestate să poată fi făcut complet la distanţă.

La opţiunea clientului, predarea automobilului după efectuarea lucrărilor de service se poate face tot prin BMW Service Check-in. Pentru a beneficia de serviciu, clientul va selecta opţiunea de check-out direct din aplicaţie sau din dispozitivul disponibil la sediu, urmând aceiaşi paşi ca la check-in.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *