Prima pagină » Local » Probleme mari la Fan Courier! Un plic trimis de la Bucureşti pe 12 mai nu a ajuns la Iaşi nici după 3 zile. Cele mai proaste servicii de curierat

Probleme mari la Fan Courier! Un plic trimis de la Bucureşti pe 12 mai nu a ajuns la Iaşi nici după 3 zile. Cele mai proaste servicii de curierat

15 mai 2020, 12:31,
Sorin Pavelescu, în Local

În plină pandemie de COVID-19, tot mai mulți clienți se plâng de serviciile extrem de proaste ale Fan Courier. Un ieșean așteaptă de 3 zile să primească un plic de la București, dar acesta nu a ajuns nici până astăzi, la 72 de ore, de la momentul în care a fost depus. Reclamațiile la adresa Fan Courier curg pe toate rețelele de socializare, iar această firmă de curierat ar trebui boicotată ca nimeni să nu mai trimită colete cu ei

 

Probleme mari la Fan Courier! Firma de curierat are mari probleme

Firma de curierat Fan Courier are mari probleme! În plină pandemie de COVID-19, tot mai mulți clienți se plâng de serviciile extrem de proaste ale Fan Courier. De exemplu, un ieșean așteaptă de 3 zile să primească un plic de la București, dar acesta nu a ajuns nici până astăzi, la 72 de ore, de la momentul în care a fost depus. Plicul care conține documente extrem de importante, a fost depus la firma de curierat Fan Courier în ziua de marți, 12 mai! În mod normal, miercuri, 13 mai, acest plic ar fi trebuit să ajungă deja la Iași. Joi, 14 mai, sătul să tot aștepte telefonul de la curierul Fan Courier, ieșeanul a fost personal la sediul firmei din Iași, pentru a verifica în ce stadiu este AWB-ul lui. Nu mică i-a fost surpriza omului, când a aflat de la reprezentanții Fan Courier că plicul lui nu a plecat din București nici până atunci. Deci timp de două zile, de pe 12 mai și până pe 14 mai, într-o maximă bătaie de joc, plicul a stat într-un depozit al Fan Courier, o firmă de curierat care știe să ia banii oamenilor, dar să ofere servicii de cea mai proastă calitate. De altfel, reclamațiile la adresa Fan Courier curg pe toate rețelele de socializare, iar această firmă de curierat ar trebui boicotată ca nimeni să nu mai trimită colete cu ei.

Mii de reclamații la adresa firmei de curierat Fan Courier

Chiar pe pagina de facebook a celor de la Fan Courier, mii de oameni se plâng de faptul că primesc coletele cu întârziere și nimeni din cadrul companiei nu le oferă explicații. Chiar astăzi, vineri 15 mai, o tânără se plânge că aștepta un colet pentru un copil, dar după trei zile pachetul nu a ajuns la destinație. „Am trimis un colet din Cluj-Napoca la Ploiești în data de 12.05. Am plătit transportul. Din păcate nu a ajuns coletul, azi (vineri 15 mai) este ziua de naștere a unui băiețel minunat, iar dorința lui se afla în acest colet. Nu este actualizat statusul. Oare putem vedea lacrimi de bucurie pe obrazul unui suflet de copil?”, spune Nicoleta Ţopan.

La rândul ei, Monica Ramona Constantinovici spune pe pagina de facebook a firmei de curierat Fan Courieri că așteaptă un colet de 3 zile și nu reușește să dea de reprezentanții lor nici măcar la telefon: „Aștept un colet de pe data de 12.05.2020 și nici la telefon nu reușesc să dau de ei”.

Alții au pățit-o și mai rău cu firma Fan Courier. Bogdan Soare are un colet expediat de pe data de 04.05 către o altă localitate din același județ care încă nu a ajuns, nici la 11 zile de la expediție. „Am făcut o grămadă de sesizări în selfAWB la care nu mai răspunde nimeni… din ce în ce mai slabi… știți doar să calculați tarife. Am contract pe o firmă de ani de zile și acum pe o a doua firmă mi s-a făcut o ofertă de zici că am omorât pe cineva”, scrie Bogdan Soare pe pagina de facebook a companiei.

La Fan Courier aștepți coletul mult și bine

Alina Roșoiu acuză Fan Courier că poți aștepta coletul mult și bine și să nu-l mai primești: „Cu ăştia, poţi să aştepţi coletul mult şi bine. Nimeni nu răspunde la telefon, nimeni nu răspunde pe email. Vă bazaţi că sunteţi printre cei mai cunoscuţi? Nu credeţi că la un moment dat lumea îşi va da seama că nu mai sunteţi serioşi? O să încerc să evit fan courier de câte ori voi avea posibilitatea. Bătaie de joc! Asta sunteţi!”.
Lya Hellen caracterizeză perfect modul în care se comportă firma de curierat Fan Courier cu clienții săi: „Cea mai slabă companie de curierat întâlnită vreodată, nu este posibil, colet ridicat de pe data de 8 mai să nu ajungă până astăzi ,14 mai şi culmea operatorii tot ei să se sinta jigniţi că îi contactez în legătură cu coletul şi mi se spune că este undeva în depozit. Mizerabil”.
Și mai grav este faptul că în Bradu, Argeș, angajații Fan Courier pot deveni oricând bombe epidemiologice pentru clienți, pentru că nu poartă mănuși și nu au măști când livrează coletele. „Cei mai neserioși în Bradu /Argeș nu au mănuși, nu au măști, nu primești mesaje când trebuie să ți se livreze coletul. Nu recomand”, spune Mădălina Maria Stoicescu.

Servicii jalnice la Fan Courier! Comandă plasată la e-Mag pe 8 mai, livrarea nu a fost făcută nici pe 13 mai

Lavinia Iris Iovanesc puncte punctul pe I sau bomboana pe coliva Fan Courier. „Servicii jalnice ! Comanda plasată pe e-Mag, livrare estimată 8-9 mai. Nu am primit nici un mesaj, nici un apel sau o notificare când se va face livrarea. Pe data de 12 mai văd un apel pe telefon şi sun înapoi după 4 minute…era curierul care mă anunţă că el a trecut deja de locaţia mea şi nu se mai întoarce, iar livrarea se va face cândva zilele următoare. Am sunat imediat în centrală şi am făcut o sesizare, mi s-a spus că nu se mai poate întoarce curierul dar livrarea se va face a doua zi. A doua zi până la ora 13 nu primesc nici un mesaj şi sun din nou în centrală…mi se spune că nu a fost preluat coletul meu pentru livrare azi şi nu ştiu când se va face livrarea deoarece nu le răspund colegii lor responsabili cu livrarea…Mulţumesc Fan Courier ! O să vă aleg mereu şi datorită vouă nu voi mai comanda nici de pe eMag pentru că se face livrarea după o săptămână de la data estimata”, scrie pe paginile de socializare Lavinia Iris Iovanesc.

Reporterii Cotidianului Bună Ziua Iaşi au încercat în repetate rânduri să ia un punct de vedere de la reprezentanţii Fan Courier, dar fără succes. Nimeni nu a răspuns la telefon. Totuşi, Cotidianului Bună Ziua Iaşi a trimis pentru a cere un punct de vedere. Cotidianul BZI.RO aşteaptă un răspuns. Cel mai probabil, ca și in cazul poștei fizice, poșta electronică lucreaza extrem de lent la Fan Courier. Așadar vom putea primi un răspuns, probabil, în minim trei zile.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *