Societatea Fan Courier a fost chemată în judecată de către un bărbat. Ieșeanul cere daune morale de 10.000 de lei și daune materiale de 1.399 de lei. Stelian Țăranu susține că au apărut probleme din cauza unui televizor care a ajuns spart la destinație
Compania Fan Courier a fost dată în judecată de un ieșean. Bărbatul a decis să apeleze la instanțele din Iași, solicitând daune materiale și morale. Stelian Țăranu susține că au apărut probleme de la un televizor LED marca NEI, care a ajuns la destinație spart. Acum, urmează ca Judecătoria Iași să stabilească un prim termen al procesului dintre ieșean și Fan Courier Express SRL București. Ulterior, magistrații vor asculta ce au de spus ambele părți, pentru a putea lua o decizie în acest caz.
Stelian Țăranu spune că a cumpărat online un televizor de la firma Corsar Online SRL București
Societatea Fan Courier a fost chemată în fața instanței, din pricina unui televizor. Stelian Țăranu le cere magistraților din cadrul Judecătoriei Iași să oblige firma Fan Courier Express SRL la plata unor daune materiale de 1.399 de lei. Totodată, bărbatul cere daune morale de 10.000 de lei de la firma de curierat.
Ieșeanul a povestit în cererea adresată judecătorilor că, pe 17 noiembrie 2017, a cumpărat online de la SC Corsar Online SRL București un televizor LED marca NEI, cu diagonala de 125 cm. El a mai afirmat că a plătit 1.399 de lei.
„Am primit coletul prin Fan Courier Express SRL, ambalat corespunzător și fără probleme. Ca urmare a unei defecțiuni minore apărută în mai 2019, respectiv apariția unei dungi verticale, am cerut firmei Corsar Online efectuarea reparației, conform certificatului de garanție. Pe 3 iunie 2019, Corsar Online mi-a comunicat că voi fi contactat de Fan Courier Express SRL, în vederea preluării produsului și transportării la București”, a declarat Stelian Țăranu.
Televizor ajuns spart la destinație, în service-ul companiei care îl vânduse bărbatului
Ieșeanul susține că un angajat al companiei Fan Courier Express SRL a preluat acel televizor în condiții bune. Coletul a fost dus la București, la firma care vânduse acel televizor.
„Acel televizor era în stare bună de funcționare, în garanție. Pe 5 iunie 2019, service-ul Corsar Online mi-a comunicat că acel televizor avea display-ul spart. Cei de la service mi-au trimis și un set de fotografii. Display-ul era spart, a fost călcat în picioare. De asemenea, coletul avea ambalajul și conținutul deteriorat”, a precizat Stelian Țăranu.
Acesta a adăugat că cei de la service i-au comunicat că, din cauza șocului mecanic, costul reparațiilor se ridică la 1.650 de lei, sumă mai mare decât costul inițial al acelui televizor.
„Din punctul meu de vedere, acel televizor a fost distrus în mod intenționat în timpul transportului și manipulării. Pe 19 iunie și 3 iulie 2019, am cerut Fan Courier Express să fiu despăgubit, prin înlocuirea bunului sau achitarea contravalorii acestuia”, a afirmat Stelian Țăranu, care cere atât daune materiale, cât și daune morale.
Ce i-au spus bărbatului reprezentanții companiei Fan Courier
Bărbatul a mai susținut că reprezentanții Fan Courier nu i-ar fi dat vreun răspuns. Din acest motiv, ieșeanul s-a adresat Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorului (ANPC). Conform acestuia, ANPC i-a transmis, în principiu, că societatea i-ar fi răspuns, fapt contestat de ieșean.
„Pe 16 octombrie 2019 am fost contactat de un angajat al Fan Courier Express , care și-a cerut scuze pentru că mi-a răspuns cu întârziere, adică după patru luni. M-am uitat pe e-mail și am constatat că, în răspunsul lor, cei de la societate au susținut că televizorul ar fi fost distrus din vina mea, pentru că ambalajul ar fi fost necorespunzător. Menționez că televizorul era ambalat în suporți de material poliuretanic pe ambele laturi și era învelit în folie protectoare”, a încheiat bărbatul.
Acum, urmează ca judecătorii să decidă cine are dreptate: ieșeanul care cere daune morale sau firma de curierat.